Achizitie publica - MODULE PENTRU RACORDARE INSTITUTII PUBLICE SI INSTITUTII INVATAMANT LA SISTEMUL CENTRALIZAT DE TERMOFICARE
Detaliu pentru invitatia numarul 353444
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353444/06.09.2013
Denumire contract: MODULE PENTRU RACORDARE INSTITUTII PUBLICE SI INSTITUTII INVATAMANT LA SISTEMUL CENTRALIZAT DE TERMOFICARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit in SEAP. Ofertantul va depune garantia de participare in original si la sediul autoritatii contractante, inainte de data limita de depunere a ofertei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODULE PENTRU RACORDARE INSTITUTII PUBLICE SI INSTITUTII INVATAMANT LA SISTEMUL CENTRALIZAT DE TERMOFICARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de module pentru racordare institutii publice si institutii invatamant la sistemul centralizat de termoficare pentru urmatoarele locatii din Municipiul Brasov: - Scoala Generala nr. 11 ? Str. Busuiocului nr.1;
- Gradinita nr. 11 ? program normal ? AFTER SCHOOL ? Str. Busuiocului nr. 1;
- Scoala Generala nr. 30 ? Str. 1 Decembrie 1918 nr. 4;
- Scoala Generala nr. 4 ? Str. Jepilor nr.1;
- Scoala Generala nr. 8 ? Str. Harmanului nr. 30;
- Colegiul National Dr. I. Mesota ? Str. Bihorului nr. 3;
- Primaria Centru Civic ? Str. M. Kogalniceanu nr. 23;
- Piata Dacia ? Str. Prahova.Montarea modulelor termice la consumatori nu face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica .
II.1.6) CPV: 42511100-2 - Schimbatoare de caldura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 11.000 lei, (5500 lei pentru IMM - prin completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare).Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin. (1) si (5) din HG nr.925/2006 ? viramet bancar prin ordin de plata in contul: RO06TREZ 13 15 006 XXX 000 170 deschis la Trezoreria Municipiulu Brasov , cod fiscal4384206sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari . Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 litera a) din OUG nr.34/2006 actualizata (4334, 399 lei). Pentru constituirea garantiei de participare data de echivalenta leu/alta valuta, la cursul comunicat de BNR, este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Ofertantul va face dovada constituirii garantiei de participare prindepunerea in SEAP a acesteia , sub forma unui fisier electronic, in format PDF.Ofertantul va depunegarantia de participare in original sila sediul autoritatii contractante, inainte de data limita de depunere a ofertei;Neprezentarea pana ladata limita pentru depunerea ofertelor, in original , la sediul autoritatii contractante a garantiei de participare si a dovezii din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004(DACA ESTE CAZUL), atasata la garantia de participare, duce la respingerea ofertei acestuia .In cazul asocierilor, se va considera incadrarea in categoria IMM daca fiecare asociat intra in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA (5% daca furnizorul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM).Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1 din sectiunea "Formulare"; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.2.Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art. 180 din OUG nr.34/2006- completarea si prezentarea Formularului 2 din sectiunea "Formulare"; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular .3.Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.4.Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular .In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l/i exclude pe acesta/acestia din procedura de atribuire a contractului in cauza.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 3 din sectiunea "Formulare";6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 4 din sectiunea "Formulare"; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completarea si prezentarea Formularului 13 din sectiunea "Formulare";8.In cazul asocierii se va Completa si prezenta Formularul 15 si 17 din sectiunea "Formulare";9.In cazul subcontractarii se va Completa si prezenta Formularul 16 din sectiunea "Formulare";Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: George Scripcaru - Primar;Isabella Marasescu ; Valeria Mavrodin ;Lidia Bulgarea;Xenia Mihaileanu;Adina Corsatea;Claudia Radu ;Stroe Agurita;Daniela Rotbasan ;Paula Pitis;Anna Maria Godri;Cristina Dica ;Ramona Mandrea ;Elena Moisa Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie.Documentul se va prezenta on-line, in SEAP, in copie lizibila pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Informatile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune pentru derularea contractuluisi la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., prin descarcarea documentatiei de atribuire, utilizand programul gratuit shellSafe Verify
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 10:49