Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernoizare strazi Ds3, Ds5 si Ds7, in lungime de 1,1 km, in localitatea Giulvaz, comuna Giulvaz, judetul Timis


Detaliu pentru invitatia numarul 352855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Giulvaz (Primaria comunei Giulvaz)
Numar invitatie: 352855/21.08.2013
Denumire contract: Modernoizare strazi Ds3, Ds5 si Ds7, in lungime de 1, 1 km, in localitatea Giulvaz, comuna Giulvaz, judetul Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Giulvaz (Primaria comunei Giulvaz)Cod fiscal: 5313386, Adresa: comuna Giulvaz, nr.172, judetul Timis, Giulvaz, Telefon: 0256/416201, Fax: 0256/416543
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernoizare strazi Ds3, Ds5 si Ds7, in lungime de 1, 1 km, in localitatea Giulvaz, comuna Giulvaz, judetul Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va avea ca si obiect, modernizarea a trei strazi, in lingime de 1, 1 km, in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire. Lucrarile vor incepe in momentul obtinerii tuturor avizelor necesare, odata cu ordinul de incepere a lucrarilor. Nu exista alocata suma pentru capitolul "diverse si neprevazute". Aceasta suma este 0.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 566, 522 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 5665 RON si se poate plati la casieria institutiei sau conform preved.art.86 alin.1 din HG nr.295/2006, se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documenatia de atribuire.Perioada de valabilitate este de 100 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare s-a stabilit conf.preved.art.85 lit.a din HG nr.925/2006, precum si art 43.1 , alin.2, lit c din OUG nr.34/2006.In situatia in care unul dintre ofertanti depune contestatie iar CNSC respinge pe fond contestatia, cuantumul ce va fi retinut, se calculeaza conform art.278, ind.1, litera b, din OUG nr.34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP, cat si in original, la sediul autoritatii contractante, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va calcula la cursul BNR, din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului, se constituie de catre contractant, in scopul asigurarii de indeplinirea cantitativa, calitativa si in termenele prevazute, a contractului. Aceasta garantie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. garantia se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara, sau de o societate de asigurari. In conformitate cu prevederile art.92, alin.4 din OUG nr.34/2006, in cazul contractelor de lucrari, autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie, mai intai in procent de 70%, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar restul de 30%, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitateDeclaratie de neincadrare in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in conditiile art.69.1 din OUG nr.34/2006Certificat constatator privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale din care sa rezulte ca nu exista datorii catre bugetul statului sau bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelorConform Dispozitiei cu nr.108/13.06.2013, a primarului comunei Giulvaz, s-a constituit comisia privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de cerere de oferta privind investitia "Modernizare strazi Ds3, Ds5 si Ds7, in lungime de 1, 1km, in localitatea Giulvaz, comuna Giulvaz, judetul Timis", in urmatoarea componenta: Presedinte-Balog Mina Raluca, Secretar-Chitescu Visislava Dana, Membrii, -Criste Gavril, Vasiloniu Gheorghe, Sutu Sorin.Membrii supleanti: Baidoc Maria, Deca Anderca Ovidiu Calin.Aproba procedura: Primar, Cristeti Florentin Gheorghe.Aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, membrii Consiliului Local Giulvaz, format din : Butu Solomon Alexandru, Butu Iancu Ionita, Caraiman Gabriel Dan, Lacatus Marin, Milovanov Iovan, Muntean Maria, Nicolin Zoran, Oprisoni Horia Sorin, Strecicu Pompiliu, Subici Branislav, Vicol Constantin, Vintilescu Ion, Zaharia Alexandru. Certificat constatator de la O.R.C.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer