Achizitie publica - ,MODERNIZAREA STRAZII PRINCIPALE DIN LOCALITATEA VALEA TARGULUI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI
Detaliu pentru invitatia numarul 332964
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332964/02.08.2012
Denumire contract: , MODERNIZAREA STRAZII PRINCIPALE DIN LOCALITATEA VALEA TARGULUI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PUSCASI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PUSCASI)Cod fiscal: 16404196, Adresa: COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI, Puscasi, Telefon: 0235.340348, Fax: 0235.340348
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI, Puscasi, Romania, cod postal: 737328, telefon: +40 0235340348, fax: +40 0235340348, persoana de contact: NICOLAE IGNAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI, Puscasi, Romania, cod postal: 737328, telefon: +40 0235340348, fax: +40 0235340348, persoana de contact: NICOLAE IGNAT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , MODERNIZAREA STRAZII PRINCIPALE DIN LOCALITATEA VALEA TARGULUI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI PENTRU MODERNIZAREA STRAZII PRINCIPALE IN LOCALITATEA VALEA TARGULUI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI, LUNGIMEA TOTALA TRASEU MODERNIZAT -1060 M
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 620, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12400LEIadica 2 suta din valoarea estimata a contractului.Perioada de valabilitate: 90zile; termenul de valabilitate se raporteaza la data limita de depunere/primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? COMUNA PUSCASI JUDETUL VASLUI trebuie sa indeplineasca cerintele pravazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006.De asemenea documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata, se va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Atentie ! Documentele privind constituirea garantiei de participare se prezinta in original.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modalitatea de constituire: in oricare din formele prevazute de art. , alin 1 si 2 din HG 925/2006. In conditiile constituirii prin retineri succesive se vor aplica prevederile HG 1045/2011. Modul de constituire a garantiei se va comunica unitatii contractante inainte de semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: 1. Declaratie privind eligibilitatea intocmita conform formularului 1 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, conform cu formularul 2 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform cu formularul 3 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire;4. Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».5. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorNota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ignat Nicolae? primar; Cretu Eugen - viceprimar (2008-iulie 2012); Mocanu Gabriel ? secretar, responsabil cu achizitiile publice ; Hustiu Adina ? contabil ; Curuia Stefan ? resp. Urbanism, Consilieri locali- 2008- iulie 2012: Anuti Adrian, Armeanu Alexandru, Barbu Cezar, Botezatu Vasile, Cretu Eugen, Ghiorghi Cristian, Lungu Mihai Silviu, Macovei Fanica, Mihalache IOn, Nedelea Dorin, Onofrei Sorin, Plop Gica, Stroi Mihai; Consilieri noi in mandatul 2012- 2016: Ailioaiei Petruta, Ciuraru Valentin, Iacob Doru, Pletoianu Gigel. Viceprimar in mandatul 2012- 2016 - Lungu Mihai Silviu6. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?7. Documente pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociatva prezenta documentul mentionat.Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele se vor fi prezentate in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, daca nu a fost depus in aceasta forma initial in oferta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a executat in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei lucrari similare a caror valoaresa fie de minim 620.000lei fara TVA- Informatii necesare: - Decl. Priv. Lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani? Formularul 11.Experienta similara - Formularul 12. - Copii dupa contracte sau dupa informatiile relevante din contractele prezentate ca similare, necesare pentru demonstrarea cerintei - copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ». - Procese-verbale de receptie, Documente constatatoare/Recomandari din partea beneficiarilor lucrarilor prezentate ca similare, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau echivalent din tara unde sau executat lucrarile - copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul «, Cerinta nr. 2: - Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariInformatii necesare: Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formularul 13. Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. ? Documente (contract/conventie/precontract/angajamentsustinere tert etc.) privind utilajele, mijloacele de transport etc asigurate de tert (daca este cazul), Cerinta nr. 3: Ofertantul trebuie sa dispuna depersonal tehnic responsabil cu indeplinirea contractuluicare poate fi atat angajati cu contract de munca ai operatorului economic care i-a propus cat si persoane fizice angajate de acesta prin contract/ precontract de munca sau de colaborare sau de prestari servicii pentru acest proiect.Informatii necesare : - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului - Formularul 14.Personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului poate fi atat angajati cu contract de munca ai operatorului economic care i-a propus cat si persoane fizice angajate de acesta prin contract/ precontract de munca sau de colaborare sau de prestari servicii pentru acest proiect.Nu se solicita prezentarea in oferta a contractelor/ precontractelor de munca sau de prestari servicii pentru acest proiect., Cerinta nr. 4: Ofertantul trebuie sa dispuna de un inginer Coordonator de lucrari (sef de santier), cu diploma de studii universitare, cu specialitatea CFDP sau CCIA sau IF sau CH sau echivalent, cu experienta generala de cel putin 3 ani.Informatii necesare: -Prezentare CV in original - Formularul 15.-Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV.- Declaratie de disponibilitate.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, documente care sa ateste experienta prezentata in CV, Cerinta nr. 5: Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil de lucrare, cu experienta in domeniu.Informatii necesare: -Prezentare CV in original - Formularul 15. -Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV.- Declaratie de disponibilitate.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Cerinta nr. 6: Ofertantul trebuie sa dispuna de unResponsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.Informatii necesare : - Prezentare CV in original - Formularul 15.-Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV.- Copie atestat responsabil tehnic cu executia.- Copie legitimatie responsabil tehnic cu executia.- Declaratie de disponibilitate.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz., Cerinta nr. 7: Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniu, desemnat prin decizie sau dispozitie interna, avand studii tehnice universitare sau echivalent.Informatii necesare : - Prezentare CV in original - Formularul 15.-Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV, .- Copie decizie numire ca Responsabil cu controlul tehnic de calitate.- Declaratie de disponibilitate.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz. Cerinta nr. 1Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii - Certificarea sistemului de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent pentru firmele ofertante, Cerinta nr. 2Asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului - Certificarea sistemului de management in domeniul protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru firmele ofertante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: La sediul Primariei comunei Puscasi, comuna Puscasi, Str. principala, Nr. 88, judetul Vaslui sau solicitare pe e-mail: [email protected] sau fax 0235.340348
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 13:36