Achizitie publica - MOTORINA EURO 5
Detaliu pentru invitatia numarul 325991
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325991/08.05.2012
Denumire contract: MOTORINA EURO 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAcademia de Politie Alexandru Ioan Cuza BucurestiCod fiscal: 4266472, Adresa: Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213175523, Fax: 0213114814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014031, telefon: +40 213175523, fax: +40 213114814, persoana de contact: IONITA VIOREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MOTORINA EURO 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MOTORINA EURO 5
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaValoarea garantiei de participare este : = 260 leiModul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 7 din sectiunea Formulare.2. Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire.3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante.4. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data depunerii ofertelor. Contul Academiei de Politie ?AlexandruIoan Cuza ? este: RO19TREZ 7015005XXX 000148, deschis la Trezoreria sector 1 si cod fiscal 4266472. Pe ordinul de plata esteobligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 40 de zile de latermenul limita de primire a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681 / 29 iulie 2004, cu completarile simodificarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. ? Formularulnr. 9 din sectiunea Formulare.Nota : Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu Art. 88 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul 1dinSectiunea Formulare. (format pdf)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul 2 dinSectiunea Formulare. (format pdf)Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului 3 din Sectiunea Formulare. (format pdf)Cerinta nr. 4Prezentare certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat (format pdf)Nota : Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5Prezentare certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (format pdf)Nota : Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cuFormularul 10 dinSectiunea Formulare. (format pdf)Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Rectorul Academiei : chestor de politie prof. univ.dr. GHEORGHE POPA, director gen.adm. cms.sef dr.CONSTANTIN ROTARU, contabil sef: cms. sef PINTEA RADU-DANUT, sef serviciu logistic: cms. sef ing. MARIANBACAN, sef birou achizitii cms. dr.MARCEL BOCSA IONEL , sef birou tehnic: VINTEANU MARIUS EMILIAN, specialist achizitii: insp.pr.IONITA VIOREL, specialist transporturi: scms. POPA DANIEL, consilier juridic: insp. BANCILA ADRIAN, specialist compartimentulfinanciar: ag. sef adj. DUMITRU ALEXANDRA LACRAMIOARA. Cerinta nr. 1Prezentare - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunerea ofertelor , din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselorsolicitate prin prezenta documentatie de atribuire. (format pdf).Pentru persoane/juridice straine: Prezentare - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (format pdf).;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 07:43