Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea str. Forteni din mun. Odorheiu Secuiesc


Detaliu pentru invitatia numarul 336453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)
Numar invitatie: 336453/02.10.2012
Denumire contract: Modernizarea str. Forteni din mun. Odorheiu Secuiesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)Cod fiscal: 4367558, Adresa: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Telefon: +40 266218384, Fax: +40 266218032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266218384, fax: +40 266218032, persoana de contact: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciigenerale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea str. Forteni din mun. Odorheiu Secuiesc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare strada Forteni, municipiul Odorheiu Secuiesc.Lungime traseu L = 0, 549 km, de la pozitia kilometrica: 0+000 ? 0+210, Latimea partii carosabile: 6, 00 ml, cu trotuar si canalizare pluvialade la pozitia kilometrica: 0+210 ? 0+400, Latimea partii carosabile: 5, 00 mlde la pozitia kilometrica: 0+400 - 0+549, Latimea partii carosabile: 4, 00 ml, cu trotuar si canalizare pluvial. Prelungirea retelei de canalizare pluvial cu lungimea de 0, 244 km.Sistem rutier S = 2.502, 4 mpTrotuare S = 470 mp
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 711, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 14.220 RON, cu valabilitatea minim egala cu durata de valabilitate a ofertei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata in contul Municipiului Odorheiu Secuiesc, RO30TREZ3525006XXX000101, deschis la Trezoreria Municipiului Odorheiu Secuiesc, cu conditia confirmarii de catre banca (insotit de un extras de cont) pana la data deschiderii ofertelor, sau depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In conformitate cu prevederile articolului 278^1, alin. 1, lit. a din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau in asociere.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acest contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documentele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ?Declaratie privind eligibilitatea si/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- BUNTA LEVENTE Director tehnic ? TIKOSI LASZLO, Director economic ? KARDA EMESE, Secretar ?BODNAR LADISLAU.Persoane care semneaza documente emise pentru procedura de atribuire: Puskas Katalin ?consilier superior ?Biroul de investitii si achizitii Publice, Csoma Zsigmond ?referent - Biroul de investitii si achizitii Publice, Membrii comisiei de evaluare: Tikosi Laszlo, Puskas Katalin, Csoma Zsigmond, Mihaly Hosszu Eniko, Vetesi Denes, Membru supleant: , Lakatos Janos. Responsabil achizitii: Puskas KatalinPersoane care aproba bugetul eferent autoritatii contractante: Balint Maria Magdolna, Benedek Arpad-Csaba, Berde Zoltan, Galfi Arpad, Geczi Levente Sandor, Gergely Laszlo;, Gido; Csaba, Jakab Attila, Jakab Aron-Csaba, Koncz Melinda, Kulcsar-Szekely Attila, Mike Levente-Jo;zsef, Orban Balazs, Pecsi-Kolumban Imola, Sinka Arnold, Szabo; Gyula, Tamas Zoltan, Tanko; Laszlo;, Zakarias Zoltan Cerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in original copie legalizata sau copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (respectiv 2009, 2010 si 2011) va fi mai mare decat 1.400.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).Cerinte obligatorii: Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara). Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2009 ? 4, 2282 lei/euro;
- anul 2010 ? 4, 2848 lei/euro;
- anul 2011 ? 4, 3197 lei/euro;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani (raportati la data depunerii ofertelor) a/au executat cel putin cate un contract similar cu investitia ofertata. Se va prezenta o recomandare pentru lucrarile similare solicitate in criteriile de calificare. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 700.000 RON (se va lua in considerare valoarea finala a lucrarilor, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, prin insumarea contractului initial si a actelor aditionale subsecvente, valoare care trebuie precizata si in procesul verbal la terminarea lucrarilor).Se va anexa : Contract de executie lucrari in copie, Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala/Recomandare pentru lucr similare. Se vor prezenta: Contractele de executie lucrari ? paginilor relevante, PV receptie ori recomandare.formularului 12F, 22, Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Cerinta minima: ? Autobasculant cu prelata speciala pentru transportul mixturilor asfaltice ? 2 buc.;? Repartizator-finisor prevazut cu sistem de nivelare automat, care asigura o precompactare;? Compactor cu pneuri sau compactor cu rulouri netede? instalatie de aplicare a emulsiei bituminoase, ? statie de asfaltare ? se solicita autorizatie de mediu pentru statia de asfaltareStatie de betoane, cu autorizatiile de functionare si autorizarile tehnice solicitate de prevederile legale in vigoare, (minim 1).Acte doveditoare privind detinerea/inchirierea/disponibilitatea utilajelor.Se va accepta orice document din care sa rezulte modalitatea de dispunere.Formularul 12H, Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani. Cerinte minime: - Manager de proiect, inginer de specialitate 1 persoana- Sef santier, inginer de specialitate 1 persoana, Studii superioare intr-un domeniu tehnic, experienta profesionala in domeniul constructilor pentru cel putin un contract de executie lucrari.- Inginer topometrist cel putin 1 persoana- Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru domeniul drumuri si poduri- Responsabil calitate in domeniul constructii, drumuri si poduriCV, conform formularului anexat;copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, contract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului sau a unui contract de colaborare in limita impusa de codul muncii., Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Standarde de asigurare a calitatii: Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO 9001, sau echivalent., Standarde de protectia mediului: Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda conform urmatoarei formule de calcul: Pn = (V min / Vn)*80
Termenul de garantie al lucrarilor
20
Descriere: . Pentru o perioada de garantie de 24 de luni (minimul solicitat prin documentatia de atribuire) se acorda 6, 72 puncte.Pentru fiecare luna peste 24 luni, in plus pana la 72 luni, se acorda 0, 28 puncteOfertantii au obligatia sa prevada in propunerea lor tehnica o perioada de garantie de minim 24 luni pentru lucrarile care formeaza obiectul procedurii de achizitie publica.Ofertele care prezinta un termen de garantie mai mic decat cel minim acceptat (24 luni) vor fi declarate neconforme.Ofertele care prezinta un termen de garantie mai mare de 72 de luni, nu vor fi punctate suplimentar fata de punctajul maxim acordat (de 20 p)
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 08:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer