Achizitie publica - "Modernizarea statiei de baza SPA1 Cetate din cadrul sistemului de irigatii apartinand FOUAI Cetate-Galicea Mare , com.Cetate , jud.Dolj".Contract de Finantare nr.C125I011141700009 din 22.02.2012
Detaliu pentru invitatia numarul 341490
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341490/28.12.2012
Denumire contract: "Modernizarea statiei de baza SPA1 Cetate din cadrul sistemului de irigatii apartinand FOUAI Cetate-Galicea Mare , com.Cetate , jud.Dolj".Contract de Finantare nr.C125I011141700009 din 22.02.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFederatia de Organizatii ale Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii Cetate-Galicea MareCod fiscal: RO 28349729, Adresa: str.Avram Iancu , nr.31, Cetate, Telefon: +40 769474181, Fax: +40 251364022
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Avram Iancu , nr.31, Cetate, Romania, cod postal: 207190, telefon: +40 769474181, fax: +40 251364022, persoana de contact: Vasile Soimu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Avram Iancu , nr.31 , comuna Cetate , jud. Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de irigatii pentru membrii organizatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Modernizarea statiei de baza SPA1 Cetate din cadrul sistemului de irigatii apartinand FOUAI Cetate-Galicea Mare , com.Cetate , jud.Dolj".Contract de Finantare nr.C125I011141700009 din 22.02.2012
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea statiei de baza SPA1 Cetate prin: -inlocuire agregate pompare ? 6 bucati-inlocuire conducte aspiratie si refulare-inlocuire vane retinere pe refulare-echipare cu debitmetre si instalatie de amorsare-inlocuire instalatie electrica forta si comanda
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 213, 987 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare de 64.000 lei(IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO54TREZ293509802X000910 deschis la Trezoreria CalafatNota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 6.994 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derularea contractului: 1. Soimu Vasile2. Fulga Paul3. Tanasie Gheorghe5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prez Certif constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprez sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile intocmite pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) dupa caz. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 6.000.000 lei (exlusiv TVA).Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie mai mare sau egal cu 99% raportat la ultimul exercitiu financiar incheiat.Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupuluiDeclaratie pe proprie raspundere privindcalculul si nivelul indicatorului financiar lichiditate financiara.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.300.000 lei, pe o perioada de 5 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Termenul de executie este de 12 luni.Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei- in originalNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Experienta similara: Exp similara pt executie minim o lucrare avand ca obiect lucrari de imbunatatiri funciare, corectare a torentilor in valoare minima de 3.100.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pentru servicii: Exp similara pt proiectare minim o lucrare de imbunatatiri funciare, corectare a torentilor in valoare minima de 60.000 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 3.200.000 lei fara TVA (care sa contina serviciile solicitate)., Continuare cerinta 1Pt lucrarile si serv prez drept exp similara se vor prezenta: -copii dupa parti relevante a unui contr de lucrari/servicii(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi)- copie dupa pv de receptie partial la terminarea lucrarilor/serviciilor pv de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor-Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmat aspecte: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr respectiv;Daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente teh produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii param de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel min pt executie: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la dispozitie a echipamentelor, instalatiilor, dotarilor necesare executiei contractului.Ofert vor prez copie lizibila , ,conf cu originalul?. dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchir, contr de leasing), pt utilajele, inst si echipam tehn, dotari solicitate ca nivel minim;
- Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim pt executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pt indeplinirea contractului: - 1 sef santier ing electromecanic- 1 responsabil tehnic pt lucrari montaj utilaje, echip si inst teh- 1 responsabil tehnic cu sudura RTS autorizat ISCIR- 1 responsabil tehnic cu executia domeniul constructii si amenajari hidrotehnice- 1 electrician autorizat ANRE gr II B- 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca-- 1 responsabil cu managementul mediului- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pt domeniile hidrotehnice sau imbunatatiri funciare (atestat sau decizie interna de numire)Nivel minim pt proiectare: - verificator tehnic domeniul A9, B7, D7 - care sa nu fi participat la elaborarea proiectului, Continuare cerinta 2Nu se accepta propunerea de pers de specialit care sa ocupe mai multe poz din cele mentionate in cadrul aceleiasi componente. Ofert va prez in copie certif pt conf cu orig urm doc: ? extras REVISALsi/sau contr de prestari servicii? diplome privind specializarea personal? autorizatii/certificate de atestare profes si legitim aflate in termen de valabil la data depunerii ofertelor? Angajament de participare? Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponib unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei? -cv-urile pers deconducere si de specialitate in original semnate si datate? Verificatorul tehnic nu trebuie sa participe la realizarea proiectuluiNeprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Cerinta 3Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinitAC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., Continuare cerinta 3Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupuluiNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 4Informatii privind asocierea - partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: , Continuare cerinta 4? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (pentru executie lucrari)Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (pentru executie lucrari)Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul totalse acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P1=Pretmin x 60 /Pret(n), Unde: P1- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin- pretul cel mai mic ofertat; Pret(n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul . Punctaj maxim: 60.00 . Ponderea componentei financiare: 60.00%
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT conform caiet de sarcini) =(T minim * 20 / T ofertat ) se va exprima in nr. zile undeT minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte;undeT ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 10 de zile nu se va puncta suplimentar. Punctaj maxim: 20.00
Termenul de garantie acordat echipamentelor de pompare ( pompa )
20
Descriere: Garantia acordata echipamentelor de pompare ( pompa) se va exprima in luni si va fi emisa de producatorul de pompe . Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maxima - 60 de luni. - pentru cea mai mare durata de garantie acordata echipamentelor de pompare se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte, - pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 14:39