Achizitie publica - Modernizare/reabilitare cladire pentru infiintarea unui Centru de zi ABC
Detaliu pentru invitatia numarul 325291
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325291/30.04.2012
Denumire contract: Modernizare/reabilitare cladire pentru infiintarea unui Centru de zi ABC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RESITACod fiscal: 3228764, Adresa: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Resita, Telefon: 0255255000, 0255216627, Fax: 0255255000, 0255216627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare/reabilitare cladire pentru infiintarea unui Centru de zi ABC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Locatia unde se doreste infiintarea centrului de zi este situata intr-o curte deschisa spre Scoala Generala nr. 1, cu acces din piata Republicii, din municipiul Resita. Constructia existenta, in stare din ce in ce mai proasta, se doreste a fi reabilitata prin consolidare structurala si captusire termica. Constructia este proprietatea Municipiului Resita, sunt propuse lucrari de reparatii si consolidari structurale, recompartimentari ale spatiilor existente pentru a asigura o buna functionare si echipare edilitara, care sa confere confortul necesar.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 859, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 37.195, 80 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Garantia de participare se constitue in formele prevazute de catre HG 925/2006 la art. 86.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constituii conform prevederilor HG 1045/2011, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006;Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform modelului prevazut de Ordinul nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (In cazul prezentarii la procedura de atribuire a unei asociatii de operatori economici, in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membrii asociatiei, acordul de asociere, precum si procentajul de executie al fiecaruia, declararea liderului/in cazul declararii castigatoare a ofertei comune si dreptul autoritatii contractante de a solicita legalizarea asocierii);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Pentru completarea declaratiei persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Mihai STEPANESCU-primar, Sorin SIMESCU si Cristian PANFIL-viceprimari, Lucian BUCUR-secretarul primariei; respectiv: Maftei Jitarean Gordana, Bianca Bozu, Penda Liliana, Iuhasz Lenuta, Nestorovici Natasa Vesna, Lucian Chis, Comora Petronela - persoane care au legatura cu procedura de atribuire. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau casocietatea se afla in incapacitate de plata;? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine - vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN corespunzatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani;, 2. Declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani-Valoarea medie a cifrei de afaceri a operatorului economic sa fie cel putin 3.500.000 lei sau mai mare, fara TVA;, 3. Scrisoare de confirmare fonduri-val.min. 500.000, 00 lei pt.sustinerea lucarilor pe o perioada de 3 luni;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica (Unitate de masura - luni)
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10
Descriere: Componenta tehnica (Unitate de masura - ani)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, documentatia este atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 08:27