Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizari interioare aerogara - Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 353049
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" Suceava
Numar invitatie: 353049/26.08.2013
Denumire contract: Modernizari interioare aerogara - Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" SuceavaCod fiscal: RO 713454, Adresa: O.P. 1, C.P. 9, municipiul Suceava, judetul Suceava, Romania, Salcea, Telefon: +40 230529999, Fax: +40 230529999
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Aeroportului nr.1, oras Salcea, judetul Suceava, Romania, cod postal: 727475, telefon: +40 230529999, fax: +40 230529999, persoana de contact: Servicul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, Strada Aeroportului nr.1, oras Salcea, judetul Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati aeroportuare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizari interioare aerogara - Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari de modernizare interioare aerogara Aeroportul Stefan cel Mare ? Suceava conform caietului de sarcini.Valoarea estimata = 3.145.603, 4 Lei fara TVA cuprinde c/val constructii si echipamente cu montaj = 2.824.040 Lei, Organizare santier = 81.520 Lei, Diverse si neprevazute avand ponderea de 8, 5% din total deviz general, respectiv in suma de 240.043, 4 Lei conform cu ponderea lucrarilor in Devizul general.
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 145, 603.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 58.000, 00 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Cursul leu/alta valuta luat in calculul echivalentei garantiei de participare, constituite in alte valute decat lei, va fi cel comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006.Garantia de participare poate fi constituita si prin: - virament in contul autoritatii contractante IBAN: RO 11 BRMA 0999 1000 5735 4544, deschis la Banca Romaneasca sucursala Suceava, CIF 713454.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de 6.685, 56 lei, suma calculata cf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC ca nefondata. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta.IMM-rile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr. 346/2004 cu modif si compl. ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire: Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul? (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), semnate de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.1. Declaratieprivind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare ? in original;Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 )Aceste documente se vor prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul.2. Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare ? in original;Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2 ). Acest document se va prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul, doar pentru situatia prevazuta la lit.a) c1) si d).3. Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)- in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul".4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat )- in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei depunerii ofertelor.5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local )- in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara depunerii a ofertelor6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 3 - in original7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Formular 4 ? in original.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.ATENTIE!Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //ejustice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreasca.NOTA: Persoanele care detin functii de decizie si executie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: a) din cadrul regiei: Ioan Mariuta -director general, Marius Grosu Romascu - director general adjunct, Liliana Ruxandari - contabil sef, Cristian Sandrino Cocuz - responsabil achizitii, Alin Iulian Havris - sef serviciu tehnic, Tiberiu Todosi - sef birou infrastructura b)Consiliul de administratie: presedinte Mogos Eugen, membrii Mintici Mihai Liviu, David Gheorghe, Hrestic Rares Vasile, Diaconescu Lucica, .In cazul unei oferte comune, subcontractare, sustinere de catre terti conforma Art. 186 si 190 din OUG 34/2006 indeplinirea cerintelor de calificare se face conform Anexa 2 din Ordin ANRMAP 509/2011. A. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta, oricum inaintea transmiterii comunicarii, certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea Autoritatii contractante. Documentul va prezenta informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizate.B. Autorizatie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana (sau echivalent pentru persoane juridice straine) pentru executia de lucrari in domeniul aeroportuar, conform Reglementarii aeronautice civile romane privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar -RACRAD-AACDA, editia 1/2006 pentru efectuarea de constructii civile si industriale destinate infrastructurii aeroportuare.-Cerinta se considera indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul (daca este cazul), detine autorizarea solicitata dar numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei asemenea autorizatii, un operator economic ofertant din considerentul ca acest gen de autorizare se poate obtine numai in nume propriu, nefiind o resursa transmisibila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani respectiv 2010, 2011 si 2012, trebuie sa fie cel putin egala cu 5.811.120 lei.Documente relevante: bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, rapoarte de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibilizate resurse reale financiare, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza fluxului de numerar de executie a lucrarii, in valoare de cel putin 968.520 lei, pentru acoperirea fluxului de numerar necesar derularii contractului pe o perioada de 30 zile.Suma va fi destinata necesitatilor prezentului contract, indiferent de obligatiile ce ii revin ofertantului in cadrul altor contracte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala. Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii., Experienta similara. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, minim un contract de lucrari similare cu obiectul contractului sau un numar maxim de 3 contracte de lucrari similare cu obiectul contractului cu o valoare totala cumulata de minim 2.905.560 lei fara TVA.Documente relevante: certificari de buna executie/procese-verbale de receptie/documente constatatoare sau recomandari din partea beneficiarilor, toate acestea prezentate in copie certificata ?conform cu originalul?., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta documente care probeaza /confirmadreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari respectiv acte de proprietate /contracte/conventii de inchiriere, etc, precum si documente justificative care sa ateste starea tehnica de functionare a acestora, valabile la data limita de depunere a ofertelor, toate autorizarile legale si in termen de valabilitate., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) necesar in executia contractului.Personal minim solicitat: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia cu atestat domeniile I;Cerinte: sa prezinte copii legalizate/ copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestat insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, cf. Lg.nr.10/1995;.- 1 Sef de santier - absolvent studii superioare specializarea constructii civile; cu experienta profesionala specifica dovedita prin implicarea cel putin intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activita?i similare celor ce fac obiectul procedurii;
- 1 Inginer retele electrice cu atestare ANRE grad IIB pentru executie lucrari electrice, valabila la data limita de depunere a ofertelor, cf. Ord pres. ANRE nr.11/2013.- 1 Inginer instalatii termice si sanitare- 1 Responsabil tehnic cu calitatea absolvent de studii superioare tehnice.Se vor prezenta certificate/documente edificatoare/referinte care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare expert cheie propus pentru care nu s-a cerut atestare, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr.12) iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz)- ?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 19:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer