Achizitie publica - MONITOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 352200
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352200/07.08.2013
Denumire contract: MONITOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTICod fiscal: 4278710, Adresa: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Telefon: 0234362520, Fax: 0234362698
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +04 0234362520, fax: +04 0234362698, persoana de contact: OANA GAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI, Str.ZORILOR, NR.1, Moinesti, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MONITOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere specificul institutiei noastre unde se desfasoara activitati de asistenta medicala spitaliceasca, se impune achizitionarea de monitoare pentru sectiile ATI si Obstetrica-Ginecologie
II.1.6) CPV: 33195100-4 - Monitoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din val. estimata, 6850 RON/1557 euro.Data la care se face echivalenta lei/euro se va face la cursul BNR cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Garantia constituita prin virament bancar va fi platita in contul RO26TREZ0635006XXX001116, Trez. Moinesti, cod fiscal 4278710 confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru AC.Garantia trebuie sa aiba specificat obiectivul : Furnizare Monitoare - COD CPV 33195100-4, la Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti;str. Zorilor, nr.1, Mun. Moinesti, Jud. Bacau, In cazul scrisorii de garantie bancara se va putea completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Conform Art. 86 alin. (6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.In cazul scrisorii de garantie bancara se va putea completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in cf. cu prev. art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie. In vederea respectarii prev. art. 88, alin. 2 din HGR 925 op.economici vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim. In conditiile in care ofertantul depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278' din OUG nr. 34/2006 actualizata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare, conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de data de incheere a contractului. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita Formularul nr. 3a si 3b completat.Cerinta nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea Formularului nr. 4Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea Formularului nr. 5Persoane care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, implicate in procedura de achizitie, sunt: 1.Cotirlet Adrian, Reprezentant legal, Manager2.Gaman Oana, Director financiar contabil3.Leca Daniela, Sef birou achizitii4.Botezatu Maura, JuristCerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea Formularuluinr. 17 Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica..Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Aviz de functionare emis de MSP pentru activitatea de comercializare a produselor solicitate (copie conform cu originalul );
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 685.000, 00lei.Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este: 2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei2011 ?1 Euro = 4, 2379 Lei2012 - 1 Euro = 4.4287 LeiSe completeaza ? Formular nr. 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3-Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva 93/42/EEC, sau echivalent., Cerinta nr. 2Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari /documente ca a furnizat in ultimii 3 ani intr-un contract, maxim 3 contracte produse similare in valoare cumulata de cel putin 342.500, 00 lei fara TVA, Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniSe completeaza - Formular nr. 7 Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii-ISO 9001:2008 sau echivalent Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii specific pentru dispozitive medicale-ISO 13485 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 13:45