Achizitie publica - MORTARE REFRACTARE; BETOANE SI ARGILE REFRACTARE CARAMIZI REFRACTARE; ANCORE SCULE ASCHIETOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 339759
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339759/20.11.2012
Denumire contract: MORTARE REFRACTARE; BETOANE SI ARGILE REFRACTARE CARAMIZI REFRACTARE; ANCORE SCULE ASCHIETOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ENERGETICIANULUI NR 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253372590, persoana de contact: REGISTRATURA UNITATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Rovinari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MORTARE REFRACTARE; BETOANE SI ARGILE REFRACTARE CARAMIZI REFRACTARE; ANCORE SCULE ASCHIETOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: legarea si etansansarea caramizilor refractaretermoizolarea captuselilor refractare, sisteme de prindere a caramizilorscule aschietoare necesare prelucrarii metalelor
II.1.6) CPV: 44111800-9 - Mortar (constructii) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 292, 076.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: GP totala= 4.400 lei. GP Lotul 1(mortare refractare; betoane si argile refractare) = 1.200 lei, GP Lotul 2(caramizi refractare si ancore) = 2.500 lei, GP Lotul 3(scule aschietoare) = 700 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.3. Modul de constituire a garantiei pentru participare conform art.86 din HG925/2006, prin virament sau instrument de garantie bancara. Deasemenea garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria Sucursalei Electrocentrale Rovinari, de numerar pe baza de chitanta fiscala, a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conformcu prevederile art.88 din HG 925/2006.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin.3, pct. b, din HG925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta unprocent de 5 % din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art.90 din HG925/2006.*** In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr.1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G. nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), art.92, in sensul raportarii la 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca nu s-a ridicat pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fiecel putin egala cu: - pentru lotul 1 = 78.550, 00 lei- pentru lotul 2 = 167.150, 00 lei- pentru lotul 3 = 46.376, 70 lei( pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/eurocomunicat de BNR pentru anii respectivi)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de catre beneficiari/clienti din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau produse similare. Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea unui document ca de exemplu: un proces verbal de receptie, o recomandare (formular nr. 6), o copie dupa un document constatator din partea unor beneficiari / clienti conf. art.97¹ din HG.925/2006 sau oricare alt document relevant, din care sa rezulte livrarea produsului ofertat sau produse similare si care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale fata de alti beneficiari ., Lista principalelor livrari de produse(produse ofertate sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse(produse ofertate sau produse similare) in ultimii 3 ani ? formularul nr.11 Certificare ISO ? sistemul de management al calitatii calitatii in confor-mitate custandardulSR- EN ISO 9001 / editia 2008 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate custandardulSR- EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 14:46