Achizitie publica - Module solare foto-voltaice pentru alimentare statii automate hidro, pluviometrice si retranslatori radio proiect Deswat, cu montaj si configurare/punere in functiune
Detaliu pentru invitatia numarul 340292
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340292/28.11.2012
Denumire contract: Module solare foto-voltaice pentru alimentare statii automate hidro, pluviometrice si retranslatori radio proiect Deswat, cu montaj si configurare/punere in functiune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Module solare foto-voltaice pentru alimentare statii automate hidro, pluviometrice si retranslatori radio proiect Deswat, cu montaj si configurare/punere in functiune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Module solare foto-voltaice pentru alimentare statii automate hidro, pluviometrice si retranslatori radio proiect Deswat, cu montaj si configurare/punere in functiune inclusa.
II.1.6) CPV: 09331200-0 - Module solare fotovoltaice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura: 1610 lei. Echivalenta lei/euro pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantie deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854; - Fila CEC, in original, confirmata de banca emitenta; - Depunere numerar, la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. In SEAP vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei pentru participare care vor fi semnate cu semnatura electronica, in baza art.36 coroborat cu art.17 alin.3 din H.G. 1660/2006; 2. In cazul CEC-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Netransmiterea acestor documente pana la data limita de depunere a ofertelor(fiind procedura online), va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind garantia de participare la 50% din cuantumul impus, va prezenta anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; -Depunere numerar, la Casieria Autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completare formular conform modelului din Sectiunea-Formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare;3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr.ing. Emil VAMANU;Director Tehnic DI ? ing. Mihai TALPAU;Director tehnic RAPM - ing. Irina LUCAVETCHI;Director Tehnic ELH - ing. Nicolae BERINDEAN;Director Economic ? ec. Camelia ARDELEANU;Compartiment juridic - c.j. Irina ANDRIES / Raluca POPA;Sef Birou CTI - ing. Mihai Gheorghe SEPTELICI;Sef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALIN;Responsabil Achizitii - ec. Ovidiu VARLAN. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?Conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Prezentare documente din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri medie globala realizata in ultimii 3 ani.Cerinta minima: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin egala cu 150.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Declaratie referitoare la utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamenmtele tehnice pe care operatorul economic le va utiliza pentru indeplinirea contractului;, Informatii referitoare la studii, pregatire profesionala, calificare personal de conducere si respectiv persoane responsabile direct cu indeplinirea contractului.Cerinte minime: a) minim o persoana din cele desemnate ca fiind responsabile pentru indeplinirea contractului sa aiba experienta si cunostinte in domeniul de instalare a sistemelor foto-voltaice si in domeniul statiilor hidrometrice automate, configurare statii radio digitale si retranslatori digitali.Se vor depune documente /certificate /diplome in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa ateste calificarea personalului desemnat pentru indeplinirea contractului in domeniul de activitate solicitat.b) avand in vedere conditiile de instalare pe piloni si turn zabrelit, se solicita ca persoanele ce vor fi desemnate pentru a efectua montajul panourilor sa aiba atestat de lucru la inaltime.Se vor nominaliza persoanele si se vor prezenta copii ale atestatelor cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii privind subcontractantii si asocierea - Numai daca va fi cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 15:01