Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA STRAZII MAINESTI, ORAS BALS, JUDETUL OLT?


Detaliu pentru invitatia numarul 319681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BALS
Numar invitatie: 319681/26.01.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA STRAZII MAINESTI, ORAS BALS, JUDETUL OLT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BALSCod fiscal: 4286437, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Telefon: 0249450145, Fax: 0249450145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +40 249450145, fax: +40 249450145, persoana de contact: PERPELEA DOMNICA GEANINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +40 249450145, fax: +40 249450145, persoana de contact: PERPELEA DOMNICA GEANINA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA STRAZII MAINESTI, ORAS BALS, JUDETUL OLT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZAREA STRAZII MAINESTI, ORAS BALS, JUDETUL OLT?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 531, 138 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 30600 LEIValabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de Buna Executie: 10 % din valoarea acceptata a contractului de achizitie publica de lucrari, in lei, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-Persoane responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Smarandache Cornelia-viceprimar-Perpelea Domnica Geanina-sef birou Achizitii Publice-Neatu Paraschiv-ref spec.serv .Urbanism-Anastasie Cornel-inspec.spec.serv.Urbanism-Nica Teodora-insp.spec.Achizii Publice-Butaru Daniel-insp.spec.Achizitii Publice-Dinu Constantin-secretarCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor Certificatele fiscale privind plata datoriilor la bugetul local si bugetul de stat , Ofertantul are obligatia de a prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), valabil la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaLista cu principalele contracte finalizateExperienta similaraInformatii privind personalul angajatResurse umane si structura managementuluiInformatii privind subcontractantii / asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2012 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer