Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA STRAZILOR IN ORASUL DETA- ZONA ELENA GHENESCU


Detaliu pentru invitatia numarul 349733
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Deta
Numar invitatie: 349733/02.07.2013
Denumire contract: MODERNIZAREA STRAZILOR IN ORASULDETA- ZONA ELENA GHENESCU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul DetaCod fiscal: RO2503378, Adresa: Romania, Timis, Deta, Victoriei 32, Deta, Telefon: +40 0256390466, Fax: +40 0256390511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Romania, Timis, Deta, Victoriei 32, Deta, Romania, cod postal: 305200, telefon: +40 0256390466, fax: +40 0256390511, persoana de contact: Popescu Viorica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Deta, str Victoriei , nr. 32, Deta, Jud.Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIEPUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA STRAZILOR IN ORASULDETA- ZONA ELENA GHENESCU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZAREA STRAZILOR IN ORASULDETA- ZONA ELENA GHENESCUValoarea totala a lucrarilor la care se vor raporta oferteleeste de 283.587 lei, fara TVA .Valoareacheltuielilor diverse si neprevazuteeste 14.926 leifara TVA, reprezentanad un procent de 5 % din valoarea estimatatotala (298.513 lei)a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 513 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 5.600 lei, cu valabilitatea minima egala cu durata de valabilitate a ofertei.-Cursul de referinta leu/ valutase va face conformcursului BNR , la data aparitiei anuntului.-In cazulofertantilor din categoria I.M.M-uri (facand dovada in acestsens prin prezentareadocumentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizatin documentatia de atribuire .- AC va accepta orice modalitate de constituire agarantieide participareconforma cuart.86 din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .-Constituire : Prin OP in contul RO03TREZ62421180250XXXXX deschis la Trezoreria orasului Deta.Dova constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.-In conformitate cu prevederileart. 278ind 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu mod si completarile ulterioare in caz de contestatie si in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia , aut.contractanta, va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura de atribuirea contractului de achizitie publica, suma calculata in raport cu valoarea estimataa contractului.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executieexprimataprocentual va fi de10% din val. contractului , fara TVA.-Modulde constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: a) Prin instrument de garantie emis in conditile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.b) scrisoarea de garantie bancara in favoarea autoritati contractante in acest caz se va utiliza model indicat in sectiunea Formulare, eliberatde o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainat. de preferat cu corespondenta in Romaniac) lichiditati depuse la caseria Primaria Deta, str. Victoriei, nr. 32, jud. Timisd) Retineri succesive din sume datorate pentru facturile partiale, cu respectarea prevederilor HG.1045/2011.In acest cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritati contractante, la o banca agreata, de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulcontractului Pe parcursul indepliniri contractului, autoritoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesivepana la concurarea sumei stabilite drept garantie de buna executie.Modul de restituire a garantiei de buna executie se face conf.art.92 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Formularul nr. 2 Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010; Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 3 Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru ofertant/toti asociatiiFormular nr. 4.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr. 5. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa situa?ia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa situa?ia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Samantu Gerhart ?pres., Sculean Coralia, Beletescu Dorina, Popescu Viorica, Dan Daniela-membri.. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitatenecesar executarii contracului dovedit prin Certificat constatatordin care sa rezulteobiectulde activitateal respectivuluin agent economic.Obiectul trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremid de ORC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fiereale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care certificatul ORC, a fost prezentat in copie cu mentiunea , conform cu originalul, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceripe cel mult ultimii 3 ani rezulta din domeniul de actiivtate al contractului ce urmeaza sa fi atribuit, in masura in care acestea sunt disponibile, trebuie sa fie de minim 597.000 lei.Pentru echivalenta , se va avea in vederecursul mediuanualleu/valuta , comunicat de BNR , pentrufiecare an in parte .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari similarerelevante executate in ultimii5 ani.Ofertantul va prezentacel putin un contract sau maximtrei contracteprin care au fost executate lucrarisimilare in valoarecumulatade minim250.000 lei, fara TVA.Ofertantul dispune pt excutia de lucrari aferenteprezentului contractde utilaje, unstalatii si echipamentecare acopera necesarulconformextraselor de resurse si corelate cu graficul de executie propus .Ofertantuldispunept indeplinireaprezentului contract , de statie de sortare a agregatelor .2. Minimul de utilaje : - buldoexcavator; excavator;cilindru compactor;autogredar .3. Ofertantul dispune de personal de executiepe specialitati astfeldimensionat astfel sa asigureexecutarealucrarilor conform graficuluide executie . Ofertantul clasat pe locul Ise va solicita doc. Care sustinCV-urielexpertilor propusi (diplome, certificate, adeverinte , atestate, etc.). 1.Standarde de asigurare a calitatii: Sistemul deManagement al calitatii: Certificat ISO 9001, sau echivalent .In cazul unei asociatii, acesta conditie trebuie indeplinitade fiecaremembrual asociatiei.Asciatiivor prezenta certificatepentru partea lor de contract ce vorexecuta, conform Anexa 2de la Ordin509/2011., 2.Standard de protectie a mediului : Sisteme de Management de Mediu: Certificat ISO 14001 sau echivalent .In cazul unei asociatii, acesta conditie trebuie indeplinitade fiecaremembrual asociatiei. Asciatiivor prezenta certificatepentru partea lor de contract ce vorexecuta, conform Anexa 2de la Ordin509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie
20
Descriere:
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer