Achizitie publica - Morga, amenajare si imprejmuire curte ? Centrul Rezidential pentru Persoane Varstnice Speranta
Detaliu pentru invitatia numarul 238223
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Cod de identificare fiscala: 17093691
Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
Telefon: 2521451
Fax: 2521451
Denumire invitatie: Morga, amenajare si imprejmuire curte ? Centrul Rezidential pentru Persoane Varstnice Speranta
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii generale si de renovare la morga, amenajare si imprejmuire curte ? Centrul Rezidential pentru Persoane Varstnice Speranta
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.03.2010 13:50)
Data publicarii: 23.12.2009 16:57
Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olari nr. 11-13, Sector 2, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olari nr. 11-13, Sector 2, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 924, 369.75 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Form.12A; Form.12C;Form.12B, certificat const.taxe buget stat/local-original sau copie legalizata, Statut/Act constitutive; Cert.const.O.R.C. Certificat R.C-copie legalizata; Form.C-Cifra medie de afaceri 3 ani min.1.000.000 lei, Bilantul cont. 30.06.2008; 31.12.2008; 30.06.2009-copii legalizate, Lista princip. lucrari exec. pe 5 ani, Min. 1 ctr. similar executat si finalizat în ultimii 5 ani cu o val. min.de 830.000 lei, recomandari, calificativ min.FB.lista lucrarilor in derulare. formular 12H- Dotare minima-vibrator de betoane, schela metalica min. 500mp, Propunerea de contract+anexe semnate si stampilate, Nr. pers angajat la 30.11.2009-min 10 angaj 12I, 1 R.T.E. atestat, 1 C.Q. atestat, Formularul 12G; ISO 9001;dosar de prezentare a sist. propriu, Palnul de asig a calitatii adaptat la lucrare, ctr. laborator autorizat, ISO 14001, OHSAS 18001, ctr/prectr. groapa ecologica, Propunerea de acord contractual insusit.
Documentatia este disponibila in SEAP cu exceptia Planselor care se ridica cu imputernicire si copie dupa buletin de la Serviciul Licitatii.luni-joi 8, 00-16, 00
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului