Achizitie publica - Modernizarea strazilor: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora Noua, Grivitei, Mihai Eminescu - lucrari de pavare si asfaltare
Detaliu pentru invitatia numarul 337896
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337896/19.10.2012
Denumire contract: Modernizarea strazilor: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora Noua, Grivitei, Mihai Eminescu - lucrari de pavare si asfaltare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA BUSTENICod fiscal: 2845729, Adresa: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Telefon: 0244-322005, Fax: 0244-320752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244322005, fax: +40 244320752, persoana de contact: Popescu Nicoleta, Tocitu Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Busteni, BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea strazilor: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora Noua, Grivitei, Mihai Eminescu - lucrari de pavare si asfaltare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile pentru realizarea obiectivului de investitie - lucrari de pavare si asfaltare - se amplaseaza in intravilanul orasului Busteni, pe urmatoarele strazi ce fac parte din domeniul public: 13 Septembrie, Licurici, 30 Decembrie, G. Enescu, Zorilor, Primaverii, Splaiul Zamorei, Zamora Noua, Mihai Eminescu, Grivitei amplasate in cartierul Zamora - oras Busteni.Valoarea estimata fara TVA: intre 7138122, 00 si 10000000, 00 lei, unde valoarea minima 7138122, 00 lei reprezinta valoarea estimata a contractului initial, fara suplimentari (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea de 10000000, 00 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor lucrari similare (cf. art.122 lit.j).- Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile (art. 36 lit. e) si lit. e1 din H.G. nr. 925/2006) se va face prin raportare la valoarea estimata fara suplimentari.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ie de participare (GP) - 17.000 lei. Perioada de valabilitate a GP: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana (model Formular nr.3).Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.GP se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii GP prin virament - cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - se va mentiona in adresa de inaintare perioada de valabilitate a GP - cont RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art.2781 din O.U.G. nr.34/2006. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In conformitate cu art.33, alin3 din HG 925/2006 in cadrul sedintei de deschidere nu este permisa respingerea niciunei oferte, cu exceptia celor care nu sunt insotite de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate.
Garantie de buna executie
Garan?ie de buna execu?ie ? 5 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin (1) - (3) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive conform prevederilor art.90 alin. 3 din HG 925/2066 si H.G. nr.1045/2011 (model Formular nr.3A). Este recomandabil sau este de preferat sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - Formular nr.5 -original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinatori (daca este cazul) - Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2. Declaratie neincadrarea in dispozitiile art. 181 - Formular nr.6 - original - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 vor fi prezentate ofertant/ofertanti asociati/terti sustinatori (daca este cazul) - autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - certificatul mentionat va fi prezentat de ofertant/ofertanti asociati4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - certificatul mentionat va fi prezentat de ofertant/ofertanti asociati5. Certificat de participare cu oferta independenta - Formular nr.7 - original - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Formular nr.8 - original - se va prezenta de ofertant/ofertanti asociati/subcobtractanti/ terti sustinator. In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ec. Emanoil Savin - Primar, Nae Savel - Viceprimar, jr. Adriana Bardan - secretar oras, ec. Petruta Protopopescu - Director Executiv, ing. Nicoleta Popescu - Sef Serviciu Achizitii Publice, Informatica si Relatii cu Publicul. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Buruiana Petre, Ivan Gheorghe, Ganea Daniela, Bunea Cristian, Gavrila Petre, Arsene Ion, Moja Ion, Dobrea Mirela, Anghel Dan, Buricea Simona, Nemethi Norbert, Chiritoiu Valentin, Aldea Aron, Toma Emil (consilieri locali). Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: Popescu Nicoleta, Tocitu Stefan, Raducanu Ioana, Ene Sotina, Fratila Madalina, Vajeu Adriana, Visan Cornel Dcumentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Persoanele juridice straine documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant / ofertanti asociati- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Cerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 14.000.000 lei.Modalitate de indeplinire: - Declaratie privind cifra de afaceri - Formular nr.9 - original- Prezentarea de documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Informatiile furnizate trebuie sa faca referire la cifra de afaceri anuala globala a ofertantului sau a fiecarui membru al asocierii pentru fiecare an financiar incheiat sau in curs.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraOfertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani (calc. de la data lim.de depunere a ofertelor) a executat lucrari similare (receptionate partial sau la sf.lucrarii) iar suma val. lucr.executate, incl.in contrac./contractele prezentate sa fie cel putin egala cu 7000000 lei.In acest sens se vor prezenta: - F. nr. 11 - Decl. privind lista principalelor lucr.sim.executate in ultimii 5 ani (calc.de la data lim.de depunere a ofertelor) insotita de certificari de buna exec.pentru cele mai importante lucrari care vor indica benef., val., perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Prin "lucrari duse la bun sfarsit" se intelege: - lucr.receptionate partial care sunt insotite de PV de receptie partial sau- lucr. receptionate insotite de PV la terminarea lucr., sau-lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala, 2. Informatii privind personalul- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor)- Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspunere din care sa reiasa ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va asigura personalul necesar realizarii contractului (personalul la care se face referire este cel conform listei consumurilor cu mana de lucru)- Documentele solicitate in vederea sustinerii experientei precizate in CV-urile prezentate pentru personalul tehnic autorizat se vor prezenta numai de ofertantul declarat castisgator., - Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat - responsabil tehnic ce executia (RTE) in domeniul contractului (drumuri si poduri)Ofertantul va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele documente: - CV-uri pentru personalul responsabil RTE semnate de catre persoanele respective- contractele incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului;
- diplome de studii privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)- autorizatii/certificate de atestare profesionala /legitimatiile aferente emise de MDLPL /MDRL /MDRT(aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor), Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat - responsabil cu calitatea (C.Q.) - conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.Ofertantul va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele documente: - CV-uri pentru personalul responsabil CQ semnate de catre persoanele respective- contractele incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului;
- diplome de studii privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)- se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire, Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat - coordonator in materie de securitate si sanatate in munca - persoana desemnata va trebui sa respecte toate conditiile impuse de HG 300/2006.Ofertantul va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele documente: - CV-uri pentru personalul responsabil CQ semnate de catre persoanele respective- contractele incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului;
- diplome de studii privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala) (aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor)- autorizatii/certificate de atestare profesionala /legitimatiile aferente, Utilaje- Lista privind utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice.Modalitate de indeplinire: - Completare formular nr. 14 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii - Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor co mpleta declaratia pe proprie raspundere (a se vedea Formular 8).- Completare formular nr.15 - Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu textul "Nu exista subcontractanti"- Se vor prezenta acordurile de subcontractare - formular nr.16 (daca este cazul) Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii in domeniul contractului sau similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea nerestrictionata a formularelor in format electronic, atasate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 14:04