Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA SPITALULUI GENERAL C.F. BRASOV- PROIECTARE SI EXECUTIE SURSA PROPRIE DE APA


Detaliu pentru invitatia numarul 337699
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul General C.F. Brasov
Numar invitatie: 337699/18.10.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA SPITALULUI GENERAL C.F. BRASOV- PROIECTARE SI EXECUTIE SURSA PROPRIE DE APA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. BrasovCod fiscal: 4443280, Adresa: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Telefon: 0268/475949 int.103, Fax: 0268/475268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268475949, fax: +40 268475268
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268475949, fax: +40 268475268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA SPITALULUI GENERAL C.F. BRASOV- PROIECTARE SI EXECUTIE SURSA PROPRIE DE APA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea instalatiei sanitare, a rezervei de apa, grup de pompare apa potabila, grup de pompare pentru hidranti interiori
II.1.6) CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 692 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7006, 92 lei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar- numerar la caseria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006. O.P. in contul RO26TREZ1315005XXX000151.Conform art.278ยน alin. (1) lit.a) din OUG nr. 34/2006, in cazul in care CNSC respinge contestatia operatorului economic ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea contractului sumele prevazute.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta astfel : -pentru ofertantii declarati necastigatori dupa atribuirea contractului de achizitie publica ;
-pentru ofertantul declarat castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin scrisoare bancara (fiind valabila pe toata perioada derularii contractului), prin retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale sau printr-un intrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 90 din HG nr. 925/2006, contul se poate deschide numai la Trezoreria statului.Garantia de buna executie va fi eliberata in cel mult 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceasta data pretentii asupra acesteia, conform prevederilor O.U.G. nr. 34/2009.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Completarea formularului nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?Daca exista asociati declaratia se va completa de asociereCompletarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.-Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de atribuire: Manager- Dr. Lucia GuzunDirector Financiar-Contabil Ec. Rozalia BalcaSef Serviciu administrativ-Corina OlteanResponsabil achizitii publice - Cons. jr. Violeta GhibanDepunerea unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele conform prevederilor art. 9 alin.(1) din Ordinul 509/2011- cerinta privind obligatiile de plata se considera ca fiind indeplinita in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?);Depunerea unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele conform prevederilor art. 9 alin.(1) din Ordinul 509/2011- cerinta privind obligatiile de plata se considera ca fiind indeplinita in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?);Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: -este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva; 1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - in copie certificata pentru conformitate cu originalulDaca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Documentele mentionate mai sus se solicita respectandu-se prevederile art. 183 dinOrdonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele de resort-in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia., Cerinta nr. 2Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani din Fisa informatii generale; cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani sa nu fie mai mica de 1.401.384 lei.Pentru echivalent se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuata comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariCompletarea Formularului nr. 7 - din fisierul Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Completarea Formularului Nr. 6 ? Experienta similara. Se vor prezenta minim 1 ? maxim 3 contracte care au ca obiect atat proiectare cat si executie cu o valoare mai mare sau cel putin egala cu 700.692, 00 lei sau contracte distincte, cu o valoare mai mare sau cel putin egala cu56.966, 00 lei pentru proiectare si cu o valoare mai mare sau cel putin egala cu643.726, 00 lei pentru executieCopii dupa parti relevante ale contractului/contractelor sau documente constatatoare eliberate de autoritatile contractante/clientii privati la finalizarea lucrarilor, din care sa reiasa: beneficiarul, perioada, pretul si locul executiei lucrarilorProcesul verbal/procesele verbale de receptie, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 509/2011, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere si alte forme de punere la dispozitie), de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: -Echipament trasare lucrari (statie totala);
-Atelier confectii metalice-Laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II).-Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Formularul nr. 5, impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte detinerea echipamentelor/utilajelor declarate, Cerinta nr. 3.1Obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului care va cuprinde minim: a)Manager de proiectb)Sef santier1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (hidrotehnica/constructii edilitare/instalatii pentru constructii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de alimentare cu apa in cadrul caruia a ocupat o pozitie similara cu cea pentru care este propus., Cerinta nr. 3.2Obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului care va cuprinde minim: c)Sef echipa proiectared)Proiectanti de specialitate pentru arhitectura, structuri, instalatii electrice, automatizari si instalatii hidro-edilitare/sanitare1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (hidrotehnica/constructii edilitare/instalatii pentru constructii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de proiectare a unui sistem de alimentare cu apa (captare, pompare, clorinare si inmagazinare) in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia similara cu cea pentru care este propus., Cerinta nr. 3.3Obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului care va cuprinde minim: e)Inginer constructii hidrotehnicef)Inginer structurig)Inginer instalatii electriceh)Inginer automatizarii)Inginer instalatii sanitare1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (hidrotehnica/constructii edilitare/arhitectura/) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie a unui sistem de alimentare cu apa (captare, pompare, clorinare si inmagazinare) in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia similara cu cea pentru care este propus., Cerinta nr. 3.4Obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului care va cuprinde minim: j)Responsabil tehnic cu executia lucrarilor1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: nu este cazul.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: detinerea atestatului de specialitate (RTE) pentru toate domeniile aferente lucrarilor enumerate in caietul de sarcini., Cerinta nr. 3.5Obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului care va cuprinde minim: k)Coordonator SSMl)Responsabil asigurarea calitatii1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: studii superioare de lunga durata de profil tehnic (constructii civile industriale si agricole) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent., Cerinta nr. 4Obligativitatea prezentarii listei cuprinzand subcontractantii, a partilor din contract care sunt indeplinite de acestia si a specializarilor, a acordurilor de subcontractare.Prezentarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de proiectare si executie de constructii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.Se pot prezenta certificate distincte pentru proiectare si pentru executie., Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 pentru activitati de proiectare si executie de constructii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea oferteiSe pot prezenta certificate distincte pentru proiectare si pentru executie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer