Achizitie publica - MODERNIZAREA STRAZII PODUL BOBOLIEI IN COMUNA POIANA CAMPINA,JUDETUL PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 325492
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325492/03.05.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA STRAZII PODUL BOBOLIEI IN COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POIANA CAMPINA (PRIMARIA COMUNEI POIANA-CAMPINA PRAHOVA)Cod fiscal: 2845737, Adresa: COMUNA POIANA-CAMPINA, SAT POIANA-CAMPINA, Poiana Campina, Telefon: 0244-351367, Fax: 0244-351367
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA POIANA-CAMPINA, SAT POIANA-CAMPINA, Poiana Campina, Romania, cod postal: 107425, telefon: +40 244351367, fax: +40 244351367, persoana de contact: CARMEN TOADER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA POIANA-CAMPINA, SAT POIANA-CAMPINA, la sediul Bibliotecii comunale Dimitrie Gusti, in spatele primariei.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA STRAZII PODUL BOBOLIEI IN COMUNA POIANA CAMPINA, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin proiect se propune a se realiza modernizarea strazii(drum de clasa tehnica V)cu un sistem rutier realizat din imbracaminti asfaltice, dimensionat pentru un trafic "usor", corespunzator pentru doua benzi de circulatie, cu acostamente pe ambele parti.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 505, 690 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire : cu OP sau fila de CEC in contul RO17TREZ5225006XXX000077, Trezoreria Campina, CF 2845737, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;instrument bancar emis de catre o societate bancara sau de o societate da asigurari-in original.Se va prezenta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul).Ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistratea de catre autoritatea contractanta a scrisorii originale de garantie bancara, pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin posta sau direct la registratura acesteia.Aceasta va fi insotita de o scrisoare de inaintare-Formular 20
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 5% din pretul total al contractului fara TVA se va constitui prin retineri succesive din facturile prezentate la plata.Termenul de valabilitate al garantiei de executie va fi de minim 1 an de zile.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va vira o suma initiala de cel putin 0.5 % din pretul contractului , conform prevederilor H.G.nr.1045/2011.Garantia de buna executie este distincta de garantia tehnica.Pentru dovedirea calitatii produselor asfaltice , situatiile de lucrari vor fi insotite de certificatul de calitate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Formularul nr.12A-Declaratie privind eligibilitatea .Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2-Formularul nr.12B-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 .In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG.nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale emis de Directia de Impozite si Taxe Locale.Se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Cerinta 4- Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat ? emis de Administratia Finantelor publice.Certificatele fiscale solicitate vor prezentasituatia datoriilor scadentein luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Nota: operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptulde a prezenta orice documente edificatoarepentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 5.Nota: Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontactant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei incare este ofertant asociat;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe incadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestoranu este d enatura sa distorsionaze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se completeazaAcordul de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legalizain cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691din O.U.G. 34/2006 ? formular nr. 6.Lista persoanelor cu functii de decizie dincadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Duta Aurel ? Primar;
- Baltasescu Gheorghe ? Viceprimar;
- Toader Carmen -Inspector;
- Bohiltea Valentina ? Inspector;
- Negulescu Eugenia ? Inspector.Cerinta 7 ? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. ) Persoane juridice/fizice romane. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatie de functionare/ altele echivalente emise cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate al categoriei de lucrari impuseprin contract, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privirela aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu nsunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului. Documentul se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentle mentionate.La solicitarea autoritatii contractante ofertantul declarat castigator va prezenta in original Certificatul constatator emis de ORC, in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila.Persoane fizice/juridice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional insotite de traduceri autorizate inlimba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 ? Informatii privind situatia economica financiara ? media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008 ? 2009 ?2010) a ofertantilor participati la procedura trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei. Pentru situatiile finnciare intocmite in alta moneda (valuta) , la echivalarea in Ron se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv.Operatorul economic care si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati, repectiv 2011 ? 2010 ? 2009.Operatorul economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: Reducerea cu 50 % a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor., Cerinta 2 ? Bilanturile contabile pe anii 2008-2009-2010/2011.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a exclude din procedura oferta depusa de ofertantul care prezinta informatii incorecte, respectiv acestea nu coincid cu rezultatele ce reies in urma verificarii concordantei dintre cifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conform bilantului contabil inregistrat si depus la Directia Generala a Finantelor Publice, pe fiecare din anii respectivi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta 2 -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a finalizat un contract delucrari similar in valoarea de minim 500.000 lei, fara TVA, insotit de proces-verbal de receptie, recomandare/ document constatator emis de beneficiar. Prin formularea contract de lucrari finalizat se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese-verbale de receptie partiala.- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor.- lucrari receptionate insotite de proce-verbal de receptie finala.Atunci cand un grup de operatori evonomici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionalase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 3 ? Operatorul economic impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de urmatoareletipuri de echipamente: 1 buc. statie mixturi asfaltice cu capacitate de cel putin 170 t/h; 1 buc. statie de preparat beton cu o capacitate de cel putin 80 mc/h; 1 buc. Repartizor finisor de asfalt cu o capacitate de asternere de cel putin170 t/h; 2buc. cilindru compactor; o bucata autogreder; 3 buc. Autobasculanta; 1 buc. Excavator; 1 buc. Incarcator pe pneuri si/sau senile; 1 buc. Freza de asfalt; 1 buc. Masina imprastiat emulsie cationica; 1 buc. Perie mecanica., Cerinta 4 ? Informatii privind capacitatea profesionala. Se va prezenta Declaratia care contine informatii privindpersonalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabiledirectcu indeplinireacontractului.Personal de specialitate ? cerinte minime: 1 proiectant ? inginer specializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?1 responsabil tehnic cu executarea lucrarilor in domeniul II ?constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele?1 responsabil cu controlulcalitatii lucrarilor in domeniul ?drumuri, poduri, tunele?1 manager al sistemelor de management de mediu1 manager de proiect. Certificare ISO 9001/2008, Certificare ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul primariei Comunei Poiana Campina, judet Prahova, persoana de contact Toader Carmen, adresa de [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 10:44