Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Morga, amenajare si imprejmuire curte ? Centrul Rezidential pentru Persoane Varstnice Speranta


Detaliu pentru invitatia numarul 246195
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Cod de identificare fiscala: 17093691
Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
Telefon: 2521451
Fax: 2521451
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Morga, amenajare siimprejmuire curte ? Centrul Rezidential pentru Persoane Varstnice Speranta
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Morga, amenajare siimprejmuire curte ? Centrul Rezidential pentru Persoane Varstnice Speranta
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 01.04.2010 16:03
Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olari nr 11-13, sector 2, Bucuresti, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olari nr 11-13, sector 2, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Valoare estimata: 924, 369.75 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Form.12A; Form.12C;Form.12B, certificat const.taxe buget stat/local-original sau copie legalizata, Statut/Act constitutive; Cert.const.O.R.C. Certificat R.C-copie legalizata; Form.C-Cifra medie de afaceri 3 ani min.1.000.000 lei, Bilantul cont. 30.06.2008; 31.12.2008; 30.06.2009-copii legalizate, Lista princip. lucrari exec. pe 5 ani, Min. 1 ctr. similar (constructie noua)executat si finalizat în ultimii 5 ani cu o val. min.de 830.000 lei, recomandari, calificativ min.FB.lista lucrarilor in derulare. formular 12H- Dotare minima-vibrator de betoane, schela metalica min. 500mp, Propunerea deacord cadru + anexa, contract+anexe semnate si stampilate, Nr. pers angajat la 28.02.2010-min 10 angaj 12I, 1 R.T.E. atestat, 1 C.Q. atestat, Formularul 12G; ISO 9001;dosar de prezentare a sist. propriu, Planul de asig. a calitatii adaptat la lucrare, ctr. laborator autorizat, ISO 14001, OHSAS 18001, ctr/prectr. groapa ecologica.
Documentatia este disponibila in SEAP cu exceptia Planselor care se ridica cu imputernicire si copie dupa buletin de la Serviciul Licitatii.luni-joi 8, 00-16, 00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer