Achizitie publica - Monitorizarea substantelor periculoase si prioritare/prioritar periculoase din apele industriale prelevate si din apele uzate evacuate de CET-uri la canalizare
Detaliu pentru invitatia numarul 341207
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341207/19.12.2012
Denumire contract: Monitorizarea substantelor periculoase si prioritare/prioritar periculoase din apele industriale prelevate si din apele uzate evacuate de CET-urila canalizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 214079973, Fax: +40 213166590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, fax: +40 213032997
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Monitorizarea substantelor periculoase si prioritare/prioritar periculoase din apele industriale prelevate si din apele uzate evacuate de CET-urila canalizare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Monitorizarea substantelor periculoase si prioritare/prioritar periculoase din apele industriale prelevate si din apele uzate evacuate de CET-urila canalizare»- detalii in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 90730000-3 - Inregistrare, monitorizare a poluarii si reabilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantum: 2000 lei b)Contul de virament pentru garantia de particip. in lei este deschis la BCR sector 6 cod IBAN nr RO10RNCB0077050234430022 iar pentru euro este deschis la ALPHA BANK-Sucursala Dorobanti cod IBAN nr.RO28BUCU1111210954072 EUR.(echivalenta leu/euro curs BNR4, 5349 lei/euro la data de 19.11.2012) c)Perioada de valab.a gar.de particip. :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Modul de constituire a garantiei de particip. ? se va opta pentru unul dintre urmatoarele moduri :1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care trebuie sa prevada: a)Cuantum garantie b)Perioada prevazuta in doc. de atrib.c)Caracterul irevocabil al garantiei d)Modul de executie al platii garantiei; se va opta pt. una dintre urmat. variante - Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conf. cu contractul garantat / Neconditionat, respectiv la prima cerere a S.E.B., pe baza declaratiei S.E.B. cu privire la culpa pers. garantate.2) depunerea la sediul S.E.B. a unui ordin de plata sau fila cec confirmat de catre banca emitenta cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor 3) depunerea la caseria S.E.B. a unei sume numerar. Documentul care dovedeste constituirea gar.de particip, se va introduce in oferta prezentata in SEAP ca document scanat, semnat cu semnatura electronica.In cazul alegerii instrumentului de garantare, acesta se va depune in original si la sediul S.E.B. cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Restituirea garantiei de particip. se va face pe baza Form.1 care va fi prezentat la ofertare. In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va respecta art.2781 din OUG 34/2006 in sensul retinerii sumei corespunzatoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator daca acesta este declarat in oferta; caz in care se vor avea in vedere situatiile prevazute la lit. a, c si d din Formularul 4.3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Sucursalei Electrocentrale Bucuresti sunt: Constantin Dobre ? Director Sucursala Electrocentrale BucurestiNeculae Vrabie ? Director Adjunct EconomicBogdan Popescu - Director Adjunct TehnicIon Preoteasa - Director Adjunct Comercial.Mihaela Radulescu ? presedinte al comisiei de evaluare cu drept de votMihaela Dobre ? membru al comisiei de evaluareRares Radulescu ? membru al comisiei de evaluareMariana Oprea ? membru al comisiei de evaluareMihaela Tudora? presedinte de rezerva al comisiei de evaluare cu drept de votAnca Costea ? membru de rezerva al comisiei de evaluareMioara Misloschi ? membru de rezerva al comisiei de evaluareMariana Tudorache ? membru de rezerva al comisiei de evaluare 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalObservatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducereaautorizata si legalizata in limba romanaDupa finalizarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante aceste documente in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.3.Certificat de acreditare al laboratoareloremis de RENAR sau de alt organism semnatar al acordului de recunoastere multilaterala al EUROPEAN ACCREDITATION pentru efectuarea de analize in domeniul analizei indicatorilorfizico-chimici din ape de suprafata, ape de subteran, ape uzate si studii ecotoxicologice pentru ape uzate si substante chimice periculoase in conformitate cu SR EN ISO/CEI 17025:2005.Anexa la certificatul de acreditare va cuprinde toate substantele care fac obiectul monitorizarii prevazute in caietul desarciniIn cazul in care operatorul economic nu are asemenea certificate se va prezenta orice alt document echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii; este acceptata comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani; prestarile de servicii se vor confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va prezenta Formularul 7 completat corespunzator ;Se va avea in vedere perioada de 3 ani determinata pornind de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Formularul 8 completat corespunzator, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului, Informatii privind asociereaAcord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatieiDaca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prevazute la cap.III.2.1.a) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati iar la III.2.3.b) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 11:30