Achizitie publica - Motor electric pentru actionarea ventilatorului de gaze arse sau echivalent
Detaliu pentru invitatia numarul 355486
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355486/07.11.2013
Denumire contract: Motor electric pentru actionarea ventilatorului de gaze arsesau echivalent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Electrocentrale Paroseni, str. Paroseni, nr. 20, cod postal: 336250, loc. Vulcan, jud. Hunedoara, telefon: +40 254570790, fax: +40 254570481, persoana de contact: Mihaela Timisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei Electrocentrale Paroseni din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara. La deschidere pot participa reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Motor electric pentru actionarea ventilatorului de gaze arsesau echivalent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui motor electric de 6 KV tip TFOAN-KK sau echivalent, necesar pentru actionarea ventilatorului de gaze arse de la cazanul nr. 4 de tip Babcock-Hitachi (Carolina) din cadrul instalatiei de la Sucursala Electrocentrale Paroseni.
II.1.6) CPV: 31132000-0 - Motoare polifazate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7200 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire : se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul Sucursalei Electrocentrale Paroseni din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de participare constituita prin virament bancar se va vira in contul societatii nr. RO54RNCB0165130003640001 deschis in lei la BCR Petrosani.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: -art. 87 alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de 3600lei
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10% (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea urmatoarelor formulare : - Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertanti cat si pentru tertul sustinator. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertanti cat si pentru tertul sustinator (in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1 ), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Andronache Daniel Costel, Sandru Florian Ioan, Ciobanu Maria, Giurgiu Vasile, Visan Doru, Paciu Gabriela, Pogocsan Elisabeta, Dreghici Emilia.- Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat. -Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizataParticiparea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1. Ofertantii vor prezenta Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, termene de livrare, beneficiari, insotita de certificate/documente din care sa reiese indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.Cerinta minima: Ofertantul sa prezinte in lista din ultimii 3 an, contracte de produse livrate (respectiv produse livrate partial sau receptionate la sfarsitul livrarii), care sa cuprinda cel putin un contract de furnizare de motoare electrice cu puteri intre 1250 ? 1500 kW.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 10:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 08:06