Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - motorina euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 355556
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MEDICO SOCIALA GANESTI
Numar invitatie: 355556/11.11.2013
Denumire contract: motorina euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MEDICO SOCIALA GANESTICod fiscal: 4563678, Adresa: STRADA PRINCIPALA NR 97, Ganesti, Telefon: +40 0236347679, Fax: +40 0236347679
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: motorina euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - motorina fara acciza 26 to-- produsul se va achizitiona in regim de scutire directa de la plata accizelor, in scopul prevazut de Codul fiscal art 260^60 alin(1) lit. K- motorina cu accize 25 toMotorina euro 5 SR EN 590Cifra cetanica min 51Densitate la 15 gr. Celsius min 820 max 845Continut de sulf max 10mg/ kgpunct de inflamabilitate > 55 gr. Celsius
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de :3.000 lei. Conform art.278(1) din OUG 34/2006 ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. 2. Modul de constituire a garantiei de participare: -ordin de plata;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original.- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original. - virament bancar - tehnica financiar-contabila utilizata pentru transfer scriptic al unei sume determinate dintr-un cont al unui titular, numit ordonator in contul altui subiect de drept numit beneficiarul operatiunii prin inmtermediul caruia se va evita plata in numerar. 3.Conform prevederilor art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire. Numarul fix de zile se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui si in alta moneda decat leu, echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data de 15 noiembrie 2013. Garantia de participare se va prezenta in SEAP cat si la sediul Unitatii Sociale Ganesti in original pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiconform modelului din prezenta documentatie - Capitolul IV - Formulare.2) Ofertantul va depune Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul IV - Formulare.Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie pentru organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Ec. Modiga Stela, Ec. Morosanu Aristide, Ec. Vilcu Anisoara, Osanu Neculina, Morosanu Cristian3) Declaratii privind eligibilitatea- Prezentare Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta- Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.5)Declaratia de participant la procedura- Cerinta minima : completare Formular 12C6)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile la bugetul local inclusiv pentru punctele de lucru. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Cele doua certificate se vor semna si stampila pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului . In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta atat documentele cat si traducerea autorizata in limba romana. Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane. 1) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor , sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. Certificatul se prezinta semnat si stampilat pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care se prezinta copie dupa certificatul Constatator, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de execitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie, insotite de traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata. Modalitatea de depunere a documentelor doveditoare este aceeasi ca si in cazul persoanelor juridice romane.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta atat documentele cat si traducerea autorizata in limba romana. Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane.Ofertantul trebuie sa fie antrepozit fiscal conform 113.7. al 1 din HG 44/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru a putea beneficia de prevederile art 206^60 alin 1 lit K din Legea 571/2003 privind codul fiscal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil/ extras de bilant/ raport de audit/ raport al cenzorilor la: 31.12.2011, 31.12.2012, Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani Se solicita ca cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 500.000 lei fara TVA. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Informatii privind sustinerea capacitatii economico-financiarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001 :2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer