Achizitie publica - MODERNIZAREA SPATIILOR VERZI PARCUL CENTRAL MIERCUREA CIUC
Detaliu pentru invitatia numarul 324045
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324045/13.04.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA SPATIILOR VERZI PARCUL CENTRAL MIERCUREA CIUC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-315120, Fax: 0266-371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: DOSA ESZTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, Sediul primariei, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA SPATIILOR VERZI PARCUL CENTRAL MIERCUREA CIUC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROGRAM DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII PUBLICE URBANE: MODERNIZAREA SPATIILOR VERZI: PARCUL CENTRAL DIN MIERCUREA-CIUC, judetul Harghita
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 244, 453 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 50 000 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la data limita a depunerii ofertelor inclusiv.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancari sau de o societate de asiguriri-prin retinere din suma datorata pentru factura
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie pe proprie raspundere, completare Formular 1, in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.180din OUG nr.34/20006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181completare Formular 2, in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181din OUG nr.34/20006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Declaratie privind calitatea de participant la procedura completare Formular 3, in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertantiAtentie!Candidatul/Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Certificat de constatare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Certificat fiscal eliberat de compartimentul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea care depune oferta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul" privind situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala care sa ateste ca societatea care depune oferta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul", privind situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia aratata atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Cazier fiscal pentru fiecare ofertant/asociat.3. Declaratia pe propria raspundere (Formular nr. 21 anexat) prin care se certifica faptul, ca participarea la prezenta proceduraeste in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.4. Se va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 16). Informatii despre persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante se pot obtine pe siteul www.miercureaciuc.ro. Raduly Ro;bert Kalman-ordonator de credite, Antal Attila, Szoke Domokos viceprimari, Dosa Eszter manager proiect, Eross Tünde jurist, Csata Ildiko, Balogh Judit, Tanko; Gyorgy membri comisiei. Acest formular se solicita si tertului sustinator, daca e cazul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a candidaturii/ofertei fiind limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor (nu mai vechi de 30 de zile), din care sa rezulte adresa actuala, obiectul de activitate al ofertantului sau liderului asociatiei.Obiectul de activitate conform codificarii CAEN al ofertantului /liderului si membrilor asocierii /subcontractantilor trebuie sa acopere intregul domeniu al contractului.Pentru persoane juridice straine: a) Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatile tarii de origine (original sau copie legalizata), care vor fi insotite de traducerea in limba romana, legalizata.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.b) Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere ? completare Formular 4 - prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea: - ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, va prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania- inaintea incheierii contractului de lucrari, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, va imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.3. Autorizatie ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice pentru ofertant.Intreprinderi mici si mijlocii: Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform prevederilor Legii nr.346/2004 si a formularului prezentata in anexa acestei legiIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii, conform art. art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita completarea Formularului 11-Declaratie privind lista principalilor lucrari executate si finalizate in ultimii 5 ani.Declaratia va contine valori, perioade si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari precum si calificativul obtinut pentru realizarea lucrarilor.Dovada experientei similare se va face cu prezentarea unuia sau mai multor contracte de lucrari similare cu cele ce fac obiectul contractului de achizitie publica (arhitectura peisagistica, executie, modernizare alei, parcari, piete)in valoare de min. 3.000.000, 00 lei fara TVA. Lucrarea/lucrarile similare trebuie sa contina si lucrari de montare conducte pentru utilitati (apa, canalizare) si executie lucrari de instalatii electrice inclusiv iluminat public., Fisa experienta similara a lucrarii considerata lucrare similara Formular 12.Pentru acesta ofertantul va prezenta: copie dupa contract sau extras din acesta, privind valoarea lucrarilor, principalele tipuri de lucrari executate, durata de exec, copie dupa PV receptie la terminarea lucrarilor sau finala;document constatator (original sau copie)eliberat de beneficiar care contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conform art.97^1 din HG nr.925/2006 si care sa ateste daca pe parcursul lucrarilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a executantului, receptii amanate sau, respinse datorita nerespectarii param. de calitate, in cazul lucrarilor terminate dupa 01 august 2009, recomandarea favorabila a beneficiarului care trebuie sa precizeze min. urmat: beneficiarul, perioada, locul executiei , modul de indeplin. a obligat. contractuale, Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, respectiv numarul mediu anual de personal angajat si al cadrelor de conducere. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal propriu sau personal colaborator, sau angajamentul de participare obtinut, care sa posede experienta in lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie., Personalul cheie minim solicitat, pentru indeplinirea contractului: 1 inginer horticultor pentru functia de sef santier la obiectiv angajat al ofertantului, absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata cu experienta profesionala in domeniul arhitecturii peisagistice de min. 4 ani si experienta manageriala in executie in acest domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.- 1 inginer horticultor absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata cu experienta profesionala in domeniul arhitecturii peisagistice dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.- 1 inginer constructii drumuri, absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata in constructii cu specialitatea constructii drumuri, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri (executie) de minim 5 ani, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar., Personal specializat5 persoane cu specializarea pavator, 5 persoane peisagist - floricultor3 persoane cu specializarea asfaltator2 persoane cu specializarea electrician2 persoane cu specializarea instalator, Documente solicitate: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 anii? completare Formular 6- Lista personalului de conducere si specializat care va fi implicat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experienta ? completare Formular 7.- Curriculum vitae (semnat in original) conform formular 8 pentru personalul nominalizat, responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si din care sa rezulte ca persoana propusa a participat la executarea de lucrari similare cu cea a obiectivului licitatiei- Pentru fiecare persoana se solicita copia paginilor din registrul electronic, tinut conform HG. 161/2006, care cuprind inscrierile referitoare la salariat sau copia lizibila, a contractului de colaborarecertificat cu mentiunea ?Conform cu originalul? si semnat de catre reprezentantul legal sau angajamentul de participare obtinut., Resurse tehniceDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Parc de utilaje minim: 1 buldozer, 1 excavator, 1 cilindru - compactor pentru trotuare, 1 cilindru pentru mixturi asfaltice, statie totala pentru masuratori topografice, 1 nivela optica topografica, 2 autobasculante, 2 aparate de sudura polietilena, statie de preparat mixturi asfaltice, masina de insemanare gazon, masina de tuns iarba, repartizor finisor pentru asfalt, Laborator de grad II, autorizat ISC pentru efectuarea analizelor de laborator prin prezentarea certificatului de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente. In cazul in care ofertantul nu dispune de laborator autorizat, se vor prezenta copii dupa contractele de colaborare cu laboratoare autorizate pentru efectuarea analizelor de laborator precum si dupa certificatul de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente, conform cu originalul.In cazul in care ofertantul va procura betonul, agregatul sau mixturile asfaltice, se va prezenta declaratie pe propria raspundere, ca in cazul in care in urma evaluarii va fi declarat castigator, va porezenta contract de furnizare., In cazul in care oferta se depune de o asociere, acesta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executarea lucrarilor, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din asociere sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.Liderul asocierii va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru si din partea oricaruia si a tuturor asociatilor in cadrul asocierii si intreaga executare a contractului, inclusiv plata, se va face de regula cu liderul asocierii.Se solicita completare Formular 13, 19, Informatii privind subcontractareaOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilor.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Se solicita completarea Formular 17 si Formular 18 Certificatul de atestare ISO 9001 sau echivalent, Certificat SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata
15
Descriere: Perioada de garantie acordata: ? se va acorda tinand cont de termenul de garantie dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim 15 puncte;b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x 15. Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 36 luni si maxim 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat acestei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 08:10