Achizitie publica - Modernizarea strazilor 1 Mai si Livezilor in orasul Cehu Silvaniei, jud. Salaj
Detaliu pentru invitatia numarul 347913
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347913/04.06.2013
Denumire contract: Modernizarea strazilor 1 Mai si Livezilor in orasul Cehu Silvaniei, jud. Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CEHU SILVANIEICod fiscal: 4291859, Adresa: P-ta. Trandafirilor, nr.35, Cehu Silvaniei, jud. Salaj, Cehu Silvaniei, Telefon: +40 0260650355, Fax: +40 0260650602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta. Trandafirilor, nr.35, Cehu Silvaniei, jud. Salaj, Cehu Silvaniei, Romania, cod postal: 455100, telefon: +40 0260650355, fax: +40 0260650602, persoana de contact: IULIA VAIDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cehu Silvaniei, oras Cehu Silvaniei, jud. Salaj, p-ta. Trandafirilor, nr.35, Sala de sedinte, etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea strazilor 1 Mai si Livezilor in orasul Cehu Silvaniei, jud. Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizarea a strazilor 1 Mai pe o lungime de 710 m si Livezilor pe o lungime de 290 m conform caietului de sarcini si a listelor de cantitati de lucrari ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Valoarea estimata a lucrarilor este de 480.000 lei fara TVA la care se adauga 24.000 lei fara TVA pentru cheltuieli diverse si neprevazute. Valoarea estimata totala este de 504.000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 9.000 lei. Nota: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, acesta se va depune in contul autoritatii contractante Primaria Cehu Silvaniei: RO58TREZ5625006XXX000254, deschis la Trezoreria Cehu Silvaniei, cod fiscal 4291859.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).Conform art.278 1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.259, 99 lei.De asemenea conform prevederilor art.278 1, alin.2 din OUG 34/2006, suma de mai sus se va retine si in cazul in care contestatarul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului, se constituie prin urmatoarele modalitati, in termen de maximum 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datoratepentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont, de disponibil distinct, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/ 2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/ 14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind eligibilitatea (Completare Formular 12A)2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform prevederilor art.9, alin.1 din Ordinul 509/ 2011.Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal (model ? Formular 12B);
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiiloe exigibile de plata: a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;b) a impozitelor si taxelor locale.(certificate tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident)Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, dupa caz.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine(certificate de atestare fiscala, caziere juridice, alte documente ec hivalente, etc) prin care sa se dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetulde stat si bugetul local.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (Completare Formular nr.10/1).4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(completare Formular nr. )Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): VARGA ANDREI - primar, CORDEA DAN TITUS- secretar, BLIDAR NELU- viceprimarsi consilier local, VAIDA IULIA- responsabil achizitii publice, VARDAI ZOLTAN ? consilier primar, CUCEU VASILE ? referent urbanism, SZIGYARTO LASZLO ATTILA - contabil. Consilieri locali: ANTISAN CIPRIAN ? AURELIAN, BALINT ERVIN, BARRA ZOLTAN, BODEA ECATERINA, CHENDE IOAN, DRULEA DANIEL, KISS LAURENTIU, MONI SANDOR, OLAHUT MIREL, PETRUT ANA, RAVAS MARINEL, STAN VASILE, SZABO SANDOR ? IOSIF, VIDA GHEORGHE - ALEXANDRU.5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOrice operator economic, indiferent de nationalitate, are dreptul de a participa la procedura de atribuire, individual sau intr-un grup de operatori.Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat, sau subcontractant.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere (Formular nr.12 C).Documente de calificare: - Formular nr. 12 C? Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Acord de asociere ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte: - obiectul de activitate al operatorului economicinclude efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei;
- actionarii/ asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului;
- ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, dupa caz.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoane juridice/ fizice straineModalitatea de indeplinire: - Se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 (trei ani) trebuie sa fie egala cel putin cu 960.000 lei, Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente. Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va completa lista cuprinzand asociatii/ subcontractantii (Formular 12G) si acordurile de asociere/ subcontractare ? cu partea subcontractanta in exprimare valorica.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul unei asociatii la care participa mai multi operatori economici se va semna o declaratie prin care se specifica ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat beneficiarului inainte de semnarea contractului.Oferta va contine un angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului., Informatii privind personalul tehnic de specialitateSe vor prezenta efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Personal minim: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 pers- inspector protectia muncii si PSI, cel putin 1 pers- sef santier ?ing. Constructor, cel putin 1 pers.Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Se vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: -CV- se va completa pt. fiecare persoana, cu exceptia responsabilului tehnic cu executia pentru care nu este necesara prezentarea CV-ului;
- copie conform cu originalul a diplomei de studiu sau de calificare ? se va completa pt. fiecare pers, cu exceptia responsabilului tehnic cu executia pentru care nu este necesara prezentarea diplomei de studiu sau de calificare;
- copia atestatului si a legitimatiei RTE, cu termen de valabilitate pentru responsabilul tehnic cu executia;
- copia certificata pentru conform cu originalul a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta angajament de participare al personalului ce va fi imlicat in derularea contractului. Se va depune pentru fiecare persoana., Utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indepli nirea contractului de lucrari.Se va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune.Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamentele tehnice (proprii sau inchiriate cu dovada contractului de inchiriere): Dotare minima: - repartizator mixturi asfaltice- compactor (1buc)- instalatie autorizata pentru prepararea mixturilor asfaltice proprii sau contract de furnizare mixtura de la statii autorizateOfertantul trebuie sa faca dovada ca detine laborator autorizat de gradul II sau in cazul in care nu detine laborator sa prezinte contracte de colaborare cu laborator autorizat.In cazul contractelor de inchiriere acestea vor fi prezentate in copie conforma cu originalul.In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii. Pentru a face dovada detinerii utilajelor solicitate ofertantul va anexa documentele de achizitie (factura/ contract de leasing) in copie conforma cu originalul.In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati., Indeplinirea in ultimii 5 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) a cel putin un contract cu o valoare de min.480.000 lei fara TVA.- lista lucrarilor similare in ultimii 5 ani in original, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/ sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificate emise de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de menagement de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sistem de management de mediu 14001:2005, sau echivalente, in domeniul contractului, valabile la data limita dedepunere a ofertelor.Se vor accepta si ofertantul/ ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertantiiva/ vor primi certificarea.Daca oferta este depusa in asociere, certificatele de calitate solicitate trebuie prezentate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 12:56