Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Motoare electrice utilizate la serviciile auxiliare ale vehiculelor unitatii achizitoare


Detaliu pentru invitatia numarul 336080
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Numar invitatie: 336080/26.09.2012
Denumire contract: Motoare electrice utilizate la serviciile auxiliare ale vehiculelor unitatii achizitoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-3074120, Fax: 021-3074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 213074120/+40 213074138, fax: +40 213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RATB, Serviciul Achizitii Publice, B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Motoare electrice utilizate la serviciile auxiliare ale vehiculelor unitatii achizitoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Motoare electrice utilizate la serviciile auxiliare ale vehiculelor conform Anexa 1 din model de acord cadru
II.1.6) CPV: 31110000-0 - Motoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 415.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP totala 1835 lei.In cazul ofertarii mai multor loturi GP prezentata trebuie sa fie egala cu suma GP aferente acestora.Perioada de valab.a gar: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib.de prel.la cererea autorit.contract.Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc de asigurari-Formular 3;acesta se prez.in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc.de atrib;lichiditati depuse la casieria autorit contract, doar pt sume pana la 5.000 lei;OP, cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora lim.stab.pt deschid ofertelor.Plata se va face in contul autorit contract nr.RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.Autorit contract are dreptul de a retine gar de part, ofertantul pierzand suma const, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.sit.: ofertantul si-a retras oferta, in perioada de valab.a acesteia;oferta sa fiind stab castigat., refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valab.a ofertei;ofertantul a depus la CNSC o contestatie in leg.cu proced.de atrib mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conf. cu preved art.278 din OUG34/2006.In acest caz, autorit.contract va retine contestatorului din gar.de part.o suma raportata la val.estimata a contr., in conf.cu prev.art.278^1, alin.(1)din OUG nr.34/2006.Gar.se elib: pt.ofert declarati castig cat si necistig, dupa semnarea acordului-cadru;in cazul anularii proced.in temeiul art.209/OUG 34/2006, dupa data expirarii termen de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie;dupa primirea comunicarii prev.de art.206 din OUG 34/2006, ofert.declarati necastig pot cere elib acesteia, inainte de termenele de mai sus, in baza unei solicitari adresate autorit.contract.In toate cazurile restit gar.se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv.Achizitii Publice in care este indicat nr de cont si banca unde se vor vira banii, precum si denum.proced
Garantie de buna executie
Da. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, si devine anexa la contract-Formular 10.Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prindepunerea sumei la casieria RATB.Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zilede la data semnarii contractului de catre ambeleparti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 4;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularului 5; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 11. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Popescu Viorel-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Chiru Virgil-Director Economic, Jianu Radu Viorel-Sef Departament Marketing Achizitii publice, Cristina Elena Oprea-Sef Servicu Juridic Contencios, Dorin Letea- Sef Serviciu Achizitii Publice, Pompiliu Marin-Sef Serviciu Tehnic, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, Lucian Caraman-Economist Biroul Contracte, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt Popescu Viorel-Director General si Chiru Virgil-Director Economic.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 8. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (Certificatul sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depuneii ofertelor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-Se va completa si prezenta Formularul 6 ? informatii generale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, aferenta prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer