Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Montarea, instalarea si gestionarea sistemului de supraveghere si monitorizare video


Detaliu pentru invitatia numarul 321770
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)
Numar invitatie: 321770/14.03.2012
Denumire contract: Montarea, instalarea si gestionarea sistemului de supraveghere si monitorizare video
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)Cod fiscal: 4121927, Adresa: B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Curtea de Arges, Telefon: +40 248721033, Fax: +40 248721107
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248721033, fax: +40 248721107, persoana de contact: EDUARD BURLACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES, B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Montarea, instalarea si gestionarea sistemului de supraveghere si monitorizare video
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Montarea, instalarea si gestionarea sistemului de supraveghere si monitorizare video in Municipiul Curtea de Arges;
II.1.6) CPV: 45233292-2 - Instalare de dispozitive de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 254, 782.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din V.E.(fara TVA), respectiv 25.000 Lei.Garantia de participare se va depune in original si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari (Formular 10) sau prin virament bancar in contul: RO49TREZ0485006XXX000080 al A.C., deschis la TREZORERIA CURTEA DE ARGES.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM.In cazul in care ofertantul este o asociere, aceasta va beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare numai daca asocierea este formata in exclusivitate din IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractata(fara TVA).Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de IMM, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM (Formular nr. 11). In cazul in care ofertantul este o asociere, aceasta va beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare numai daca asocierea este formata in exclusivitate din IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr.3);Daca este cazul aceasta decl. va fi prezentata si de catre tertul sustinator;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(Formular nr.4);Daca este cazul, aceasta decl.va fi prezentata si de catre tertul sustinator;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69(1)din OUG 34/2006(Formular nr.5);Daca este cazul, aceasta decl.va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator;Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.C.Mun.Curtea de Arges, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nicolae Diaconu-Primar, Costinel Vasilescu-Viceprimar, Radu Chirca-Secretar, Gheorghe Florescu-Dir.Economic, Constantin Porceanu-Ref., Radu Marin-Insp., Eduard Burlacu-Insp.;
-Certificat privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.6);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.13);1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Certificatul fiscal trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul fiscal trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator;4.Cazier judiciar al companiei sau echivalent(pentru statele unde este aplicabil).-Pt.persoane juridice straine: documentele echivalente din statul respectiv cu privire la cerintele care trebuie indeplinite de catre persoanele juridice romane.-Toate certificatele/documentele/formularele mentionate trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Daca este cazul: -Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul nr.9 ? Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor), completata de liderul Asocierii.-Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Persoane juridice romane: -Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori. Pentru conformitate, acest document va fi prezentat de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in original sau copie conform cu originalul;Persoane juridice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Bilanturi contabile care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (nu se ia in considerare anul in curs), in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici ;(copii certificate pentru conformitate cu originalul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul are obligatia de a face dovada ca in ultimii 5 ani incepand cu data limita de depunere a ofertelor a executat lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimate a prezentului proiect;, Ofertantul va prezenta cel putin un Document suport (recomandare, certificat de acceptanta, etc) emis de catre beneficiarii lucrarii care poti fi autoritati contractante sau clienti privati;, Ofertantul va pune la dispozitie personal specializat si anume 4 experti cu aptitudini si certificari cu relevanta pentru acest proiect, cu experienta de minim 1 an in domeniu. Dintre acesti patru experti mentionati anterior, se solicita ca oricare dintre ei sa detina, cumulativ, urmatoarele certificari profesionale sau echivalent: CCNP, CCNA, JNCIA-M, JNCIS-SEC JNCIS-M, CCDA, CCDP, JNCIA-EX; ISO 9001:2008 sau echivalent - Sistemul de management al calitatii;, ISO 14001:2008 sau echivalent - Sistemul de management al mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer