Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?MODERNIZARI CISMELE : ZONA PUICA ? SAT TERPEZITA SI LAZU ? ISLAZ COMUNAL, COMUNA TERPEZITA, JUDETUL DOLJ.?


Detaliu pentru invitatia numarul 329002
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TERPEZITA
Numar invitatie: 329002/08.06.2012
Denumire contract: ?MODERNIZARI CISMELE : ZONA PUICA ? SAT TERPEZITA SI LAZU ? ISLAZ COMUNAL, COMUNA TERPEZITA, JUDETUL DOLJ.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TERPEZITACod fiscal: 5002118, Adresa: strada Principala, Terpezita, Telefon: 0251/362009, Fax: 0251/362168
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Terpezita, Romania, cod postal: 207575, telefon: +40 251/362009, fax: +40 251/362168, persoana de contact: MARILENA BECHERU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Terpezita, Comuna Terpezita, judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARI CISMELE : ZONA PUICA ? SAT TERPEZITA SI LAZU ? ISLAZ COMUNAL, COMUNA TERPEZITA, JUDETUL DOLJ.?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatoarele lucrari: ?MODERNIZARI CISMELE : ZONA PUICA ? SAT TERPEZITA SI LAZU ? ISLAZ COMUNAL, COMUNA TERPEZITA, JUDETUL DOLJ.?-lucrari de decopertare strat vegetal;
- amenajare teren;
- realizare camera captare;
- realizare dren;
- realizare conducta de golire;
- realizare corp cismea;
- realizare imprejmuire.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1510 lei.Perioada de valabilitate: 60zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare constituita prin virament bancar, se va vira in contul RO54TREZ2915006XXX012181, cod fiscal: 5002118, deschis la Trezoreria Municipiului Craiova.Autoritatea contractanta accepta si depunerea garantiei de participare la casieria institutiei.- Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87 alin.1 din H.G. 925/2006 si in conditiile art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata.In cazul incadrarii in situatiile prevazute de art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 , suma care va fi retinuta este 755 lei.- Restituirea garantiei de participare: in conformitate cu art. 88 din H.G. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada contravalorii garantiei de participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria inteprinderilor mici si mijlocii (facand covada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia, procesul verbal pentru incadrarea in categoria IMM-urilor.Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezenta, obligatoriu, in exteriorul plicului, in caz contrar, oferta nu se va deschide, ci se va respinge in sedinta de deschidere.In cazul depunerii de ofertein asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana, va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi 10 % din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire: Conform art. 90 din H.G. 925/2006, daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, executantul va deschide un cont la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0.5 % din pretul contractului.Restituirea garantiei de buna executie : in conformitate cu art. 92 alin. 4 din H.G. 925/2006.Retinerea garantiei de buna executie : in conformitate cu prevederile art. 91 din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formular A1.a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formular B.Documente de confirmare : ? Certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspunderedin partea ofertantului.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele ? formulare tip emise de autoritatile competente.Conditiile de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev. art. 9 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Note: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.b) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit. c)ยน si lit. d) din O.U.G. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular A3.4. Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: prezentare formular A4.Operatorii economici pot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 si Anexa.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Popa Constantin? primar2.Anghel COnstantin- viceprimar3. Filip Dumitru? contabil4.Popescu Sorin Cristian- secretar5.Becheru Marilena Loredana - manager proiecte6.Anghel Gheorghe- consilier7.Ciurel Constantin- consilier8.Draghici Marin- consilier9.Dumitru Speriatu Petrica- consilier10. Marcu Marin? consilier11. Niculeanu Nicolae? consilier12.Nuta Marian- consilier13.Oproiu Pavel- consilier14.Turcitu Aurel- consilier15.Rosu Vasile- consilier5. Reprezentant Consiliul Judetean Dolj Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei) in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici trebuie sa nu fie in stare de faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare .In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i sa va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca a prezentat copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani: 150 000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr 2Experienta similara: un contract similar de min. 75 500 lei fara TVA, Cerinta nr 3Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic, Cerinta nr 4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr 5Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiSe solicita: ? Un inginer/subinginer de specialitate absolvent al Facultatii de Constructii Hidrotehnice, Sectia Imbunatatiri Funciare.? Un responsabil tehnic cu executia (RTE) (constructii edilitare si de gospodarire comunala )? Un responsabil cu calitatea (CQ) Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer