Achizitie publica - Motorina EN 590 (cu livrare de la statii de distributie, prin utilizarea bonurilor valorice sub forma de carnete a cate 50 file/50 lei valoare/fila)
Detaliu pentru invitatia numarul 323052
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323052/30.03.2012
Denumire contract: Motorina EN 590 (cu livrare de la statii de distributie, prin utilizarea bonurilor valorice sub forma decarnete a cate 50 file/50 lei valoare/fila)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN MARAMURESCod fiscal: RO3627340, Adresa: bd. UNIRIInr. 34, Baia Mare, Telefon: 0262277779, 0262277494, Fax: 0262278950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Motorina EN 590 (cu livrare de la statii de distributie, prin utilizarea bonurilor valorice sub forma decarnete a cate 50 file/50 lei valoare/fila)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Motorina EN 590 (cu livrare de la statii de distributie, prin utilizarea bonurilor valorice sub forma decarnete a cate 50 file/50 lei valoare/fila cu livrare la statiile furnizorului sau la reprezentantii autorizati ai acestuia, acestuia aflate in municipiul Baia Mare, municipiul Sighetu Marmatiei , zona Viseu- Borsa si pe teritoriul tarii
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 54, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 680, 00 LEI.Termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod de constituire: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care sa prezinte in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Prin ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul RO52TREZ2165069XXX011583 , deschis la Trezoreria BAIA MARE, in original sau copie legalizata. Se va completa Formularul nr. 11. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50% va prezenta Formularul nr. 8 pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Lege 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. 925/2006.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare de produse: 5% din valoarea contractului de furnizare de produse - fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va face respectand art.90 din H.G. nr. 925/2006 precum si prevederile art. G.H 1045/2011.Se ca completa Formularul nr. 19, din cadrul documentatiei de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2066 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin presedinte A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire ? Formular nr. 75. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea Nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire Formular nr. 3. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? General de brigada, Lucian IRIMUS - Inspector Sef;? Maior Talpasan Ioan -Presedinte comisie de evaluare;? Maior Balint Orsolya Eva- contabil sef;? Locotenent colonel Butean Vasile -membru comisie evaluare;? Locotenent colonel Bezna Ioan -membru comisie evaluare;? Maior Haiduc Mihai - membru comisie evaluare;? Plt.adj. Horincar Ildiko -membru comisie evaluare;? Lt.Pop Mihaela- secretar comisie evaluare;;6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii le bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) , eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de sedinta de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al operatorului economic, faptul ca nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va fi solicitat sa prezinte documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a candidatului , ofertantului care vizeaya activitatea pe ultimi 3 ani financiari, fara a fi luat in considerare anul in curs, trebuie sa fie de minim 100.000, 00 LEI.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor eliberate de catre organisme abilitate.3.Ofertantul va prezenta o lista cu adresa statiilor de distributie din care sa reiasa ca dispune de cel putin o astfel de statie de distributie in fiecare oras mentionat in Caietul de sarcini. Certificarea sistemului calitatiiCertificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 14:35