Achizitie publica - MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU
Detaliu pentru invitatia numarul 319909
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319909/02.02.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL OVIDIUCod fiscal: 4301359, Adresa: OVIDIU- STR. SANATATII NR. 7, Ovidiu, Telefon: 0241255340, Fax: 0241255341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OVIDIU- STR. SANATATII NR. 7, Ovidiu, Romania, cod postal: 905900, telefon: +40 241255340, fax: +40 241255341, persoana de contact: LUMINITA-ANCUTA BRATULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Ovidiu, strada Sanatatii nr. 7, orasul Ovidiu, judetul ConstantaSala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea unor strazi in orasul Ovidiu, judetul Constanta
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 441, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
65000 lei Garantia de participare este cel putin valabila cu perioada de valabilitate a oferteiConstestatorului caruia i se va respinge ca nefondata contest de catre CNSC i se va retine suma de 8204 lei calc conf art 278^1 din OUG 34/2006 act.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA. Se constituie conf art 90 din HG 925/2006. Se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului. Este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadr art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certific atestare fiscala privind oblig plata buget stat si local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certficat de participare cu oferta indep cf Ordin 314/2010, Declaratie privind neincadrarea in preved art. 69 (1) din OUG 34/2006 (conflicul de interese)Persoanele din catrul autorit contract cu functii in procedura de atribuire: Primar Bocai Dumitru, Viceprimar Pindichi Dan, Sef serv buget-finante Danila George, Sef serv APL Petrescu Laura, Sef birou ADPP Ali Erkin, Comp Achizitii Bratulescu Anca Certificat Constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului elib cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiect activititate al ofertantului iar obiectul contr sa aiba corespondent in cod CAEN, certif constatator pt ofertantul situat pe primul loc se va prezenta la solicitarea autorit contractante in original/copie legalizata pt conformitatea documentului inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010)trebuie sa fie in valoare de minim 12.000.000 lei;Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2008, 2009 si 2010 sau 2009, 2010 si 2011 (bilant contabil aferent 2011 inregistrat), b. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim: - 1.600.000 Lei, sau echivalent, pentru o perioada de 3 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului., c.Se vor prezenta bilanturile pentru ultimii 3 ani :2008, 2009, 2010;, d. Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010: -minim 100%
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani cel mult 2 (doua) contracte de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare cumulata de minim 12.000.000 de lei fara TVA;, Ofertantul are drept de folosinta sau detine: -laborator autorizat de gradul II cuprofile corespunzatoare (G.T.F;M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.)pentru lucrarile de drumuri*.Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare;M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare;B.Ba.Bp ? Beton, Beton artmat, beton precomprimat;A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri;M.D ? Materiale pentru drumuri;D ? Drumuri., Resursele tehnice minime in ceea ce priveste autovehiculele, utilajele si echipamentele proprii sau inchiriate, ,1. Coordonator de Proiect (Reprezentantul Antreprenorului)Studii: - licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer/subinginerExperienta profesionala generala : - 5 ani experienta profesionala in domeniul drumurilor in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.Experienta profesionala specifica: 3 ani experienta profesionala in calitate de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in lucrari de constructie in domeniul, 2. Un responsabil tehnic cu executia-categoria drumuri- experienta profesionala pentru RTE in domeniul drumurilor in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii-, 3. Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii: -experienta profesionala in asigurarea calitatii in pozitiile de Responsabil Control Calitate / Responsabil Asigurarea Calitatii / Sef de Laborator in lucrari de constructie drumuri de interes national, 4. Responsabil SSM; ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 14:13