Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea strada Mare, strada Valii si amenajare platforma adapatoare Comuna Poplaca, Judetul Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 346636
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA POPLACA
Numar invitatie: 346636/14.05.2013
Denumire contract: Modernizarea strada Mare, strada Valii si amenajare platforma adapatoare Comuna Poplaca, Judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POPLACACod fiscal: 4270724, Adresa: POPLACA NR.572, JUDETUL SIBIU, Poplaca, Telefon: 0269/573101, Fax: 0269/573100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: POPLACA NR.572, JUDETUL SIBIU, Poplaca, Romania, cod postal: 557185, telefon: +40 269573101, fax: +40 269573100, persoana de contact: CORNEL SURDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI POPLACA NR.572, JUDETUL SIBIU, Poplaca, Romania, cod postal: 557185, telefon: +40 269573101, fax: +40 269573100, persoana de contact: CORNEL SURDU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea strada Mare, strada Valii si amenajare platforma adapatoare Comuna Poplaca, Judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea a 2 strazi comunale: strada Mare, strada Valii si amenajare platforma adapatoare in Comuna Poplaca, Judetul Sibiu.Executarea lucrarilor de modernizare si reabilitare privind caile de comunicatii din cadrul proiectului: ?Modernizarea strada Mare, strada Valii si amenajare platforma adapatoare Comuna Poplaca, Judetul Sibiu?.Valoarea supusa licitatiei pentru executialucrarii este de494.482 lei + TVA , format din sumele aferente urmatoarelor capitole/subcapitolede cheltuieli : Cap.4. Cheltuieli pentru investitia de baza 456.230 leiCap.5.1 Organizare de santier13.770leiCap.5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute 24.482 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 494, 482 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.400lei . Perioada de valabilitate :90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Perioada de valabilitate si numele procedurii pentru care se constituie vor fi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare. Garantia de participare se poate constituii in LEI sau in valuta, echivalenta depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, se vor mentiona toate situatiile de retinere (executie) cf. art.87 din HG nr.925/2006 , resp. art.278?1 din OUG 34/2006 . Garantia de participare se constituie conform art 86 din HG 925/2006 . Dovada constit. gar. de part. se va prezenta in original. In temeiul art. 278^1din OUG 34/2006 , in cazul formularii unei contestatii respinse de catre CNSC , autoritatea contractante va retine contestatorului din garantia de participare contravaloarea sumei stabilite conf. articolului mentionat. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 . Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie , fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie: conf. art.90 din HG 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul variantei ?retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale?, op. ec. va deschide un cont la dispozitia aut. contr. conf. prev. H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Restituirea gar. de buna executie se va face in conf. cu prevederile art. 92 din Hotararea nr. 925/2006 . In cazul ofert. din categoria IMM (care prezinta docum. in acest sens prev. in Legea nr. 346/2004) gar. de buna executie se constit. in procent de 50% din cuantumul precizat in docum. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Completare Formular 12.Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) valabilitate cazierului fiscal se va raporta la data LIMITA stabilita opentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.2Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 22.1.Persoane juridice romane vor prezenta : A.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de la toate punctele de lucru de pe teritoriul Romaniei, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: Vor fi exclusi ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local , cu exceptia cazuluiin care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in acest caz se vor prezenta extrase de contdoveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 -Completare Formular 3In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: - Vice Primar: Budin Vasile- Secretar de comisie: Surdu Anisoara Doina- Contabil: Pastiu Rodica Ioana- Responsabil financiar: Cristea Cristina Mihaela-Responsabil tehnic: Cuzic Maria- Consilieri local componenta: Ciorovean Ioan, Cotoara Gheorghe Vasile, Foamete Ioan, Galea Bucur, Ignat Ioan, Ignat Vasile, Stroia Ioan, Surdu Florin, Tichindelean Ioan, Timofte Liviu Vasile.Se va prezenta de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul /Tertul sustinator .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Completare Formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 5 (Acord de asociere dupa caz)Cerinta nr.6In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora -Completare Formular 6 Cerinta 1.Ofertantul va dovedi forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica , faptul ca are in obiectul sau de activitate si defasoara autorizat activitatea care face obiectul prezentei achizitii. Toate informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.1 Persoanelejuridice romane vor prezenta : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertulu ? in originalsau copie legalizata;1.2Persoane juridice straine vor prezentaDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de O.R.C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, precum si fiecare subcontractant
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: -Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), sa fie cel putin egala cu 940.000 lei. Acest indicator financiar se va dovedii prin prezentarea bilanturilor contabile pe anii (2010, 2011) iar pentru anul 2012 se va lasa la latitudinea op.ec. care va dovedi prin documente ce vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.- Fisa de informatii generale - Formular 7Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Cerinta nr.2Capacitate de sustinere financiara a lucrarilor pe toata perioada de executie a lucrarilor , respectivpentru suma de 470.000 lei + T.V.A; documentul/ele prin care ofertantii vor proba detinerea resurselor financiare, se va avea in vedere prevederea ordinului 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat un contractsimilar si cu o valoare de minim 470.000 lei fara TVA- Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani- Formular 8- Fisa/fise de informatii privind experienta similara -Formular 9Resurse tehnice: ? Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor, sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) deutilaje si echipamente tehnice necesare realizarii investitiei.? Declaratie privind echipamentele, utilajele, mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp. a contractuluide lucrari - Formular 10SAU? Operatorii economici vor depune angajamentul de punere la dispozitie ? art.188 alin. (3) din OUG 34/2006Cerinta nr.3Resurse umane - Operatorii economicivor face dovada cadispunde personal tehnic de specialitate necesarpt. indeplinirea contr. de lucrari: a) Responsabil tehnic cu executia - care sa fie atestat MLPAT;b) 1 Responsabil C.Q.c) Responsabil P.S.I SI P.Md) Inginer instalatii electricee) 10 Muncitorif ) 2Mecanic utilajeg) 5Pavatori- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani -Formularul 11- Lista personalului tehnic de de specialitate propuspentru indeplinirea contractului de achizitie publicaFormularul 12-Declaratie de disponibilitate - Formularul 12b .Se vor prezenta pentru membrii echipei CV siDaca persoanele nominalizate sunt din partea unei/unor personae juridice alta/altele decat ofertantul, aceste personae juridice pot aveacalitatea doar de asociat/ subcontractant/ter sustinator si se vor prezenta toate documentele solicitate prin Fisa de date, specific ptr asociat/ subcontractant/ter, dupa caz.Pentru tot personalul mai sus propus se va prezenta Declaratia de disponibilitate in original. Cerinta nr.1Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001Cerinta nr.2Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii de mediu ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare
Durata garantiei
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare? P2- Durata garantiei? se acorda astfel :
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer