Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MONTAT CAMERE DE LUAT VEDERI IN CARTIERUL ORASUL NOU ,LOCALITATEA BALS,JUD.OLT


Detaliu pentru invitatia numarul 321511
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BALS
Numar invitatie: 321511/09.03.2012
Denumire contract: MONTAT CAMERE DE LUAT VEDERI IN CARTIERUL ORASUL NOU , LOCALITATEA BALS, JUD.OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BALSCod fiscal: 4286437, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Telefon: 0249450145, Fax: 0249450145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +40 249450145, fax: +40 249450145, persoana de contact: PERPELEA DOMNICA GEANINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR NICOLAE BALCESCU, NR.14, BALS, JUD.OLT, PRIMARIA BALS-REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MONTAT CAMERE DE LUAT VEDERI IN CARTIERUL ORASUL NOU , LOCALITATEA BALS, JUD.OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MONTAT CAMERE DE LUAT VEDERI IN CARTIERUL ?ORASUL NOU? LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT
II.1.6) CPV: 45233292-2 - Instalare de dispozitive de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 529, 756 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie de catre ofertant in scopul de a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al acestuia pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului de achizitie publica, conform prevederilor art. 85 lit. a din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv10.500 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 de zile).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului, fara TVA.- Modul de constituire a garantiei de buna executie, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local-Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, emise de organele competente, in original sau copii lizibile certificate pe propria raspundere, cu mentiunea ?conform cu orginalul? si stampila operatorului economic.Certificatele fiscale privind plata datoriilor la bugetul local si bugetul de stat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCazierul judiciar al operatorului economic valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in art.69 din OUG 34/2006Persoane responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Se va completa formularul F5-Smarandache Cornelia-Stoian Ion-Jurebie Iancu-Anastasie Cornel-Perpelea Domnica Geanina-Butaru Daniel-Dinu Constantin Prezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor);Inainte de comunicarea ofertantului castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea certificatului constatator emis ORC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Bilant contabil -- Bilantul contabil la 31.12.2010vizat si inregistratde organele competente, in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre ofertantInformatii generale despre ofertantInformatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000 leiSe va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaa)Experientasimilara-se va prezenta experienta similara in ultimii 5 ani- se va prezenta lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea tehnica prin prezentarea a minim un contract maxim trei contracte de lucrari similare celor solicitate in prezenta procedura (instalare de sisteme de supraveghere video ), din ultimii 5 aniIn vederea indeplinirii experientei similare, ofertantul va prezenta urmatoarele informatii si documente: Pentru fiecare contract mentionat in formular se vor atasa documente suport: copii dupa parti relevante din contracte sau orice documente justificative care pot dovedi experienta similara, recomandari / certificate constatatoare, care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul lucrarii- tipul produselor- perioada in care s-a realizat contractul- valoarea contractului. Standarde de asigurare a calitatii-Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer