Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Module solare fotovoltaice


Detaliu pentru invitatia numarul 337690
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 02133
Numar invitatie: 337690/18.10.2012
Denumire contract: Module solare fotovoltaice
Stare procedura: Suspendata(din 31.10.2012 13:47)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02133Cod fiscal: R 13749875, Adresa: STRADA FULGERULUI NUMARUL 1, Constanta, Telefon: 0241.65.10.40, Fax: 0241.51.30.65
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Module solare fotovoltaice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: SISTEM ELECTRIC AUTONOM DE ALIMENTARE CU PANOURI FOTOVOLTAICE (2KW x 220V)LOT 2: SISTEM ELECTRIC AUTONOM DE ALIMENTARE CU PANOURI FOTOVOLTAICE PENTRU CAPETELE DE FAR (12V x 250W)LOTUL 3: SISTEM DE ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA PRIN CENTRALA EOLIANA, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 09331200-0 - Module solare fotovoltaice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: LOT 1 =2.240, 00 leiLOT 2 = 240, 00 leiLOT3 = 2.080, 00 leiTermenul de valabilitate al garantiei de participare: egal cu perioada de valabilitate a ofertelor, 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Formele de constituire care vor fi acceptate: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formularului 6.? prin depunerea unui ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont trezorerie RO41 TREZ 2315 005X XX00 0374, TREZORERIA Constanta, cod fiscal 13749875).Nota: Garantia de participareva fi transmisa in original la sediul autoritatii contracatnte pana la data si ora limita de deschidere(vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar acaesta este respinsa, autoritatea contracatnta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 1.129, 03 pentru LOTUL 1si1.048, 39 lei pentru LOTUL 3 conform art. 2781alin 1, lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76/2010.Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata, ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantiile de participare/buna executie la licitatie in cuantum de 50% din valoarea solicitata, in situatia in care fac dovada indeplinirii conditiilor precizate la art. 3 si 4 din legea sus-mentionata. Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Formularul 9 din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
10% din val contr, fara T.V.A.Gar de buna ex se const printr-un instr de gar emis in cond legii de o soc banc ori de o soc de asig, in cond art. 90 alin. 1 din H.G.925/2006, care se prez in orig, in cuant si pt per stabilita sau va fi sub forma de Scris de gar bancara de buna ex (F 7).Aut cont va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art 91-92 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se poste constitui si sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf HG 1045/2011. Suma initial care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizii din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Comandant-cdor. Staicu Gheorghe, Contabil sef-mr. Damian Catalin, Presedinte comisia de evaluare ? Lt.cdor. Radu Puscasu, Vlad Maria ? membru in comisia de evaluare, Plt. adj. Rosu Mihai? membru in comisia de evaluare, Romanescu Raluca? membru in comisia de evaluare, MM Goie Gabriel? membru in comisia de evaluare, Cpt.cdor. Munteanu Ciprian - membru de rezerva in comisia de evaluare, Cpt.cdor. Traian Marian - membru de rezerva in comisia de evaluare, Cdor. Popa Gheorghe ? expert tehnic, MM Gadea Sorin ? expert tehnic si consilier juridic - jr. Huchiu Camelia (Formular 3), Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr. 314/2010 (Formular 4), - Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor- Certificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor.Documente echivalente pentru operatorii economici nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil. Persoane juridice/fizice romane? Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect al procedurii de declarare a starii de faliment, nu si-au suspendat activitatile si nu au afacerile in administrare judiciara si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei ? in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011.Persoane juridice/fizice straine? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de integistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a acestui documentpentru conformitateDocumentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii prvind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globala de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani financiari: valoarea minima impusa este de 200.000, 00 lei pentru Lotul 1, 20.000, 00 lei pentru Lotul 2 si 200.000, 00 lei pentru Lotul 3 .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: nformatii privind experienta similara cu prezentarea listei principatelor livrari de bunuri similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani, insotita de recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari.Documentele se depun cu semnatura digitalain SEAP. Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de calitate pentru produse similare celor ofertate.Documentele se depun cu semnatura digitalain SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer