Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Moderrnizarea str. Bisericii si Pod peste paraul Sarat (str. Bisericii) mun. Odorheiu Secuiesc


Detaliu pentru invitatia numarul 346438
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)
Numar invitatie: 346438/09.05.2013
Denumire contract: Moderrnizarea str. Bisericii si Pod peste paraul Sarat (str. Bisericii) mun. Odorheiu Secuiesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)Cod fiscal: 4367558, Adresa: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Telefon: +40 266218384, Fax: +40 266218032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266218384, fax: +40 266218032, persoana de contact: Katalin Puskas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Moderrnizarea str. Bisericii si Pod peste paraul Sarat (str. Bisericii) mun. Odorheiu Secuiesc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea str. Bisericii si Pod peste paraul Sarat (str. Bisericii), municipiul Odorheiu SecuiescOb.1 Modernizarea str. Bisericii: ? Suprafata starii Bisericii S = 3.244 mp, ? Strazi laterale S =334 mp? Trotuar S =622 mp? Podet tubular F 600 ? 53 ml? Sant la marginea platformei372 ml? Rigola la marginea platformei 30ml.Ob.2. Podet dalat prefabricatElemente prefabricate dale centrale tip D512 buc.Elemente prefabricate dale marginale tip D5 2 buc.Elevatii prefabricate Tip L314 buc.Fundatii podet ? beton monolit67, 2 mcArmatura in fundatii0, 82 toOb.3. Regularizarea albieiZid de sprijin He 2m36 mlSaltea de gabioane la fundul albiei186 mpVolum beton pinten la fundul albiei4, 62 mcValoarea estimata a lucrarilor la care se vor raporta ofertele este de 1.449.134 lei fara TVA. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 74.327 lei fara TVA, echivalent cu16.645 Euro fara TVA reprezentand un procent de 5% din valoarea estimata totala(1.523.461 lei) a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 523, 461 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 28.982 RON, cu valabilitatea minim egala cu durata de valabilitate a ofertei.Cursul de referinta leu/alta valuta se calculeaza la data aparitiei anuntului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata in contul Municipiului Odorheiu Secuiesc, RO30TREZ3525006XXX000101, deschis la Trezoreria Municipiului Odorheiu Secuiesc, cu conditia confirmarii de catre banca (insotit de un extras de cont) pana la data deschiderii ofertelor, sau depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In conformitate cu prevederile articolului 278^1, alin. 1, lit. a din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau in asociere.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acest contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documentele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ?Declaratie privind eligibilitatea si/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- BUNTA LEVENTE Director tehnic ? TIKOSI LASZLO, Director economic ? KARDA EMESE, Secretar ?BODNAR LADISLAU.Persoane care semneaza documente emise pentru procedura de atribuire: Puskas Katalin ?consilier superior ?Biroul de investitii si achizitii Publice, Csoma Zsigmond ?referent - Biroul de investitii si achizitii Publice, Membrii comisiei de evaluare: Tikosi Laszlo, Puskas Katalin, Csoma Zsigmond, Mihaly Hosszu Eniko, Vetesi Denes, Membru supleant: , Lakatos Janos. Responsabil achizitii: Puskas KatalinPersoane care aproba bugetul eferent autoritatii contractante: Balint Maria Magdolna, Benedek Arpad-Csaba, Berde Zoltan, Galfi Arpad, Geczi Levente Sandor, Gergely Laszlo;, Gido; Csaba, Jakab Attila, Jakab Aron-Csaba, Koncz Melinda, Kulcsar-Szekely Attila, Mike Levente-Jo;zsef, Orban Balazs, Pecsi-Kolumban Imola, Sinka Arnold, Szabo; Gyula, Tamas Zoltan, Tanko; Laszlo;, Zakarias Zoltan Cerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire. Informatiile cuprinse in aceasta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in original copie legalizata sau copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (respectiv 2010, 2011 si 2012) va fi mai mare sau egala cu 2.898.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Cerinte obligatorii: Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara). Conversia RON/valuta se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv;In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul pe anul 2012 se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a anului respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani (raportati la data limita a depunerii ofertelor) a/au executat cel putin cate un contract similar cu investitia ofertata. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 1.449.000 RON, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Dovada indeplinirii experientei similare se va face prin prezentarea de certificari de buna executie/documente(certificat constatator/recomandare/proces verbal de receptie/ prezentarea paginilor relevante din contract ) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului pt cele mai importante lucrari, Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Cerinta minima: ? Autobasculant cu prelata speciala pentru transportul mixturilor asfaltice ? 2 buc.;? Repartizator-finisor prevazut cu sistem de nivelare automat, care asigura o precompactare;? Compactor cu pneuri sau compactor cu rulouri netede? instalatie de aplicare a emulsiei bituminoase, ? statie de asfaltare cu o capacitate corelat cu cantitatile din PT? Statie de betoane (minim 1).Nota: se vor accepta si ofertele care cuprind utilajele mentionate, cu o capacitate superioara celor solicitate si care pot indeplini cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se poate prezenta si un alt numar de utilaje prin care se pot acoperi necesitatile Autoritatii contractante; in acest caz va prezenta si modalitatea de acoperire a acestor necesitati prin utilajele ofertate.Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor cat si pentru perioada de garantie. Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta acte doveditoare privind detinerea/inchirierea si disponibilitatea utilajelor, sculelor si dispozitivelor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru realizarea lucrarilor valabile la data limita de depunerea ofertelor. Se va accepta orice documente din care sa rezulte modalitatea de dispunere.Completarea si prezentarea formularului 12H, Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate si carti de munca, in copie) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (RTE, personal de conducere, topometrist, etc.). Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: ? Manager de proiect, 1 persoana.? Sef santier, 1 persoana. Cerinte: - Studii superioare in domeniul constructii drumuri si poduri - Experienta profesionala generala in domeniul constructiilor in calitate de responsabil de contract/sef santier/ coordonator de lucrare in lucrari de constructii, pentru cel putin un contract de executie lucrari.? Inginer topometrist, cel putin 1 persoana.? Un (1) responsabil RTE pe domeniul constructii drumuri si poduri Cerinte: -Atestat profesional emis de MDRT, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.? Un (1) responsabil calitate CQ in domeniul constructii drumuri si poduri, Cerinte: - Studii superioare in domeniul constructii drumuri si poduriPersoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor de constructii de drumuri, solicitate prin specificatiile tehnice.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, - contract individual de munca, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului sau a unui contract de colaborare in limita impusa de codul muncii.- copia certificatului RTE de specialitate.Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica, direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului veridicitatea documentelor prezentate de catre ofertant in scopul justificarii experientei similare si a capacitatii tehnice si de resurse umane de care dispune.Nota: Pentru personalul care nu are calitatea de angajat al ofertantului se va prezenta dovada existentei unei forme legale de colaborare pentru perioada realizarii lucrarilor si un angajament de participare. Acest document trebuie sa fie nominalizat pentru proiectul respectiv, sa fie valabil pe toata durata de realizare a contractului. Nu se accepta cumul de functii in cadrul proiectului., Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Standarde de asigurare a calitatii: Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO 9001, sau echivalent. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii pt partea din contract pe care o realizeaza, Standarde de protectia mediului: Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO 14001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii pt partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
termenul de garantie
20
Descriere: Pentru o perioada de garantie de 24 de luni (minimul solicitat prin documentatia de atribuire) se acorda 6, 56 puncte;Pentru fiecare luna peste 24 luni, in plus pana la 72 luni, se acorda 0, 28 puncte.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer