Achizitie publica - ?Modernizarea strazi, comuna Poplaca, judetul Sibiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 357042
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357042/23.01.2014
Denumire contract: ?Modernizarea strazi, comuna Poplaca, judetul Sibiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POPLACACod fiscal: 4270724, Adresa: POPLACA NR.572, JUDETUL SIBIU, Poplaca, Telefon: 0269/573101, Fax: 0269/573100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: POPLACA NR.572, JUDETUL SIBIU, Poplaca, Romania, cod postal: 557185, telefon: +40 269573101, fax: +40 269573100, persoana de contact: CORNEL SURDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: POPLACA NR.572, JUDETUL SIBIU, Poplaca, Romania, cod postal: 557185, telefon: +40 269573101, fax: +40 269573100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea strazi, comuna Poplaca, judetul Sibiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de modernizare si reabilitare privind caile de comunicatii din cadrul proiectului: ?Modernizarea strazi, comuna Poplaca, judetul Sibiu?Valoarea supusa licitatiei pentru executialucrarii este de804.459 RON(235.540 RON cheltuieli eligibile + 568.919 RON cheltuieli neeligibile) + TVA, format din sumele aferente urmatoarelor capitole/subcapitolede cheltuieli : Cap.4. Cheltuieli pentru investitia de baza(235.540 LEI eligibil + 553.145 LEI neeligibil) 788.685 leiCap.5.1 Organizare de santier0leiCap.5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute (neeligibil) (2%) 15.774 lei
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 804, 459 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 15.600 leiPerioada de valabilitate :90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Perioadade valabilitate si numele procedurii pentru care se constituie vorfi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare.Garantia de participare se constituie conf. art 86 din HG 925/2006. Moneda de refeinta a garantiei de participare va fi in LEI, iar echivalenta depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Date pentru constituireagar. de part.: RO46TREZ5762145020401XXX ? TREZORERIA SIBIU ? COMUNA POPLACA, JUDETUL SIBIU . Dovada constit. gar. de part. se va prezenta in original.In temeiul art. 278^1 din OUG 34/2006 , autoritatea contractanta solicita retinerea sumei stabilite conform art 2781, lit c din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Gar. de part. se va restit. in conf. cu H.G. 925/2006, art.88 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: conf. art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul variantei: A. ?retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale?, op. ec. vadeschide un cont la dispozitia aut. contr. conf. prev.H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;B. ?instrument de garantare, emis in conditiile legii? de o socitate bancara sau de o societate de asigurari conf. Art.90 din HG 925/2006.Restituirea gar. de buna executie se va face in conf. cu prevederileart. 92 din Hotararea nr. 925/2006 .In cazul ofertei din categoria IMM(care prezintadocumente in acest sens prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Completare Formular 12.Cazier judiciar al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) valabilitate cazierului judiciar se va raporta la data LIMITA stabilita opentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.2Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), din care trebuie sa reiase ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 22.1.Persoane juridice romane vor prezenta : A.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de la punctele de lucru implicate in derularea contractului , care sa reiese ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea sit.datoriilor la data solicitata, op.ec pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de sit.devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din ordinul nr.509/2011.Vor fi exclusi ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local , cu exceptia cazuluiin care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in acest caz se vor prezenta extrase de contdoveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 -Completare Formular 3In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: - Primar Surdu Cornel- Vice Primar: Budin Vasile- Secretar de comisie: Surdu Anisoara Doina- Contabil: Pastiu Rodica IoanaConsilieri local componenta: - Ciorovean Ioan, Cotoara Gheorghe Vasile, Foamete Ioan, Galea Bucur, Ignat Ioan, Ignat Vasile, Stroia Ioan, Surdu Florin, Tichindelean Ioan, Timofte Liviu Vasile.Se va prezenta de catre Ofertant/Ofertantul asociat / Subcontractantul /Tertul sustinator .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Completare Formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 5 (Acord de asociere dupa caz)Cerinta nr.6In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora -Completare Formular 6 Cerinta 1.Ofertantul va dovedi forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, faptul ca are in obiectul sau de activitate si defasoara autorizat activitatea care face obiectul prezentei achizitii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.1 Persoanelejuridice romane vor prezenta : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertulu, Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor ? in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu originalul?;1.2Persoane juridice straine vor prezentaDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana.Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor ? in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu originalul?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: -Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2011.2012, 2013) sa fie cel putin egala cu 1.570.000 lei. Acest indicator financiar se va dovedi prin prezentarea bilanturilor contabile pe anii (2011.2012, 2013).- Fisa de informatii generale - Formular 7;NOTA: Potrivit art.185 alin 1 lit.c0 din OUG34/2006 ? ?declaratii privind cifra de afaceri globala, sau daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani? ? aceasta va proceda la actualizarea anilor de referinta (cel mult ultimii 3 ani) invocati in sectiunea III.2.2. a fisei de date ? precizand totodata ca in ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri- Pentru determinarea echivalentei de curs leu-valuta se are in vedere cursul mediu anual lei-valutacomunicat de BNR.Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Cerinta nr.2Capacitate de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 4 luni, respectivpentru suma de 350.000 lei; documentul/ele prin care ofertantii vor proba detinerea resurselor financiare, se va avea in vedere prevederea ordinului 509/2011.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la resurse reale sau are disponibile resurse reale, negravate de datorii, linii de credit confirmate de catre banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii pe o perioada de 4 luni pentru investitia: ?Modernizarea strazi, Comuna Poplaca, Judetul Sibiu?.Pentru determinarea echivalentei de curs leu-valuta se are in vedere cursul mediu anual lei-valutacomunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat un contract similar si cu o valoare de minim 780.000 lei fara TVA- Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani- Formular 8- Fisa/fise de informatii privind experienta similara -Formular 9- La calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual lei-valuta comunicat de BNR.Cerinta nr.2Resurse tehnice: Ofertantul va face dovada detinerii in propietate sau in inchirie a urmatoarelor utilaje: 2buc Autobasculante;1buc Autogreder;1buc Compactor ? Vibrator ? Terasamente;1buc Buldoexcavator.Pentru utilajele si mijloacele de transport inchiriate se va face dovada inchirierii cu contracte valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru cele din dotare se va face dovada propietatii cu facturi / extras de mijloace fixe.? Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor, sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) deutilaje si echipamente tehnice necesare realizarii investitiei.? Declaratie privind echipamentele, utilajele, mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp. a contractuluide lucrari - Formular 10SAU? Operatorii economici vor depune angajamentul de punere la dispozitie ? art.188 alin. (3) din OUG 34/2006Cerinta nr.3Resurse umane - Operatorii economicivor face dovada cadispunde personal tehnic de specialitate necesarpt. indeplinirea contr. de lucrari: a) Responsabil tehnic cu executia - care sa fie atestat MLPAT;b) 1 Responsabil C.Q. cu atestat.c) Responsabil P.S.I SI P.Me) 10 Muncitorif ) 3Mecanic utilajeg) 5Pavatori cu certificate- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani -Formularul 11- Lista personalului tehnic de de specialitate propuspentru indeplinirea contractului de achizitie publicaFormularul 12-Declaratie de disponibilitate - Formularul 12b .Se vor prezenta pentru membrii echipei - CV conform formularului 12a (exceptie de la indeplinirea acestei cerinte face specialistul RTE)Daca persoanele nominalizate sunt din partea unei/unor persone juridice alta/altele decat ofertantul, aceste persone juridice pot aveacalitatea doar de asociat/ subcontractant/ter sustinator si se vor prezenta toate documentele solicitate prin Fisa de date, specific ptr asociat/ subcontractant/ter, dupa caz.Pentru tot personalul mai sus propus se va prezenta Declaratia de disponibilitate in original. Cerinta nr.1Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001Cerinta nr.2Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii de mediu ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2014 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2014 14:48