Achizitie publica - Modificari functionale corp ambulatoriu
Detaliu pentru invitatia numarul 326231
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Numar invitatie: 326231/11.05.2012
Denumire contract: Modificari functionale corp ambulatoriu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 3963722, Adresa: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Telefon: 0261-727259, Fax: 0261-727259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440192, telefon: +40 261727259, fax: +40 261727259, persoana de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgnta Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, la birou Dir. Ingrijiri, et I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modificari functionale corp ambulatoriu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru realizarea obicetivului de investitie "Modificari functionale corp ambulatoriu"
II.1.6) CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 931.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 4.758, 62 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, completat conform Formularului 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;sau-virament bancar in contul Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO83TREZ5465006XXX007586, cod fiscal: 3963722, care va purta viza bancii, obligatoriu.? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.? Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art. 278^1 alin. (1) lit.a din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 2.379, 31 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.
Garantie de buna executie
10%din val.contr.fara TVA, se constituie: Instrum de gar.emis de soc banc/soc.asig, in orig, conf.Form.12 din Sect.III a doc de atrib, valabil cel put egala cu dur contr plus 45 zile, Indif de forma de constit doc care atesta const.gar.de buna exec.va deveni document al contr.de lucrari.Autor.contr.are dreptul de a emite pretentii asupra gar de buna exe, oricand pe parcursul indeplinirii contr, in limita prejud.creat, daca contr.nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contr.Anterior emiterii unei pretentii asupra gar de buna exe, aut contr are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Gar de buna exe se restituie: a)70%din val gar, in 14 zile de la data incheierii proc verb de recept la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b)restul de 30%din val gar la expirarea per de gar a lucrarilor executate, pe baza proc-verb de recept fin
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 12C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 12B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 lit. a, c1 si d din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pe luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor pe luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 -Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Y din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. 6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul Z din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.NOTA: In sensul prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Marc Ioan Adrian, Beseni Rodica, Opris Gabriela, Rusu Cristian Certificat constatator emis de ONRC. Persoanele juridice vor depune Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.NOTA: - Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.Persoanele fizice vor depune autorizatia defunctionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, in copii conform cu originalul, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE in domeniul constructiilor civile);, 1 Electrician autorizat/atestat ANREpentru domeniul - executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, . Declaratie privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 1. Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, privind managementul calitatii din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul constructiilor, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Certificat ISO 14001:2008 sau echivalent, care atesta respectarea standardelor de protectia mediului din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul constructiilor, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se gaseste atasata in fisiere atasate in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 13:19