Achizitie publica - Montare intrerupatoare monopolare in statiile 110 kv Cozla si Moldova Noua
Detaliu pentru invitatia numarul 335732
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335732/19.09.2012
Denumire contract: Montare intrerupatoare monopolare in statiile 110 kv Cozla si Moldova Noua
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC Enel Distributie Muntenia SA, Bucuresti, Bdul Ion Mihalache, Nr 41-43, Serv. Achizitii, Corp C Etj. 1, Persoana contact: Maricela Vitan, tel.0212065073
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Enel Distributie Muntenia SA, Bucuresti, Bdul Ion Mihalache, Nr 41-43, Serv. Achizitii, Corp C Etj. 1, Persoana contact: Maricela Vitan, tel.0212065073
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Montare intrerupatoare monopolare in statiile 110 kv Cozla si Moldova Noua
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Montare intrerupatoare monopolare in statiile 110 kv Cozla si Moldova Noua
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 613, 740 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.000lei/3.500lei-IMM. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT Cod IBAN RO54CITI000000070427005, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA;. Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat.IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2011, in original. In conf. cu art 278prim-(1), lit.b) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 4.363, 39 lei fara TVA(calculat conform litera b). Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor, este cel putin 90 de zile de ladata limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct la care se adauga per de gar a serv de 24 luni.Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)- (4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2;Docum soliitate pentru neincadrarea in prev art 181 lit a), lit. c') si lit. d din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director General Enel Distributie Banat: Giuseppe Fanizzi - Aprobare Buget-Director Adjunct Juridic si Afaceri Corporatiste: Alina Dumitrascu-Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie - Maricela Vitan-Responsabil cu derularea contractului Virginia Sandici- Sef BPC ITFormularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ?original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in careofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele din caresa reiasa ca nu au datorii scadente.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codulfiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazulexistentei unor datorii. 1) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data depunerii candidaturilor/ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintea licitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiAtestat emis de A.N.R.E. tip E2 si E1.Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: 1.166.000leifara TVA (583.000 lei fara TVA ? IMM uri).Bilantul contabil aferent anului2011.- Declaratie privind cifra de afaceri globala; Conversia valorilor se va face lacursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009 ? 1 Euro= 4.2373 Lei2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei 2011 ? 1 Euro=4.2379 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrari similare-va cuprinde lucrari de natura similara celor descrise in Caietul de Sarcini, realizate in ultimii 5 ani.Lista poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente(contracte, procese verbale de receptie, etc)a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu 583.400 lei, fara TVA din care: -executie lucrari cu o valoare de cel putin 539.600 lei;
-Proiectare cu o valoare de cel putin 43.800lei;Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie(aferente lucrarilor respective), emise de beneficiarii lucrarilor respective si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;
-daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehn.produse dinvina excl.a contractantului, receptii amanate sau respinse datorita nerespect.param. de calitat, Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.indicarea persoanei responsabile pe tema SM;prezentarea CVului persoanei responsabile pe tema ecuritatii si sanatatii in munca., declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinireacontractului);, Informatii privind asociatii (daca este cazul) Dep.propriului dosar de calif.deasoc.. In F21 se va specif.liderul as. Criteriile de calif. ref. la sit. pers. a of., la capacit de exercitare a active. prof. la standard de asig a calitatii si a standard de protectie a mediului trebuie prez. de fiecare asoc. in parte. Sit. ec.fin. si cap. teh. si/sau prof. se demonst. prin luarea in consid. a resurselor tuturor memb. as. Dos SSM se va prez. de fiec. asoc. ce exec.lucrari, in parte.Cf L13/2007 si Ord. ANRE NR.24/2007 este oblig preze. atest. ANREde toti op. ec, pers. Jurid. romane si straine (of, as, subc.) care exec. lucrariin instal. electrice, pt partea de lucrari care o executa. In cazul unui grup deop. ec. care depun of. comuna, cerinta privitoare la atest. ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subc, daca este cazul- detine aut. solic.si numai cu conditia ca acesta sa execute integ. partea din ctr. pt care este solicitata autoriz. resp, Informatii privind subcontractantii In situatia in care ofertantul intentioneazasa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) areobligatia de a prezenta contractul / contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexala contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte dinactivitatile alocate Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea, Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive de masurare, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante -ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise deorganisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state aleUniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in intregime prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 15:58