Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARETRAZI COMUNA BAGACIU


Detaliu pentru invitatia numarul 324676
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNABAGACIU
Numar invitatie: 324676/20.04.2012
Denumire contract: MODERNIZARETRAZI COMUNA BAGACIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNABAGACIUCod fiscal: 4436933, Adresa: COM. BAGACIU, SAT DELENII, NR.472, JUD. MURES, Bagaciu, Telefon: 0265425714, Fax: 0265425714
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BAGACIU, SAT DELENII, NR.472, JUD. MURES, Bagaciu, Romania, cod postal: 547091, telefon: +40 0265425714, fax: +40 0265425714, persoana de contact: IOAN ALDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC BAGACIU NR. 112 JUD MURES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARETRAZI COMUNA BAGACIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ASFALTARE STRAZI
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum 10.400 LEI, Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor; Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 60 zile ; b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului Tarnaveni. c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurari Din garantia de participare se va retine suma in cuantum de 4.304 lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau - Retineri succesive in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA. - alte forme legale de garantare emise de societati de asigurari Ofertantul va opta pentru una din modalitati in modelul de contract. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B; Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12E; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 12F. Persoane cu functie de decizie in cadrul procedurii: Ioan Aldea - primar, Bogdan Aurelia - secretar, Mihaly Eniko - contabil. Formularele 12A, 12b si 12F se vor prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti/sustinatori), sustinatorii trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit a, c1 si d de la art 181, conf preved art 186 si 190, alin 2 din OUG34/06. Subcontractantii vor prezenta doar formularul 12F. Certificate privind indeplinirea obligatiilor financiare catre stat: Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiuna « conform cu originalul ». Vor fi descalificati ofertantii care inregistreaza debite restante. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?)din care sa reiese ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ? media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma de 1.048.000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va nominaliza cel putin 1 contract de executie de lucrari similare a carei valoare sa fie de minim 524.000 lei fara TVA. Cerinta nr. 2 Decl priv utilajele. Operatorul economic va face dovada ca detine (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) urmatoarele: - Statie mixuri asfaltice; - Cilindru compactor pentru terasamente; - Buldoexcavator cu posibilitate de lucru pe drumuri cu latime intre 2, 5 si 6 m.; - Autogreder cu posibilitate de lucru pe drumuri cu latime intre 2, 5 si 6 m ; - Repartizor ? finisor de mixturi asfaltice; - Cilindre compactoare ? 2 buc.; - Incarcatoare frontale ? 2 buc.; - Freza pentru imbracaminti asfaltice si de beton. Cerinta nr. 3 Asigurarea cu personal de specialitate-1 ing. in specialitatea drumuri/coordonator lucrare, respons.th.atestat in constructii drumuri, resp. cu calit. Cerinta nr. 1 Certificare ISO 9001:2001 privind managementul calitatii sau echivalent. Cerinta nr. 2 Certificare ISO 14001/2005 privind managementul mediului sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a. pentru pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim (80 puncte);b. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), se acorda punctaj astfel: b. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), se acorda punctaj astfelb. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), se acorda punctaj astfel: P(n) = (pret minim / pret (n)) * punctajul maxim alocat
durata de executie
10
Descriere: Punctajul max. este 10 pct. si se acorda astfel: a)? pt. of. cu durata de exec. cea mai mica (Tmin), se acorda 10 puncte;b)? pentru o durata de exec. mai mare decat cea prev. la pct. a) (Tofertat), se acordal: P durata de executie x = (Tmin/Tofertat) x 10 puncte; c) ? pentru o durata de exec. mai mica decat durata min. sau mai mare decat durata max. indicata de A.C., oferta va fi consid. necoresp. d.p.d.v. tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Nota: Durata de exec. min. acceptata este de 2 luni, iar cea max. de 6 luni. Perioada de executie propusa se va justifica prin prezentarea ?Planului de lucru?, printr-un grafic Gantt, la care se va adauga un plan de utilaje si manopera cu distributia saptamanala a resurselor respective. Deasemenea, pentru a justifica ordinea operatiilor si procesul tehnologic ales se va prezentat, un memoriu descriptiv al metodei de lucru si evolutia preconizata cu scopul indeplinirii termenului propus respectand calitatea impusa de normele romane.
Perioada de garantie acordata dupa receptia la terminarea lucrarilor
10
Descriere: Punctajul maxim este de 10 pct. si se acorda astfel: a. pt.garantia acordata lucrarilor cea mai mare (Gmax), se acorda 10 pct. b) pt.garantia mai mica decat cea prevazuta la pct. a) (Gofertat), se acorda: P durata de garantie x = (Gofertat / Gmax) x 10 puncte;c) pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor egala cu 24 luni se acorda 0 puncte. Nota: Perioada de garantie - min. acceptata = 24 luni, iar max. acceptata = 36 luni.Perioada de garantie este perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, in cadrul careia, antreprenorul are obligatia inlaturarii pe cheltuiala sa, a tuturor deficientelor aparute
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer