Achizitie publica - Monitoare pentru instalatii de Centralizare Electronica tip ESTW
Detaliu pentru invitatia numarul 337087
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337087/09.10.2012
Denumire contract: Monitoare pentru instalatii de Centralizare Electronica tip ESTW
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213192433, fax: +40 213192433, persoana de contact: Daniela Dumitrescu, adresa mail [email protected], Directia Comerciala - Serviciul Achizitii Publice SPBS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti cod postal: 010873, telefon: +40 213192433, fax: +40 213192433, persoana de contact: Daniela Dumitrescu - Directia Comerciala - Serviciul APSPBS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Monitoare pentru instalatii de Centralizare Electronica tip ESTW
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumpararea monitoarelor pentru instalatia CE tip ESTW
II.1.6) CPV: 32323100-4 - Monitoare video color (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 351, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare, eliberata in numele ofertantului in cuantum de 7.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de 1549, 94 euro la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.08.2012 ? 30.08.2012, de 1 Euro = 4, 5163 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA.Se constituie prin: scrisoare de garantie bancara sau orice alt instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in 3 zile de la semnarea contr.de ambele parti sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Eliberarea/restituirea GB executie se va face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu s-a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Eligibilitatea: Autoritatea contractanta va exclude din proced. ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180din OUG nr.34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.Cerinta nr.2: Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere.Cerinta nr.3: Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006.In acest sens se va depune formularul B2 si copii dupa documente edificatoare din care sa reiasa membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau actionari, asociati ori persoane imputernicite.Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ovidiu Silaghi- Ministru MTI, Cristian Ghibu - Dir.General; Corneliu Cretu - Dir.Gen. Adj. Ec.; Constantin Manea - Dir.Gen. Adj.Exploatare; Mihai Ungureanu ? Dir.Comercial; Florin Tomescu - Dir. Asistenta Juridica si Resurse Umane; Mihaescu Ovidiu-Dir. Instalatii;Daniela Dumitrescu- Sef Serv APSPBS; Florina Mirica- Sef Serv ACPE; Sorina Baicu ?ec, Sef Serv TCD; Liviu Lambru - Sef Serviciu TE.;Daniela Manea - sef birou Serv. APSPBS; Dorina Craciun ? ing - Serv. APSPBS; Lorena Hropaciov ? ec- Serv. APSPBS; Bogdan Branzan ?Sef pr. STCD; Roita Bogdan?ing - Serviciu CT, Mandrea Eugen ? Sef Serviciu CT, Constantin Alexandru ? ing - Serviciu CT; Sandu Dorin ? ing - Serviciu CT; Dumitru Stefan ? ing- Serv. TE; Mariana Buholt - jur, Serv ACPE, Mirela Laudat- jur, Serv ACPE, Georgiana Preda - jur, Serv ACPE, Melinte Ionut- jur, Serv ACPE, Georgeta Pescaru ? ec ? Serv TCD; Mitroi Valentin - ec- Serv. TCD; Constantinescu Simona ? ec- Serv. TCD; Mitroi Marilena-ec- Serv. TCD.De asemenea pentru a viziona toate persoanele cu functii de decizie / conducere.Se va vizita site-ul http: //www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htmCerinta nr.4: Participarea la licitatie cu oferta independenta.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP.Dovada privind calitatea de IMM.Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta 1Pentru persoanele juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu maxim 30 zileinainte de data de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.Modalitatea de indeplinire: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertelorsau- alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania / tara in care ofertantul este rezident;
- se depune in original / copie legalizata / copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie referitoare laAFER.In conformitate cu Ord MTCT 290/2000, furnizorul trebuie sa detina unul dintre urmatoarele documente: - autorizatia de furnizor feroviar si certificat de omologare tehnica, pentru produsele indigene sau- agrement tehnic feroviar, pentru produsele provenite din import sau de la furnizori feroviari unici sau- autorizatia de furnizor feroviar si certificat de omologare tehnica si agrement de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice, indigene sau- agrement tehnic feroviar si agrement de intermediere a furnizariiproduselorferoviare critice, pentru produsele provenite din importsau- agrement tehnic feroviar pentru interfata om - masina sau pentru instalatii de centralizare electronica, care sa includa monitoare similare.Autorizatiile, agrementele, certificatele de omologare solicitate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.(1) In cazul in care, valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Agrementului tehnic nu este/sunt pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contractului si va instiinta autoritatea contractanta.(2) In cazul in care un operator economic nu detine autorizatiile, agrementele solicitate mai sus sau acestea nu sunt in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei, se va prezenta, dupa caz: a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acestora (obligatoriu specificatii tehnice avizate de AFER) si un angajament scris de prezentare a lor pana la semnarea contractului. Saub) autorizatii/agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele in care ofertantul este stabilit si recunoscute de AFER.De asemenea, acesta va prezenta un angajament ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta pana la semnarea contractului Autorizatiile/ agrementele/ omologarile tehnic AFER. Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Produsele feroviare critice, provenite din import sau de la furnizori unici, pot fi procurate de la agenti economici care nu detin autorizatie de furnizor feroviar, daca acestia fac dovada ca detin un agrement tehnic feroviar pentru fiecare produs furnizat.Semnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizatiilor sau agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei principalelor furnizaride produse similare in ultimii 3 ani, care va contine valori, cantitate, modul deindeplinire a obligatiilor si beneficiarii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat produsesimilare sau interfete om-masina/instalatii de centralizare electronica careinclud produse similare (se prezinta cel putin un document/ copii din parti relevante ale contractului / proces verbal receptie sau a unui numar maxim de 3 care sa confirme furnizarea de produse similare.In cazul in care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006. Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie deun singur sustinator fara cumularea acestora, Informatii privind subcontractarea. Informatii privind partea din contract pecare operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Declaratiaprivind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa leindeplineasca si acordul acestora (se vor prezenta informatii privindproportia/partea in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catresubcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor). In cazul incare nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ?nu este cazul?, Informatii privind asocierea.In cazul asocierii Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatorieconomici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul deasociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderulde asociere). In cazul declararii ofertantului ca si castigator, Acordurile deasociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Toate sectiunile din documentatie sunt publicate in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 10:33