Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODIFICARE RETEA ALIMENTARE CU APA SI REFACERE BRANSAMENTE LA SASE SCARI ? MICRO II - EXECUTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 100364
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Lugoj
Cod de identificare fiscala: 4527381
Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj
Telefon: 0256/352240
Fax: 0256/350393
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: MODIFICARE RETEA ALIMENTARE CU APA SI REFACERE BRANSAMENTE LA SASE SCARI ? MICRO II - EXECUTIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: MODIFICARE RETEA ALIMENTARE CU APA SI REFACERE BRANSAMENTE LA SASE SCARI ? MICRO II - EXECUTIE; Valoarea estimata, fara TVA - 13.361, 34 RON; SEDINTA DE DESCHIDERE A OFERTELOR VA AVEA LOC IN DATA DE 29.11.2007, ORA 1200
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 14.11.2007 14:49
Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI LUGOJ, Piata Victoriei, nr. 4, Lugoj, Timis, 305500, cod de identificare fiscala 4527381, tel. 0256/352240; fax 0256/350393; e-mail [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/Autorizatie de functionare /altele echivalente;/ Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Lista privind subcontractantii.
Prin solicitare scrisa, adresata autoritatii contractante. Costul 50 lei; se poate achita la casieria autoritatii contractante sau prin OP, in contul RO25TREZ62321360250XXXXX - Trezoreria Lugoj
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer