Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modificare putere instalatie electrica de la parter si et.II al Sectiei de Stiintele Naturii - Proiectare si Executie.


Detaliu pentru invitatia numarul 334124
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUZEUL OLTENIEI CRAIOVA
Numar invitatie: 334124/22.08.2012
Denumire contract: Modificare putere instalatie electrica de la parter si et.II al Sectiei de Stiintele Naturii - Proiectare si Executie.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL OLTENIEI CRAIOVACod fiscal: 4417192, Adresa: Str. POPA SAPCA, Nr.8, Craiova, Telefon: +40 251417756, Fax: +40 251419435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. POPA SAPCA, Nr.8, Craiova, Romania, cod postal: 200422, telefon: +40 251417756, fax: +40 251419435, persoana de contact: CRISTINA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUZEUL OLTENIEI CRAIOVA, STR. MADONA DUDU NR.14, CRAIOVA, JUD.DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modificare putere instalatie electrica de la parter si et.II al Sectiei de Stiintele Naturii - Proiectare si Executie.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are ca drept scop modificarea puterii instalatiei electrice de la parter si et.II al Sectiei de Stiintele Naturii - Proiectare si Executie.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2900 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, inainte de deschiderea ofertelor. 2.Ordin de plata in contul RO31TREZ2915006XXX000179 cod fiscal 4417192, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. 3.In numerar , la casieria unitatii, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau neinsotite de dovada, in original, a constituirii garantiei de participare, vor fi respinse (conf.art. 33 alin (3) lit b) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) si returnate nedeschise ofertantului daca este prezent la sedinta de deschidere sau prin posta daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschidere.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garantiei de participare ? Declatie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din pretul fara TVA al contract.Pt.ofert.din categ.Intr. Mici si Mij.garan.de exec.se constit.in proc.de 50% din cuantumul precizat.Forma constit.1.Printr-un instrument de garantare emis in condit.legii de o soc. banc. ori de o soc.de asig., care se prez.in orig., in cuantum.si pt. perioada prevaz. in docum.2.Prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispoz.autorit.contract., la unitatea Trez. Statului din cadrul org.fiscal competent in administr.acestuia.Suma initiala ce se depune de contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contract.Pe parcursul indepl.contract.autorit.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 180dinOrdonanta de Urgenta nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie privind eligibilitatea ? in original, conf. formularului anexat.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular, in original.In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOrdonanta de Urgenta nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare - conf. formularului anexat.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident): I ? Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat dePrimarie;II -Certificat de plata a impozitelor si taxeloreliberat de DGFPCFS ;Persoane fizice / juridice straine: Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, precum si a Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificate din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctul 3 de mai sus. 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1(evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conf. formularului anexat.Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractant si terti sustinatori, daca este cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager ? dr. Ridiche Florin; Consilier Juridic ? Teodorescu Haralambie; Viza control financiar preventiv ? Comp.Financiar Contabil ? ec.Marcu Cristiana; Comp.achizitii publice ? ec. Vlad Cristina Mihaela, presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - conf. formularului anexat. Ofertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazuta la art.46 alin.1 dindinOrdonanta de Urgenta nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conf.formularului anexat. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul si din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice; b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani incheiati, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si vizate de organele competente; 2.Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani , in care se vor preciza obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale statului precum si datele complete de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web, dupa caz ? conf.formularului anexat.Valorile vor fi exprimate in lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-formular anexat.2. Inf.referitoare la personalul de conducere-formularanexat.3.Lista personalului responsabil?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta - formular anexat.4.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-formular anexat;5.Recomandari din parteabeneficiarilor pentru contractele de lucrari si de servicii de proiectare.6.Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora?formular anexat. Ofertantul va prezenta documente care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii SR ENISO 9001:2008privind managementul calitatii pentru toata gama de lucrari/servicii, sau echivalent ? valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantul trebuie sa prezinte: copie dupa certificatul care atesta respectarea standardelor de protectie a mediuluiSR ENISO 14001sau echivalent ? valabil la data deschiderii ofertelor;Declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii si lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru factorul de evaluare? pretul ofertei?, punctajul se acorda astfel: a)pentrucelmaiscazutdintrepreturileofertelorseacordapunctajulmaximalocatfactoruluideevaluarerespectiv, adica 70 puncte.b) pentrualtpretdecatcelprevazutlalit. a) seacordapunctajulastfel: P( n ) = ( pretminim / pret (n) ) × 70
Durata realizarii lucrarilor( proiectare+executie)
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata realizarii lucrarilorse acorda avand in vedere corelarea din punct de vedere tehnic si tehnologic al lucrarilor ce urmeaza a fi executate si timpul real de realizare al lucrarilor, conform graficului fizic si valoric prezentat si se va acordaastfel: a) pentru cea mai mica durata de realizare a lucrarilor, se acorda punctajul maxim, adica30 puncte, durata minima 5 zile ( durata sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) si durata maxima de 45 zile ( durata peste care oferta va fi declarata neconforma) punctajul va fi acordat proportional cu numarul de zile.b)pentru alta durata de realizare a lucrarilor, punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de realizare a lucrarilor cea mai mica (n) / alta durata de realizare a lucrarilor ) x30 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla publicata pe SEAP, pe site-ul www.e_licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer