Achizitie publica - Modernizarea unitatii de administrare a bazei sportive Oradea - spatii de cazare si teren de sport
Detaliu pentru invitatia numarul 329764
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329764/19.06.2012
Denumire contract: Modernizarea unitatii de administrare a bazei sportive Oradea - spatii de cazare si teren de sport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET BIHORCod fiscal: 27442985, Adresa: DIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET BIHOR, Oradea, Telefon: 0259/414254, Fax: 0259/414254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET BIHOR, Oradea, Romania, cod postal: 410191, telefon: +4 0259414254, fax: +4 0259414254, persoana de contact: ALINA-MARIA GHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mihai Eminescu, nr.11, Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea unitatii de administrare a bazei sportive Oradea - spatii de cazare si teren de sport
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia serviciilor de de proiectare (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.T.A.C.), asistenta tehnica din partea proiectantului si executia lucrarilor de modernizare a unitatii de administrare a bazei sportive Oradea prin amenajarea unor spatii de cazare in cladirea existenta si a unui teren de sport.ATENTIE !!! Valoarea minima a intervalului de 1.179.748 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care s-au stabilit pragurile valorice privind cifra de afaceri, experienta similara si garantia de participare), iar valoarea maxima de 1.415.697 lei fara T.V.A reprezinta valoarea estimata ce contine si contravaloarea posibilelor suplimentari a lucrarilor similare cu caracter repetativ, ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 actualizata, daca va fi necesar.
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 415, 697 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 23.500 lei.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr.2 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr.3 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Directorul Executiv: Mirela Casetti;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Camelia Ungur, Alina Ghita, Ana Antal, Antoniu Dan.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Cerinta nr.4. - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Cerinta nr.6 - Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P.(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;Cerinta nr.7 - Prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: Documentele se vor accepta in oricare din formele: original, sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali se va prezenta cf.formular - Fisa de inf. generale, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.200.000 lei;
-Se va prezenta bilant contabil sau orice alte documente justificative din care sa reiasa cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron; 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Lista princip. lucrari ex. in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, (formular anexat) care sa contina cel putin un contr avand ca obiect ex. unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucr. ce urmeaza a fi ex., a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.050.000 lei fara TVA, insotita de copia unor parti relevante ale contractului declarat pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR, Cerinta nr.2 - Lista princip. prestari de servicii de proiectare pe ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar prestat in ultimii 3 ani avand ca obiect servicii similare de proiectare realizate in domeniul lucrarilor de C.C.I.A., insotita de copia unor parti relevante ale contractului declarat pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul verbal de receptie (predare-primire documentatie) si recomandare din partea beneficiarului., Cerinta nr.3 - Inf. ref la pers.de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pt prestarea serviciilor de proiectare si asist. teh. din partea pr., care sa contina cel putin: - un arhitect avand calitatea de membru al O.A.R.; - Responsabil pentru asistenta tehnica din partea proiectantului: minim 1 persoana - inginer proiectant C.C.I.A.NOTA: Dovada detinerii pers de spec., se va face pe baza urmatoarelor documente: - prez. copii xerox dupa contr. individ. de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pt conform cu originalul, contr. de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate, angaj. de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul; - se vor prezenta copiile certif.?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite care sa dovedeasca special. pers. resp. cu prestarea serviciilor, Cerinta nr.4 - Inf. ref la pers tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, in special pentru asigurarea controlului calitati, care sa contina cel putin: - sef santier - inginer in specialitatea C.C.I.A.: minim 1 persoana;
- inginer in specialitatea instalatii: minim 1 persoana;
- RTE atestat de MDRT pentru domeniul I ? constructii civile: minim 1 persoana;
- responsabil SSM atestat: minim 1 persoana.NOTA: Dovada detinerii pers de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: - prez. copii xerox dupa contr. indiv. de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certif. pt conform cu originalul, contr. de colab.sau prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponib.. angajament de particip. sau orice alt tip de contr. incheiat in conditiile legii certificate pentru conform. cu originalul; - se vor prez. copiiledupa dipl. de studii absolvite de pers. nominalizat pt ex. lucr.;
-Pt RTE si resp.SSMprez. atestate valab. la data desc.ofertelo, Cerinta nr.5 - Prezentare lista cu utilaje, instalatii, soft-uri echip tehnice si mijl. de transport de care dispune op. ec. (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) si pe care urmeaza a le utiliza pentru prestarea serviciilor de proiectare si ex. lucr, care va contine obligatoriu minim: a)o statie de preparare betoane de ciment in stare de funct., sau prezentarea unui contract de furnizare pentru beton in perioada de valabilitate, sau prezentarea unui angajament; b)un laborator analize si incercari in constructii minim grad II autorizat pentru verificarea capacitatii portante si a betoanelor de ciment;
- dovada detinerii in dotare proprie, prin inchiriere, leasing, contr de comodat, prestari servicii sau alte forme echivalente de punere la dispozitie a utilajelor, instal, soft-urilor, echip tehnice si mijl. de transport mentionate in lista. - prez in copie certif. pt conform. cu orig. a unui contr de furnizare sau a unui angajament, Cerinta nr.6 - Informatii privind subcontractantii (daca va fi cazul)( Formular nr. 16 ? Model declaratie subcontractanti anexat) datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specializarea acestora precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea executata/prestata de catre subcontractant. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A. sau echivalent.Se va prezentarea un certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Cerinta nr.2 - Cerinte privind Standardele de protectie a mediului. Prezentarea Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A. sau echivalent.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu conform conditiilor din standardul, SREN -ISO 14001/2005 - sistem de management de mediu sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru executia de lucrari in domeniul C.C.I.A.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc asigurarea protectiei mediului vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Comp. financiara max 50 pct. alg. de calcul: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 50
durata de elaborare proiect tehnic (P.T.) eprimata in zile pe intervalul (1zi = (DeP.T.) = 30 zilei)
25
Descriere: durata de elab. PT pe intervalul (1zi = (DeP.T.) = 30 zile) max25pct.alg. de calc.P(n) = ((De P.T.) minima/(De P.T.)n) x 25
durata de executie lucrare exprimata in lunipe intervalul (3 luni = (D ex. lucrare) = 6 luni)
25
Descriere: Descriere criteriu: durata de executie (Dex. lucrare) pe interv. (3 luni = (D ex. lucrare) = 6 luni)Alg. de calcul P(n) = ((D ex. lucrare) minima/( D ex. lucrare)n) x 25
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fiisierelor electronice anexate in sect. 'Documentatie si clarificari" a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 08:42