Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA STRAZILOR: RAGMAN- tronson II si PODUL BOBOLIEI- tronson II, din comuna POIANA CAMPINA


Detaliu pentru invitatia numarul 346265
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA POIANA CAMPINA (PRIMARIA COMUNEI POIANA-CAMPINA PRAHOVA)
Numar invitatie: 346265/30.04.2013
Denumire contract: MODERNIZAREA STRAZILOR: RAGMAN- tronson II si PODUL BOBOLIEI- tronson II, din comuna POIANA CAMPINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POIANA CAMPINA (PRIMARIA COMUNEI POIANA-CAMPINA PRAHOVA)Cod fiscal: 2845737, Adresa: COMUNA POIANA-CAMPINA, SAT POIANA-CAMPINA, Poiana Campina, Telefon: +40 0244351367, Fax: +40 0244351367
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA POIANA-CAMPINA, SAT POIANA-CAMPINA, Poiana Campina, Romania, cod postal: 107425, telefon: +40 0244351367, fax: +40 0244351367, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI POIANA CAMPINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA STRAZILOR: RAGMAN- tronson II si PODUL BOBOLIEI- tronson II, din comuna POIANA CAMPINA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin lucrarile de modernizare a tronsoanelor II din strazile: Ragman(1108 m) si Podul Boboliei(873 m), se urmareste trecerea la un drum de clasa tehnica V, cu un sistem rutier de imbracaminti asfaltice, destinat unui trafic usor.Valoarea estimata totalaa contractului este de 879650.00 lei(fara TVA), din care: - valoarea estimata a contractului de achizitie publica este 795000.00 lei(fara TVA);
- valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este 84650.00 lei(fara TVA).
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 879, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15000 lei.Daca garantia de participare se depune in alta moneda, data de referinta pentru echivalenta leu/alta moneda este 10.05.2013, curs comunicat de BNR.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: - cu OP sau fila de CEC in contul RO17TREZ5225006XXX000077Trezoreria Campina, C.F. 2845737cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor.- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ? Formularul nr. 16.Se va prezenta dcl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) ? Formular nr. 17. Cu exceptia cazului in care banca emitenta semneaza electronic scrisoarea de garantie bancara pentru participare la procedura de atribuire , fiind astfel posibila transmiterea acesteia in S.E.A.P. in format electronic, ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a scrisorii originale de garantie bancara, pana la data limita de depunere a ofertelor, prin posta sau direct la registratura acesteia. Aceasta va fi insotita de o scrisoare de inaintare ? Formularul nr. 18.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 10% din pretul total al contractului fara TVA.Termenul de valabilitate al garantiei de executie va fi de minim 5 (cinci) ani de zile.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se face( conf. art. 92 alin. 4 din HG 925/2006)dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.Procesele-verbale de receptie finala pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus , cel mai tarziu la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1- Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 1A -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Moldoveanu Ioan- Alin- Primar, - Constanda Sergiu- Viceprimar, - ec. Toader Carmen ? Contabilitate, - ing. Negulescu Eugenia ? Urbanism, - ing. Ionescu-Balea Camelia- Achizitii PubliceLista Consilierilor Locali: - dl. Baltasescu Gheorghe, - dl. Burciu Marian, - d-na Cosma Georgeta, - dl. Duta Aurel, - dl. Ghimbas Bogdan, - dl. Goran Ionut, - dl. Irimioiu Constantin, - d-na Nedelcu Ana- dl. Nitescu Ilie, - dl. Oprea Bogdan, - dl. Popescu Zecheru Daniel, - d-naSecara Elena, - dl. Toma Constantin, - dl. Tutica Romeo.Cerinta 7 - Formular nr. 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta1: Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere aofertelor, din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului).Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatia societatii.Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul +original traducere in limbaromana de catre traducator autorizat), informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere aofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cerinta nr.1Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) a ofertantilor participanti la procedura sa fie de cel putin1.500.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2Prezentarea a cel putin unui contractde lucrari, a carui valoare (fara TVA) sa fie de 795.000 lei, insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari/ proces-verbal de receptie, recomandare emise de beneficiar., Cerinta 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de sustinere) de urmatoarele tipuri de echipamente: - Statie producere mixturi asfaltice ? 1 buc.- cilindru pe pneuri? 2 buc- vibrator universal ? 1 buc- compactoare rulouri netede ? 2 buc- placa vibratoare- 1 buc- autobetoniera ? 2 buc- repartizator, finisor mixtura asfaltica ? 1 buc- freze asflat ? 1 buc- buldoexcavator ? 1 buc- incarcator frontal? 3 buc- autobasculante ? 3 buc- autobasculanta cu bene acoperite cu prelata pentru transportul mixturii asfaltice ? 5 buc-autogudronator ?1 buc- perie mecanica- 1 buc- masina de taiat beton/asfalt- 1 buc-Lab. de incercari grad.2 pentru mixturi asfaltice si betoane- 1 buc.-Statie de betoane -1 buc., Cerinta 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 RTE pentru lucrarile specifice celor din doc tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata-1 responsabil cu asigurarea calitatii- cu exeprienta in asigurarea controlului calitatii pentru lucrari de constructii drumuri-1 responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, in conformitate cu HG nr. 300/2006.-1 sef santier cu experienta in domeniul lucrarilor de constructii drumuri.Se vor nominaliza persoane diferite pt. fiecare pozitie.Se solicita urmatoarele documente: -CV-ul in format EUROPASS, aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, cu numele in clar si semnatura in original, si vor avea inscrisa mentiunea : ?Declar pe propria raspundere, cunoscind prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii'' ;
- copii diplome privind specializarea personalului;
- copii dupa autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiivalabile la data limita de depunere aofertelor.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in originaldeclaratia de disponibilitate.In cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, ofertantul va prezenta un angajament privind resursele umane, prin care acestea se vor inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Cerinta 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaPrezentarea angajamentului ferm din partea sustinatorului incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnica si umane invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sauprofesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1)si d) din O.U.G. 34/2006. Se vor atasa de catre tertul sustinator., Cerinta 6Informatii privind subcontractantii: In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta 7Informatii privind asocierea Cernta 1Certificat ISO 9001/2008, Cerinta nr.2Certificat ISO 14001/2004Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer