Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Motorina euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 357549
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TRACUM SA GIURGIU
Numar invitatie: 357549/14.02.2014
Denumire contract: Motorina euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRACUM SA GIURGIUCod fiscal: 10887008, Adresa: GIURGIU STR.GLORIEI NR 5, Giurgiu, Telefon: 0246/210306, Fax: 0246/210306
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GIURGIU STR.GLORIEI NR 5, Giurgiu, Romania, cod postal: 080556, telefon: +40 346/566940, fax: +40 346/566940, persoana de contact: Pirjolea Costel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GIURGIU STR.GLORIEI NR 5, Giurgiu, Romania, cod postal: 080556, telefon: +40 346/566940, fax: +40 346/566940, persoana de contact: Pirjolea Costel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Motorina euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie motorina euro 5
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 452, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de9.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :4.231, 99 lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Cursul de schimb leu/euro va fi cel cominicat de BNR la data publicari invitatiei de participare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura -Formularul 12 C? in original;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Acord de asociere - Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 ? Se completeaza Formularul 12 F? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Andrei Aurelian Ovidiu-Director gen. , Simona Mihet-cont.sef, Bratu George Cristian- membru CA, Bulacu Ghe.C-tin- membru CA, ,Andrei Sandel Mihail- membru CA, Palalau Alexandru- membruCA , Pirjolea Costel ? merciolog , Anca Florentina - inspector personal , Pascu Valentin ? sef coloana auto . Declaratie privind eligibilitatea -completareaFormularul 12 A? in original; In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - completareaFormularul 12 B? in original;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Certificat de participare cu oferta independenta ? completareaFormularul 12 D conformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta . Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile; ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Declaratie privind neancdrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 -completareaFormularul 12 A-aceasta va fi depusa si de tertul sustinator daca este cazul ? in originalIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial ceritficate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizataIn cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, pentru partea din contract pe care o va realiza
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: completarea ? formularul C.Se solicita o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Documentele vor fi semnate de catre ofertant , stampilate purtand mentiunea ? conform cu originalul ? . SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent , sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic , in masura in care dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Vor fi prezentate in copie certificata prin semnarea pe propria raspundere cu mentiunea ? conform cu originalul ? si stampila operatorului economic , valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2014 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer