Achizitie publica - Modul informatic - Management investitii
Detaliu pentru invitatia numarul 333672
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333672/14.08.2012
Denumire contract: Modul informatic - Management investitii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul BrasovCod fiscal: 4384150, Adresa: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/410777/221, Fax: 0268/472305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268410777/221, fax: +40 268472305, persoana de contact: Cirica Emil
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268410777/221, fax: +40 268472305,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modul informatic - Management investitii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se are in vedere eficientizarea si imbunatatirea modalitatii de urmarire a derularii investitiilor efectuatepornind de la etapa premergatoare investitiei si mergand pana la finalizarea acesteia prin contractarea de servicii de consolidare a sistemului informatic pentru a asigura o buna centralizare a datelor proprii Consiliului Judetean Brasov. Acest demers este necesar pentru a asigura o baza tehnologica moderna si pentru a imbunatati performantele sistemului actual.
II.1.6) CPV: 48411000-2 - Pachete software de gestionare a investitiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 258.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este este 5.600 lei, depusa pana la ora si data desch. ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul de primire a ofertelor. Se va constitui sub forma unei scrisori de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, virament bancar(Formular7 , insotita de declaratia privind incadrarea in categ. IMM, dupa caz (completare Formular 10). Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cont Trezoreria Brasov RO33TREZ1315006XXX000169, CUI 4384150. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a scrisorii de garantie financiara de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractuluicu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia.Neprezentarea scrisorii de garantie financiara de participare conduce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui, dupa caz: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1)din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; -prin retineri succesive, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 1ADeclaratile se vor prezenta atat de operatorul economic cat si de fiecare membru asociat sau tert sustinator.c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - Formular 2d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, confor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 1C. In cazul in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla in una din situatiile prevazute de art. 69^din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Personal: Presedinte C.J.Bv: Aristotel Cancescu, Dir.Economic: Aurelia Popescu, Secretar: Maria Dumbraveanu, Arhitect Sef: Mihai Sarbu, lista consilieri judeteni Ambrus Carol, Braga HoratiuFlorentin, Caju Mariana, Coman Claudiu, Cornea Gheorghe Claudiu, Craciun DragosRomulus, Crizbasan Emanoil ? Dorin, Danu AurelianLeonard, DrotleffDieter, Enache Paul, Fliundra Ionel, Gabor AlexandruAdrian, Grapa Sebastian, Lupu Stefan Ovidiu, Kovacs Attila, Manea Ion, Mares Ioan, Matei Gavril, Noaghea NeluPetre, Ochi Ion, Oltean Vasile, Olteanu Luminita Nicoleta, Paler Ioan Miron, Popa Mihai Valentin, Sarafinceanu Buibas Gheorghe, Szakal Andras Zsolt, Sandru Razvan ? Ovidiu, Soneriu Valentin ? Olimpiu, Ungureanu Vasile, Vestea Mihail, Zavarache Constantin, Wittstock Eberhard- Wolfgang membrii comisie evaluare oferte: Cirica Emil, Verdes Ionel, Gherghe Mircia, Boboc Daniela, Bortes Didona, Radoiu Nicolae, Radulea Andreea. e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 1Bf) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?)h) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovada eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentelevor fi prezentate incopie legalizatainsotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ONRC. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului subsecvent, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele produse furnizate. Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna, vor prezenta maxim 3 contracte de furnizare produse similare, pentru a demonstra experinta similara, insotite de procesul verbal de receptie partiala sau finala semnat fara obiectiuni, si recomandare din partea beneficiarului/clientului, in valoare cumulata de minim 282.000 lei exclusiv TVA.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata., Decl privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Cerinta minima: -Minim 1 Manager de Proiectatestat Prince 2 sau echivalent-Minim 1 Analist certificat in tehnologia ofertata-Minim 1 Programator certificat in tehnologia ofertata-Minim 1 tester certificat in instrumentul de testare indicat in ofertaDocumentele potfi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Documentele pot fi prezentate incopie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Informatii privind subcontractantii.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul activitatii supuse procedurii de licitatie.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Certificat ISO 27001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul activitatii supuse procedurii de licitatie.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" (Pf) se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv-55 puncte;pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat Unde: P(n) ? punctajul ofertei care se evalueazapret minim=pretul cel mai mic dintre ofertele depuse pret(n)= pretul ofertei care se evalueaza Punctaj Pret Vn=Vminim ofertata/Vn x 55 %
Termen de implementare
45
Descriere: a)Pentru termenul de implementare minim (1 luna) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Oferta ce va prezenta un termen de implementare mai mic de 1 luna nu va primi punctaj suplimentar.;b)Pentru un termen de implementare mai mare decat cea prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ti=(termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat Pentru un termen de implementare mai mare de 4 luni, oferta va fi considerata neconforma;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 14:07