Achizitie publica - Modernizarea strazii Oborului,Stadionului,Florilor,Morii si 1 Mai in orasul Huedin.
Detaliu pentru invitatia numarul 347852
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347852/03.06.2013
Denumire contract: Modernizarea strazii Oborului, Stadionului, Florilor, Morii si 1Mai in orasul Huedin.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULHUEDINCod fiscal: 4485642, Adresa: Str. Horea Nr. 1, Huedin, Telefon: +40 264351548, Fax: +40 264351564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Horea Nr. 1, Huedin, Romania, cod postal: 405400, telefon: +40 264351548, fax: +40 264351564, persoana de contact: Adriana Farcane
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Horea Nr. 1, Huedin, Romania, Sediul Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea strazii Oborului, Stadionului, Florilor, Morii si 1Mai in orasul Huedin.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimativa a lucrarii este de :1575000 lei fara TVA din care : Valoarea lucrarilori de baza1500000 leiCheltuieli diverse si neprevazute ? 75000 lei (5 % aplicat la valoarea calculata conform prevederilor HG.nr.28/2008 cu modificarile si completarile ulterioare)Scarificarea, reprofilarea si completarea structurii existente a strazii cu piatra sparta, si balastAsternerea unui strat de egalizare DB12AAsternerea unui strat de uzura din beton asfaltic DB16D1 de4 cm grosime.Realizarea santurilori betonate pentru a asigura scurgerea apelor de pe partea carosabila
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 575, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 30000 lei ; - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor - Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Garan?ia de participare este irevocabila. Pentru scrisoare de garan?ie de participare se va utiliza modelul de Formular 8, anexat Fi?ei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul Ora?ului Huedin: RO 26TREZ2215006XXX000826 , deschis la Trezoreria Huedin, cod fiscal: 4485642.Dovada constituirii garantiei de participare, care poate sa fie un ordin de plata sau fila CEC, sa fie confirmata de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor conform prevederilor art.86 alin( 5 lit.a din H.G.925/2006). - Autoritatea contractanta va retine garan?ia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situa?iile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. - Dovada constituirii garan?iei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor ?i se va prezenta in afara plicului sigilat care con?ine oferta. - Returnarea garan?iei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizi?ii Publice, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.Echivalenta leu/alta valuta se va realiza pe baza cursului afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; - Forma de constituire prin Scrisoare de garan?ie bancara de buna execu?ie : Formular nr.6integral, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr.925/2006;Dovada constituirii garan?iei de buna execu?ie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta, sub sanc?iunea rezilierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declara?ie privind eligibilitatea prevazuta la art.180 din OUG 34/2006Formular 9- Declara?ie privind neincadrarea in situa?ia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006Formular 10- Certificate constatatoare privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre stat ?i catre bugetul local, dinaceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadantein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Se vor prezenta in original , in copie legalizata de notar sau copie vizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul, ,Datala careexpira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal , cu modificarile ?i completarile ulterioare.- Certificat de participare la licita?ie cu oferta independentaFormular 24- Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 69^1(evitarea coflictului de interese) dinOUG 34/2006, cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, coroborate cu ordinul nr.170/2012 privind interpretarea art.69^1 di OUG nr.34/2006. Formular 23In vederea completarii acestori declara?ii, precizam ca persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante in cea ce priveste aprobarea bugetului aferent , necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt : - d-nulMirceaMorosan-Primar- d-naGiurgiuMarinela- viceprimar- d-nulCozeaDan- secretar- d-naPandreaRodica- Director Executiv Economic- d-nulLazeaC-tin- consilierlocal- d-naCozeaMarineleCorina ? consilierlocal- d-naGuirgiuMarinela- consilier local- d-nulDreveIoan-consilierlocal- d-nulParpuceaEmilian- consilierlocal- d-nulPavelCosmin Viorel ? consilierlocal- d-nulSucilaValentin-consilierlocal- d-nulFarkasMarius- consilier local- d-naEdvesLaura gabriela ? consilier local- d-nulVasasStefanMartin ? consilier local- d-nulDongoloCsaba- consilierlocal- d-nulCsudomFrancisc- consilier local-d-nulBuzas IstvanAttila- consilierlocal-d-nulMatisHoriaDorin- consilier local-d-naSaitisCristina- consilierlocal Cerinte obligatorie :1.Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul, , emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRCOfertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul ? Formularul 3.)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani financiari , sa fie de minim 3000000 leiPrezentarea bilanturilor contabile la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate la organele fiscale competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declara?ia ?i Lista privind utilaje, instala?iile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Ofertantul va asigura responsabil tehnic cu execu?ia, Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani, de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare de minim 1500000 lei fara TVA, Declara?ia ?i Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calcula?i anterior datei limita de depunere a ofertelor Respectarea standardelor de protec?ie a mediului din seria SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, Respectarea standardelor de asigurare a calita?ii din seria SR EN ISO 9000 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertariiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 15:22