Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA STRAZII GRADINITEI, IN COMUNA COSERENI JUDETUL IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 323565
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cosereni
Numar invitatie: 323565/06.04.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA STRAZII GRADINITEI, IN COMUNA COSERENI JUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CosereniCod fiscal: 4365255, Adresa: Com. Cosereni, Jud. Ialomita, Cosereni, Telefon: 0243318006, Fax: 0243318006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Cosereni, str.Calea Bucuresti, nr.130, Jud. Ialomita, Cosereni, Romania, cod postal: 927095, telefon: +40 243318006, fax: +40 243318006, persoana de contact: Stoian Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Cosereni, str.Calea Bucuresti, nr.130, Jud. Ialomita, Cosereni, Romania, cod postal: 927095, telefon: +40 243318006, fax: +40 243318006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA STRAZII GRADINITEI, IN COMUNA COSERENI JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile propuse cuprind modernizarea strazii Gradinitei in lungime de 1084m, astfel: - refacerea drumului pietruit existent cu o noua structura rutiera corespunzatoare traficului actual si de perspectiva;
- imbunatatirea scurgerii apelor in lungul drumuluiprin executia de rigole in conformitate cu prevederilestandardelor in vigoare;
- imbunatatirea accesului in proprietati;
- sporirea sigurantei circulatiei prin semnalizare orizontala si verticala, in conformitate cu prevederile standardelorin vigoare.
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 776, 344 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.113 leiPerioada de valabilitate a ofertei ? 60 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor.Constituire garantie de participarea) virament bancar in cont RO53trez3935006XXX000055 deschis la Trezoreria Urziceni;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul unei contestatii, respinse de CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia ca nefondata i se va retine suma de 4.556, 34lei, conform art. 278^1 din OUG 34 - 2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA ? instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata. In acest caz contractantul va deschide la Trezoreria Urziceni un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Perioada garantiei de buna executie - 24 luni, de la data semnarii PV de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat.Daca este cazul, se va depune si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat.Daca este cazul, se va depune si de tertul sustinator.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate -implicate in derularea contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular CPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Cerinta nr.6Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, art. 69^1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - formular b din sectiunea Formulare in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: presedinte comisie ? dl Stoian Constantin, membrii dl Andrei Marin, dnaIorgu Rodica, rpz DGFP Ialomita, dnaTilica Atena.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.)In sensul prevederilor art 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ..., ..., .., ...Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) Cerinta nr. 1Certificat constatator, emis, de catre ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentare document -in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturi contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile respective pe ultimii 3 ani (la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010)., Cerinta nr. 2Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.550.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabilaferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cele mai importante lucrari., Un contract de lucrari similare (lucrari de drumuri) - , ,lucrari executate si duse la bun sfarsit sau un contract de lucrari finalizat la data desfasurarii procedurii, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 775.000 lei.De asemenea contractul respectiv va fi insotit de recomandare de la beneficiar in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-cu semnatura si stampila, Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate, cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. sef de santier.2. responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa (lucrari de drumuri), valabil la data deschiderii ofertelor.3. responsabil cu calitatea CQ4. responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, astfel: - mijloace de transport- autogreder- compactor autopropulsat cu rulouri (valturi)- compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi- autocisterna de 5-8 tone cu dispozitiv destropire;
- statie asfalt sau pre contract pentru furnizarea cantitatii de asfalt mentionata in listele de cantitati, livrata in termenul contractului;
- laborator incercari autorizat pentru astfel de lucrari Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv lucrari de drumuri, Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 14001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, respectiv lucrari de drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.roSistemul Electronic de Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer