Achizitie publica - Modernizarea strazilor: Bega, Odessei, Pandurilor, Scanteia, Campului, Prepelitei, Spicului, Timisoarei, Aiudului, Olarilor, Recoltei, Sibiului, Buday Nagy Antal, Olteniei, Porumbelului si Tudor Arghezi
Detaliu pentru invitatia numarul 328493
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328493/01.06.2012
Denumire contract: Modernizarea strazilor: Bega, Odessei, Pandurilor, Scanteia, Campului, Prepelitei, Spicului, Timisoarei, Aiudului, Olarilor, Recoltei, Sibiului, Buday Nagy Antal, Olteniei, Porumbelului si Tudor Arghezi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Sala Ghiseelor - parter, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Antoniu Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea strazilor: Bega, Odessei, Pandurilor, Scanteia, Campului, Prepelitei, Spicului, Timisoarei, Aiudului, Olarilor, Recoltei, Sibiului, Buday Nagy Antal, Olteniei, Porumbelului si Tudor Arghezi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia lucrarilor de modernizare a unui numar de 16 strazi din municipiul Oradea conform cerintelor specificate in caietul de sarcini (proiectul tehnic) aferent fiecarui obiectiv de investitie.Valoare estimata a contractului: 6.457.244 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 748, 689 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare aferent fiecarui lot este prezentat in Anexa B - Informatii privind loturile.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr.2 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr.3 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Iuliana Kadar, Viorica Krausz, Erika Pantis, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea, iuliana Kocsis.Cerinta nr.4. - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;Cerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Cerinta nr.6 - Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P.(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;Cerinta nr.7 - Prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: Documentele se vor accepta in oricare din formele: original, sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?Cerinta nr.2 - Prezentare autorizatie AFER (doar de catre ofertantii care depun oferta pentru lotul V)insotita de agrement tehnic pentru lucrari de arta (poduri si podete in domeniul feroviar), lucrari de linii si lucrari de instalatii SCB+TTRCerinta obligatorie : Prezentarea in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?a autorizatiei AFER insotita de agrement tehnic pentru lucrari de arta (poduri si podete in domeniul feroviar), lucrari de linii si lucrari de instalatii SCB+TTR doar de catre ofertantii care oferteaza lotul V deoarece str. Olteniei este amplasata in zona de protectie a caii ferate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala rezultata din cel mult ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau cel putin egala cu : - 1.583.000 lei pt lucrarile privind Lotul I;
- 2.184.700 lei pt lucrarile privind Lotul II;
- 2.048.200 lei pt lucrarile privind Lotul III;
- 1.926.000 lei pt lucrarile privind Lotul IV;
- 2.898.500 lei pt lucrarile privind Lotul V;
- 2.091.600 lei pt lucrarile privind Lotul VI;
- 181.500 lei pt lucrarile privind Lotul VII.- Se va prezenta bilant contabil pe ultimii 3 ani fiscali vizat si inregistrat de organele competente, sau alte documente justificative din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: Operatorul economic care depune oferta pentru mai multe loturi va face dovadaca are cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau cel putin egalacu val. cea mai mare dintre valorile minime solicitate pt loturile pentru care oferteaza
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Lista princip lucr ex. in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract avand ca obiect executia unor lucrari similare a carui val sa fie mai mare sau cel putin egala cu: -791.600 lei pt lucr. privind Lotul I;
-1.092.300 lei pt lucr. privind Lotul II;
-1.024.100 lei pt lucr. privind Lotul III;
-963.000 lei pt lucr. privind Lotul IV;
-1.449.200 lei pt lucr. privind Lotul V;
-1.045.800 lei pt lucr. privind Lotul VI;
-90.700 lei pt lucr. privind Lotul VII-se va prez. copia unor parti relevante ale contr. declarat pentru a fi luat in calcul la indepl. cerintelor privind exp. similara, p.v. de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea benef.Nota: In cazul in care ofertantul prezinta oferta pentru mai multe loturi val. lucr. similare din contr./contractele prez. va fi = sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre val. minime solicitate pt loturile pt care oferteaza, 2 - Inf. ref. la pers tehnic de specialitate, care sa contina cel putin urmatorul pers.: 1)Oferta depusa pt un lot, va contine cel putin: -sef santier - ing in specialit. drumuri si poduri: minim 1 pers. ;
-RTE atestat de MDRT, in dom. drumuri si poduri: minim 1 pers;2) Oferta depusa pt 2 sau maxim 3 loturi, va contine cel putin: -sef santier - ing in specialit drumuri si poduri: minim 2 pers;
-RTE atestat de MDRT, in dom. drumuri si poduri: minim 1 pers;3) Oferta depusa pt mai mult de 3 loturi, va contine cel putin: -sef santier - ing in drumuri si poduri: minim 3 pers;
-RTE atestat de MDRT in dom. drumuri si poduri: minim 2 pers;NOTA: Dovada scriptica a detinerii pers. de specialitate: - prez copii xerox dupa contr. indiv. de munca certif pt conform cu originalul, contr. de colaborare sau prestari servicii decl. de disponib. sau orice alt tip de contr. legal;
-copia dupa diploma de absolvire iar pt RTE se va prez. certif.de atestare valabil la data deschiderii oferte, Cerinta nr.3 - Prezentare lista cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing, contract de comodat sau alte forme de punere la dispozitie) si pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor, care va contine obligatoriu minim: a)o statie de preparare mixturi asfaltice in stare de funct., sau prezentarea unui contract de furnizare pentru mixturi asfaltice cu o valabilitate cel ptin pana la finalizarea lucrarilor, sau angajament;b)un laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment;, Cerinta nr.4 - Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul) Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniul lucrari de drumuri sau echivalent., Cerinta nr.2 - Cerinte privind Standardele de protectie a mediului. Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari de drumuri sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcarea fisierelor electronice atasate prezentei invitatii in sect. "Documenattie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 08:50