Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Montare mecanica transportoare de mare capacitate pentru realizarea magistralei de carbune la Cariera Pinoasa, pe traseul Pinoasa I - Pinoasa II - Arderea


Detaliu pentru invitatia numarul 356794
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 356794/08.01.2014
Denumire contract: Montare mecanica transportoare de mare capacitate pentru realizarea magistralei de carbune la Cariera Pinoasa, pe traseul Pinoasa I - Pinoasa II - Arderea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: A.I Cuza, nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 253205411, fax: +40 253227280, persoana de contact: dl. Grigorie DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A., str. A.I Cuza, nr.5, loc. Targu Jiu, registratura parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Montare mecanica transportoare de mare capacitate pentru realizarea magistralei de carbune la Cariera Pinoasa, pe traseul Pinoasa I - Pinoasa II - Arderea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de montare mecanica a doua transportoare de mare capacitate
II.1.6) CPV: 45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 250.000 lei. Se va completa formularul 3.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original; O.P. confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Daca ofertantul este IMM va constitui GP in cuantum de 50% din valoare.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Daca CNSC respinge contestatia ofertantului ca nefondata sau daca contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta retine din GP suma calculata cf. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum GBEx: 10% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale. Executantul este obligat sa deschida la Trezorerie, un cont disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma depusa sa fie mai mare de 0, 5% din valoarea contractului. Achizitorul alimenteaza contul din retineri succesive pana la valoarea GBEx. Achizitorul instiinteaza prestatorul de varsamintele efectuate. Din cont pot fi dispuse plati atat de prestator, cu avizulscris al achizitorului, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a achizitorului, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.GBEx se restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor contractuale.Caz IMM, GBEx: 5% pret contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind: eligibilitate, neincadrare in situatii art. 180 si 181 din OUG 34/2006 - se vor completa formularele 14.1 si 14.2, art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va completa formularul 16 ; calitatea de participant la procedura - se va completa formularul 9; certificat de participare cu oferta independenta - se va completa formularul 15; incadrare IMM - se va completa formularul 19; declaratie conform art. 69^2 din OUG 34/2006, privind datele de identificare ale ofertantului - se va completa formularul 18.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Dan Laurentiu CIUREL - Director General Executiv2. Maria SCURTU - Director Divizie Financiara3 Grigorie DADALAU - Director Achizitii4. Laura Elena MANEA - Sef Departament Juridic5. Silvica BOIANGIU - Sef Serv. Achizitii Lucrari si Servicii6. Georgeta SANDU - Serv. Achizitii Lucrari si Servicii1) daca ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 (4) HGR 925/2006, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare si anexa mentionand succint modul concret de indeplinire a cerintelor minime, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitarea autoritatii contractanta, in termen care nu trebuie sa fie mai mic de 3 zilelucratoare. Se completeaza formularul 5 si anexa 1 la acesta.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim. ofertantului.3)- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertamtului din procedura.- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura.- Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertamtului din procedura . Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, din care sa reiese ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar de activitate cod CAEN corespondent obiect contract ce reiese din documentatia de atribuire.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documente traduse in romana de traducatori autorizati si legalizate.In etapa de evaluare oferte si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pt. conformitate a Certificatului constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind situatie economico-financiara;Fisa informatii generale.Prezentarea cifrei medii anuale de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care sa fiecel putin egala cu 25.000.000 lei.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de oalta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant sipersoana respectiva.Daca ofertantul demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, are obligatia de a dovedi sustinerea, prinprezentarea unui angajament ferm din partea persoanei sustinatoare care confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate, conform art.11^1 HG 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prevederile art. 69^1, 180 si 181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind dotarea tehnica cu mijloace, instalatii, echipamente tehnice, etc.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere care sa contina informatii privind posibilitatea asigurarii mijloacelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului.Ofertantii trebuie sa prezinte dovada ca detindotarea tehnica necesara conform tehnologiei si specificului fiecarei operatii in parte: depresari, presari; calari de utilaje pe pontoane; demontari-montari subansambluri demontabile; creituiri cu arc-aer; taieri autogene; sudura electrica si autogena; asamblari cu suruburi IR; asamblari cu cordoane de sudura; asamblari cu nituri; polizari; gauriri si alezari; reglaje; ancorari; echilibrari; inspectii tehnice; reglaje dinamometrice; protectii anticorozive.Capacitatea tehnica/profesionala privind dotarea tehnica a ofertantului poatefi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cusustinerea altei persoana, are obligatia dovedirii sustinerii, de regula prinprezentarea unui angajament ferm din partea persoanei sustinatoare care confirma punere la dispozitie a resurselor tehnice/profesionale, conform art. 11^1 HGR 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006., Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentruprestarea serviciilor.Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta dovada ca ofertantul detine personal tehnic de specialitate: lacatusi mecanici, sudori autorizati, prelucratori prin aschiere, inginer mecanic, personal calificat pentru proiectare tehnologica, personal calificat si autorizat pentru lucrul la inaltime si legatori de sarcina, conform CR 9 si STAS 287/1, PT CR 8 ? 2009, HG 1048/2006, HG 1146/2006, Legea 319/2006.Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta in copie atestatul tehnico - profesional, in domeniul de activitate al contractului si/sau legitimatieCapacitatea tehnica/profesionala privind dotarea tehnica a ofertantului poatefi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinere alta persoana, are obligatie dovedire sustinere, de regula prin prezentare angajament ferm persoana sustinatoare care confirma punere la dispozitie resurse tehnice/profesionale, conform art. 11^1 HGR 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006., Prezentarea listei principalelor lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioada si locul prestarii serv, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc.Prezentarea listei principalelor servicii de expertizare similare prestate in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc.Ofertantul va prezenta in copie documente edificatoare privind: - executia unui contract, maxim trei contracte de lucrarisimilare celor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu valoarea de 12.668.550, 00lei;
-executia unui contract, maxim trei contracte de expertizare, similare celor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare insumata sa fiecel putin egala cu valoarea de 31.450, 00lei;
- se va permite si executia unui contract, maxim trei contracte care sa cuprinda atat lucrari similare cat si servicii similare in valoare cumulata de cel putin 12.700.000lei;
- ofertantul va face dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare de montare sau reparatie pentru utilaje de transport cu banda din dotarea exploatarilor miniere la zi;
- sa aiba experienta similara pentru executarea de lucrari similare de montare sau reparatie pentru utilaje de transport cu banda din dotarea exploatarilor miniere la zi.Prestarea serviciilor de expertizare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Executia lucrarilor se confirma prin prezentarea unor certificari de buna executie emise sau contrasemnate de autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Capacitatea tehnica/profesionala privind experienta similara a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinerea altei persoane, are obligatia dovedirii sustineri, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei sustinatoare care confirma punerea la dispozitie a resurselor tehnice/profesionale, conform art. 11^1 HGR 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006. Standarde de asigurare a protectiei mediului Documente emise de organisme de certificare acreditate in tara sau in strainatate, care confirma certificarea sistemului de asigurare a protectiei mediului de catre ofertant. Prezentare certificat SR EN ISO 14001/2005, sau echivalent, in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, Standarde de asigurare a calitatiiPrezentare certificat calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2014 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer