Achizitie publica - MODIFICARE INSTALATIE REFULARE GRUP 11 HURUIESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 351363
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351363/31.07.2013
Denumire contract: MODIFICARE INSTALATIE REFULARE GRUP 11 HURUIESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: BIROUL REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Garii, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010 - SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODIFICARE INSTALATIE REFULARE GRUP 11 HURUIESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Solutia de refulare a separatorului direct in rezervor a fost incorect aleasa, solutia fiind vulnerabila atat la debite de gaze ce trec prin supapa (supapele) de respiratie cat si la montarea supapei. Din aceste considerente este necesara schimbarea solutiei tehnice astfel incat sa fie evitate aceste vulnerabilitati. Valoarea estimata totala este de 178.960 lei, din care valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este 8.948 lei, reprezentand 5% din valoarea estimata in functie de care se vor elabora ofertele, calculata conform HG 28/2008.Valoarea estimata in functie de care se vor elabora ofertele este de 178.960 lei.
II.1.6) CPV: 45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3.400 lei. - Perioada de valab.a GP: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data la care se va face echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP la cursul de schimb BNR.2.Modul de constituire conform prevederilor art.86 alin(1)din HG 925/2006: a)Scrisoarea de gar.bancara in favoarea AC sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de gar. bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractante RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias. GP se va prezenta in sedinta de deschidere, in original. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea GP (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi prezentat cel mai tarziu la data si ora stabilita pentrudeschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta.Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3)din HG925/2006 actualizata, dupa cum urmeaza : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)?(4) HG925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator. b) Prin retineri succesive din valoarea realizarilor lunare pe parcursul prestarii lucrarii. Executantul are obligatia de a comunica A.C., in termen de 3 zile de la data semnarii contractului, un cont de garantie deschis la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cont de disponibil la dispozitia A.C., conform H.G. 1045/19.10.2011. Executantul va depune 0, 5% din valoarea contractului in contul de garantie. Pe parcursul indeplinirii contractului, A.C. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive cu o valoare de 4, 5% din sumele datorate si cuvenite contractatului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie astfel: - 70% din valoarea garantiei, intermen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim. - 30% din valoarea garantiei se restituie dupa expirarea duratei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- Se va completa Formularul 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1A3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Se va completa Formularul 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1C5. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1. Virgil Marius Metea ? Director General SNGN ROMGAZ SA, 2. Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii, 3 Costel Totan? Director Sucursala Medias, 4. Teodora Magdalena Achimet ? Director Economic, 5. Florinel Sutoiu ? Director Productie, 6. Ladislau Posta - Sef Serv. Dezvoltare Supervizare, 7. Florin Deac ? Sef Serviciu Contracte, 8. Ovidiu Muresan ? Serv. Contracte, 9. Nicolae Adrian Ivan ? Serv. Controlul Costurilor Preturi si Tarife, 10. Cristian Simescu ?Birou Juridic.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra neicadrarea in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta nr.1a)Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, (in original, copie legalizata sau copie lizibila , ,conform cu originalul??). Informatiile cuprinse in certificatul contatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere aofertelor.b)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (copie conform cu originalul).Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Cerinta nr.2Pentru operatorii ec. inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Cerinta nr. 3Documente pentru omologari si atestari emise de autoritati competente pentru contractantul/subcontractantul care presteaza lucrarile.Autorizatie ANRE conform prevederilor din Regulamentul pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE 89/2009.Precizari: a. Aceasta autorizatie poate fi prezentata in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, in functie de partea din contract pe care o realizeaza;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma nu pot prezenta autorizatia in favoarea ofertantului.Ofertantii vor prezenta copie conform cu originalul autorizatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil. Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor., Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Operatorul economic trebuie sa prezinte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 340.000 lei. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 08:35