Achizitie publica - ?Modificarea schemei de curent alternativ a centralei. Relocarea partiala a liniilor electrice de 6 KV CET1 si CET2?
Detaliu pentru invitatia numarul 335864
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335864/21.09.2012
Denumire contract: ?Modificarea schemei de curent alternativ a centralei. Relocarea partiala a liniilor electrice de 6 KV CET1 si CET2?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUZINA ELECTRICA ZALAU S.A.Cod fiscal: RO 14397920, Adresa: ZALAU, str.Valea Mitei nr. 2, Zalau, Telefon: 074643631, 0260662105, 0260662103, Fax: 0260662101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZALAU, str.Valea Mitei nr. 2, Zalau, Romania, cod postal: 450210, telefon: +40 0260662105, fax: +40 0260662101, persoana de contact: OVIDIU HICEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ZALAU, str.Valea Mitei nr. 2, Zalau, Romania, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modificarea schemei de curent alternativ a centralei. Relocarea partiala a liniilor electrice de 6 KV CET1 si CET2?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Relocarea a 400 m linie electrica de 6 kV- Configurarea celulei BC-BD
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 119, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
(1)Garptr parteste de 22.000 lei si se const prin vir bancar sau printr-un instr.de garantare emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in original, in cuant si pentru per prev in doc de atribuire.(2) Garantia tb sa fie irev.(3) Instr de garantare tb sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa cons culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.(4) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.(5) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, se completeaza conform Formularului nr. 11.In situatia in care constituirea garantiei bancare se face prin virament bancar, acesta se va face in contul RO80RNCB0214028144470001, deschis la BCR Zalau pentru S.C.UZINA ELECTRICA ZALAU S.A., cod fiscal RO14397920. Vir bancar tb confirmat de catre banca emitenta, pana la data descof.Per de valab a garantiei pentru part este de 90 de zile calend, egala cu per de valab a ofertei.Intrmici si mijlocii beneficiaza de reduceri de 50% pentru gar de participare conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul 3).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exeCa contrac este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul care beneficiaza de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare, respectiv a garantiei de buna executiela 50%va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 (Formular 3 )1.gar de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract .Aut contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 va fi exclus din procedura.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 va fi exclus din procedura.Modalitatea de indeplinire2.1.Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).2.2.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia generala a finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta inoricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 13B. InAnexa laacest formular sunt nominalizatepersoanele cu functii de decizie din cadrulautoritatii contractantein ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr.34/2006 va fi exclus din procedura.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12 C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 Modalitatea de indeplinirePrezentarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- completarea Formularului 13D.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca cele declarate de catre ofertant se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta, ofertantul va fi exclus din procedura. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Modalitatea de indeplinirePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului se regasesc categoriile de lucrari solicitate in documentatia de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - informatii de identificare legale (denumire, sediu social, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- domenii de activitate (activitatea principala si activitatile secundare);
- sedii si/sau activitati autorizate ? conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;
- fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990.Certificatul trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine: - Prezentare traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor referitoare la inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Copie dupa atestatul ANRE- de tip C2A , , executarea de linii electrice aeriene sau subterane cu tensiunea nominala de 0, 4 - 20KV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 KV? aflata in teremen de valabilitate, prin care ofertantul face dovada ca este autorizat sa executelucrari de instalatii electrice, conform Legii nr.13/2007"Legea energiei electrice" si H.G.nr.553/2007"Regulament pentru acordarea licentelor si autorizatiilor in sectorul energiei electrice"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraCifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani ( 2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin 1.700.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate si finalizate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Lista va contine informatii despre contracte de lucrari similare cu cele supuse achizitiei, contracte receptionate paretial, receptionate la teminarea lucrarilor sau receptionate final in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, cu o valoare totala fara TVA de cel putin 1.100.000 lei, 2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind capacitatea profesionala1. Declaratie privind efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, 2.Lsta personalului deconducere, a personalului responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari si care va cuprinde cel putin: 2.1. Coordonator de lucrare, inginer/subinginer specialitate constructii2.2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE), atestat MLPTL, categoria I2.3 Inginer/subinginer ? electric2.4 Responsabil tehnic cu controlul calitatii (CQ)2.5. Responsabil privind sanatatea si securitatea in munca (SSM), 3. .Lista cu personalul muncitor calificat, 4. Situatia privind tipul relatiilor contractuale cu persoanele responsabile in realizarea obiectivelor contractului, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si art. 190 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentCerinta nr. 2Informatii privind protectia mediului 14001:2004, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP. Garantia de participare este in cuantum de 22.000 lei. Persoana de contact : HICEA OVIDIU tel 0260662105;0732430601
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 12:37