Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Montare TT 110 kV in statiile Cozla,Lupeni Sud,Decebal


Detaliu pentru invitatia numarul 333515
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Numar invitatie: 333515/10.08.2012
Denumire contract: Montare TT 110 kV in statiile Cozla, Lupeni Sud, Decebal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065073, fax: +40 372871911, persoana de contact: CARMEN IANCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065073, fax: +40 372871911, persoana de contact: CARMEN IANCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Montare TT 110 kV in statiile Cozla, Lupeni Sud, Decebal
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea statiilor in vederea introducerii lor in sistemul de telecontrol al statiilor 110/MT kV
II.1.6) CPV: 45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 200, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12.000lei/6.000lei-IMM. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT Cod IBAN RO54CITI000000070427005, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA;. Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat.IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2011, in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 4.881, 40lei fara TVA(calculat conform litera b). Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor, este cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct la care se adauga per de gar a serv de 24 luni.Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2;Docum soliitate pentru neincadrarea in prev art 181 lit a), lit. c') si lit. d din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director General Enel Distributie Banat: Giuseppe Fanizzi - Aprobare Buget-Director Adjunct Juridic si Afaceri Corporatiste: Alina Dumitrascu-Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie - Carmen Iancu-Responsabil cu derularea contractului Virginia Sandici- Sef BPC ITFormularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele din care sa reiasa ca nu au datorii scadente.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor .Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiAtestat emis de A.N.R.E. tip E2 si E1.Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: 2.202.800lei fara TVA (1.101.400lei fara TVA ? IMM-uri).Operatorul va indepl nivelul impus prin raportare la ultimii 3ani financ incheiati(2009, 2010, 2011). - Declaratie privind cifra de afaceri globala;Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009 ? 1 Euro=4.2373 Lei 2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei 2011 ? 1 Euro=4.2379 Lei -Informatii privind situatia economico financiara din bilantul contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrari similare-va cuprinde lucrari de natura similara celor descrise in Caietul de Sarcini, realizate in ultimii 5 ani.Lista poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente(contracte, procese verbale de receptie, etc)a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu 1.101.400lei, fara TVA din care: -executie lucrari cu o valoare de cel putin 1.072.420 lei;
-Proiectare cu o valoare de cel putin 28.980 lei;Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie(aferente lucrarilor respective), emise de beneficiarii lucrarilor respective si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;
-daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehn.produse din vina excl.a contractantului, receptii amanate sau respinse datorita nerespect.param. de calitate, Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Informatiii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. (nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului);indicarea persoanei responsabile pe tema SSM ;prezentarea CV-ului persoanei responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca ., Informatii privind asociatii (daca este cazul) Dep.propriului dosar de calif.de asoc.. In F21 se va specif.liderul as. Criteriile de calif. ref. la sit. pers. a of., la capacit de exercitare a active. prof. la standard de asig a calitatii si a standard de protectie a mediului trebuie prez. de fiecare asoc. in parte. Sit. ec.fin. si cap. teh. si/sau prof. se demonst. prin luarea in consid. a resurselor tuturor memb. as. Dos SSM se va prez. de fiec. asoc. ce exec.lucrari, in parte.Cf L13/2007 si Ord. ANRE NR.24/2007 este oblig preze. atest. ANRE de toti op. ec, pers. Jurid. romane si straine (of, as, subc.) care exec. lucrari in instal. electrice, pt partea de lucrari care o executa. In cazul unui grup de op. ec. care depun of. comuna, cerinta privitoare la atest. ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subc, daca este cazul- detine aut. solic.si numai cu conditia ca acesta sa execute integ. partea din ctr. pt care este solicitata autoriz. resp, Informatii privind subcontractantii In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea, Informatii in cazul in care capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala este sustinuta de alta persoana Se solic Angaj ferm al pers resp, incheiat in forma auten, prin care aceasta confi ca pune la disp candid/of resur financ invoc si/sau res teh si prof invoc, Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive de masurare, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Toata documentatia este atasata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer